Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Med Jeffren? Jeg ser ærlig talt ikke det store lys i ham, eller Alexis.

Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

zqa skrev:Med Jeffren? Jeg ser ærlig talt ikke det store lys i ham, eller Alexis.
Nej, med Nolito.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Well.. Ligeså med ham.

Blaugrana97

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana97 »

Efter min mening skal han koste det samme som Messi. Han har samme evner og potentiale. Og jeg ved ikke engang, hvad Messi koster, siger Pozzo ifølge footballitalia.net.
Taget herfra.


Han har godt nok haft en glimrende sæson, men at sige han vil koste ligeså meget som Messi, er ifølge min mening lidt overdrevet. Messi's frikøbsklausul skulle siges at være på 1,8 mia. Og vil mene at Sánchez på ingen måde, er så mange penge i værd.

El Messias

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af El Messias »

Barcastuff: Barcelona representatives have met on Tuesday in a hotel in Barcelona with the agent of Udinese attacker Alexis Sanchez (22). [gazzetta]

Both Barcelona and Alexis Sanchez want to close a deal as soon as possible. The transfer price would be around 30M. [gazzetta]

Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

El Messias skrev:Barcastuff: Barcelona representatives have met on Tuesday in a hotel in Barcelona with the agent of Udinese attacker Alexis Sanchez (22). [gazzetta]

Both Barcelona and Alexis Sanchez want to close a deal as soon as possible. The transfer price would be around 30M. [gazzetta]
I'm in!

El Messias

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af El Messias »

Hotnuk skrev:
El Messias skrev:Barcastuff: Barcelona representatives have met on Tuesday in a hotel in Barcelona with the agent of Udinese attacker Alexis Sanchez (22). [gazzetta]

Both Barcelona and Alexis Sanchez want to close a deal as soon as possible. The transfer price would be around 30M. [gazzetta]
I'm in!
So am I!
Ryger Pedro så eller hvad tror du/I? I såfald har han bare at have styr på sit genpres!

Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

Tror Jeffren ryger og Bojan på lån, hvis det er.

BarçaDK

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes altså det vil være fint med en lidt bredere trup. Både fordi Barca ind i mellem er på skideren pga. skader med også for at der bliver lidt mere kamp om de 11 pladser.

Aziz-Alzeheri

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Cooperativa | Sanchez: "Barcelona? It's nice but I don't know anything. I don't like all that talk when there's nothing concrete."

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Raman93 »

Jeg tror ikke på Sanchez. Der kommer en stor transfer og flere små køb, og så hælder jeg mere til en Rossi til Villareal.
Rygterne om Rossi er langt mere fremskredne og konkrete end de løse gisninger om Sanchez.

teemuss

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af teemuss »

hvaaa hehe hvad med forsvaret sku vi ikke måske lige bare have en CB mere? offensive ha vi nok af det er squ bagude vi skal forstærkes.
ps:rossi er dog et køb fremad jeg ikke ville have noget imod.

klink

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af klink »

Synes ikke Alexis Sanchez skal til os..

Pepe Rossi er niveauer over, og passer bedre med sin adræthed, flair, afleveringer og førstegangsberøringer. I mine øjne, kunne han godt ligne en som har hørt hjemme på "la masia", altså på den måde han er som spiller.

Rossi, Botia, Thiago, Fontas burde alle være nye navne ved sæsonstart til barcas førsteholds træninger..
Af navne der ikke er at se mere, burde kun være Milito - synes simpelthen ikke han er god nok, og han har heller ikke ligefrem udviklingspotentiale!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Alexis Sanchez, JA TAK!

Rossi ku også være kanon, prisen synes er lidt det springende punkt og så har Sanchez den fordel at han kun er 22 Vs Rossis 24, men han bliver nok lige lovlig dyr.

SHIT, bare tanken ved at rotere Villa, Pedro, Sanchez, Bojan, Affelay og så har vi jo Messi som den flagrende kronjuvel i angrebet. MUMS.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Sanchez virker som en meget spændende spiller. Han er hurtig, lille, ekstrem hurtig på fødderne, fantastisk i en-mod-en og så er han begyndt at score en del mål - 12 i 27 kampe som fløj. Jeg synes dog ikke han er samme type som Rossi, som er mere ala en spydspids-type. Jeg ved ikke hvor smart det er at købe Sanchez. Så skal vi af med enten Jeffren eller Bojan. Plus vi får endnu en angriber foruden Afellay som skal spilles til. Hvor god er Sanchez osse i små rum? I pasningsspillet - afleverer han overhovedet bolden i de klip på youtube? Hvor godt et blik for sine medspillere har han? Har han en stort løbepensum og er han taktisk intelligent?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster