Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

sonnybarca skrev:Jeg bebrejder overhovedet ikke Thiago, hvis han skrider. Klubben har ikke formået at vise, at man tror på ham, den er ikke længere. Han blev vraget til flere oplagte kampe, især i slutningen af sidste sæson. Det var tydeligt for enhver. Det har gjort ondt hos en spiller med Thiago's ambitionsniveau. Manden har lige igen vist hans enorme potentiale til U21-EM og alligevel blevet 22 år efterhånden.

Folk råber op om tålmodighed osv. Men fra sidelinjen har Thiago sat sammen med hans 2 gode venner Bartra og Montoya, alt imens de har lagt ryg til følgende:

1. Thiago: Xavi var totalt udbrændt ved slutningen af sæsonen og ligaen var næmest afgjort. Thiago skulle have haft alt den spilletid han overhovedet kunne have fået. Han var klar til det, var blevet lovet det (i hans kontrakt) og det havde været godt for alle parter. Det fik han bare ikke. En udmattet Xavi stillede fra start, oftere end han burde.

2. Bartra: "Klubben satser på Bartra" var åbenbart grunden til at man ikke købte en tiltrængt CB inden sidste sæson startede. Selvom forsvaret sejlede uden, satsede Tito bare aldrig på Bartra og det hele kulminerede med at Adriano (som vel nok er bedst som venstre kant egentlig) blev valgt i det centrale forsvar foran Bartra ved flere lejligheder. I stedet blev Bartra kastet for løverne, da man løb tør for plan B & C. Helt uden kampform overhovedet og så i sæsonens sværeste og vigtigste kampe. Rotation er ordet. Det blev bare aldrig brugt.

3. Montoya: Fik chancen på højre back i starten af sæsonen og greb den. Et mere defensivtorienteret alternativ til Daniel Alves. Han gjorde det glimrende og spiller lidt ala en Abidal på vensterbacken. Men da Daniel Alves blev fit, var det slut med Montoya. Vi så ham nærmest ikke igen. Dette på trods af at Alba bidrager med rigeligt offensivt fra venstrebacken og at Daniel Alves, som efter min overbevisning faldte igennem defensivt ved flere lejligheder, faktisk også kan roteres til højrekanten, og derved gøre plads til Montoya. Men igen, rotation er ikke et ord Tito vil være ved.

Nu står Thiago så, grundet en amatøragtig ledelse nu i den situation, at han har alverdens klubber som bejlere, fordi han sælges til spotpris. En af dem er Man Utd og de har længe manglet en spiller med nøjagtig Thiago's kompetencer. De lover ham alt det vi ikke kan og de kan holde det. De er ganske enkelt et perfekt match. Og med overstående punkter i mente, hvordan kan Thiago så sige nej til sådan et tilbud?

Jeg har været meget efter Tito i løbet af sæsonen. Både fordi jeg mener at han mangler gejst og evnen til motivere, måske pga. hans sygdom. Men allermest fordi at han ser ud til at svigte talenterne, hvis han forsætter hans træningsstil. Det ser sort ud for vores talenter generelt, hvis ikke der bliver lavet om på det. For selvom de skal væbne sig med tålmodighed, så er en ting altså langt vigtigere - spilletid!
1. Har du insiderviden? Hvordan ved du at xavi var udbrændt? Folk glemmer lidt hvordan vi spillede i slutningen af sæsonen. Der var flere herinde som var overbevist om at vi ville miste mesterskabet efter at vi røg ud til bayern. Så tito spillede vel bare det sikre. Ud over det så er der ingen der ved om thiago ville være tilfreds med de "ligegyldige" kampe. Der er noget der tyder på at manden vil spille de store kampe så kampene i slutningen af sæsonen havde måske ikke ændret noget.

2. Klubben satsede på bartra men fandt desværre ud af at han ikke er god nok. Længere er den vel ikke? Det var en fejl ikke at hente en forsvarsspiller men man gav bartra chancen for at overbevise til træningen og det har manden ikke gjort.

3. Ville du seriøst smide alves af? Montoya er et talent men er ikke i nærheden af alves endnu. Ud over det så er alves et fysisk monster og derfor er der næsten aldrig plads til montoya. Men hans chance skal nok komme.

Jeg er enig i at kontrakten er ringe. Men selvf kan thiago sige nej til man u. Hvis tello, montoya osv kan sige nej så kan thiago vel også? Og ja man u kan love thiago en masse spilletid fordi de simpelthen ikke har gode spillere på thiagos plads. Det har vi og derfor kan vi ikke garantere ham spilletid. Du glemmer også lidt at thiago ikke ligefrem har været fremragende for os. Han har haft flere kampe hvor han har været decideret elendig og lavet latterlige fejl. På trods af det (og hans skade) har han fået fint med spilletid. Nej i denne sag er der kun en skurk og det er thiago som skaber sig som en lille møgunge. (og så selvf rosell som udarbejdede den latterlige kontrakt).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

sonnybarca skrev:Folk råber op om tålmodighed osv. Men fra sidelinjen har Thiago sat sammen med hans 2 gode venner Bartra og Montoya ...
Arh. Thiago har siddet sammen med sine to gode venner. Undskyld. Jeg kunne ikke lade være. Jeg kan bare ikke kapere, når folk siger 'sat' i stedet for 'siddet' og 'lagt' i stedet for 'ligget'. Hvilket er ret tit i Randers. :razz:

sonnybarca

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af sonnybarca »

Piquénbauer skrev:
1. Har du insiderviden? Hvordan ved du at xavi var udbrændt? Folk glemmer lidt hvordan vi spillede i slutningen af sæsonen. Der var flere herinde som var overbevist om at vi ville miste mesterskabet efter at vi røg ud til bayern. Så tito spillede vel bare det sikre. Ud over det så er der ingen der ved om thiago ville være tilfreds med de "ligegyldige" kampe. Der er noget der tyder på at manden vil spille de store kampe så kampene i slutningen af sæsonen havde måske ikke ændret noget.

2. Klubben satsede på bartra men fandt desværre ud af at han ikke er god nok. Længere er den vel ikke? Det var en fejl ikke at hente en forsvarsspiller men man gav bartra chancen for at overbevise til træningen og det har manden ikke gjort.

3. Ville du seriøst smide alves af? Montoya er et talent men er ikke i nærheden af alves endnu. Ud over det så er alves et fysisk monster og derfor er der næsten aldrig plads til montoya. Men hans chance skal nok komme.

Jeg er enig i at kontrakten er ringe. Men selvf kan thiago sige nej til man u. Hvis tello, montoya osv kan sige nej så kan thiago vel også? Og ja man u kan love thiago en masse spilletid fordi de simpelthen ikke har gode spillere på thiagos plads. Det har vi og derfor kan vi ikke garantere ham spilletid. Længere er den ikke.
1. Jeg så kampene? Det var en træt Xavi på banen. Langt fra ligeså dynamisk og arbejdsstærk, som vi har set tidligere. Derved er han heller ikke "et sikker kort" længere, ikke i min verden. Thiago kunne have været et ligeså sikkert kort. Du har lige set ham smadre alt til U21-VM. Hvordan kan du blive ved med at benægte, at han er god nok til Barcelona?

2. Så god nok til U21-landsholdet, men ikke god nok til at spille imod middelhold i den spanske liga, i et forsvar som nærmest kun kunne forbedres? Det med at han ikke er god nok til træning, må du simpelthen længere ud på landet med. Fodboldspillere skal spille kampe for at blive bedre. Det almen logik.

3. Sagde jeg noget om at sætte af? Rotation! Hvis ikke vi rotere, kan vi glemme alt om en Pedro, Busquets, Xavi, Iniesta, Puyol osv. i fremtiden.

sonnybarca

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af sonnybarca »

Blaugrana92 skrev:
sonnybarca skrev:Folk råber op om tålmodighed osv. Men fra sidelinjen har Thiago sat sammen med hans 2 gode venner Bartra og Montoya ...
Arh. Thiago har siddet sammen med sine to gode venner. Undskyld. Jeg kunne ikke lade være. Jeg kan bare ikke kapere, når folk siger 'sat' i stedet for 'siddet' og 'lagt' i stedet for 'ligget'. Hvilket er ret tit i Randers. :razz:
Det er hermed rettet. Sådan ender det, når tastaturet løber lidt af med en ;)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

sonnybarca skrev:1. Jeg så kampene? Det var en træt Xavi på banen. Langt fra ligeså dynamisk og arbejdsstærk, som vi har set tidligere. Derved er han heller ikke "et sikker kort" længere, ikke i min verden. Thiago kunne have været et ligeså sikkert kort. Du har lige set ham smadre alt til U21-VM. Hvordan kan du blive ved med at benægte, at han er god nok til Barcelona?

2. Så god nok til U21-landsholdet, men ikke god nok til at spille imod middelhold i den spanske liga, i et forsvar som nærmest kun kunne forbedres? Det med at han ikke er god nok til træning, må du simpelthen længere ud på landet med. Fodboldspillere skal spille kampe for at blive bedre. Det almen logik.

3. Sagde jeg noget om at sætte af? Rotation! Hvis ikke vi rotere, kan vi glemme alt om en Pedro, Busquets, Xavi, Iniesta, Puyol osv. i fremtiden.
1. Men så du træningen og snakkede du med spilleren? tito havde vel bedre insiderviden end os og derfor spillede han xavi. At sige at thiago er klar til at starte fremfor xavi er blasfemi i min bog. Og det vil et u21 em ikke ændre på. Jeg benægter ikke at han er god nok til barca men jeg mener derimod ikke at han er god nok til at starte.

2. Så du mener simpelthen at fordi bartra spiller fast for u21 så skal han spille for barca? Og nu fik bartra jo kampe og man kan på ingen måder sige at han forbedrede vores forsvar. bartra er ikke god nok. Man tog en chance og satsede på ham men det var en forkert beslutning og derfor bliver der hentet en forsvarsspiller snart.

3. Men hvorfor skal man rotere når alves kan spille alle kampene og er bedre end montoya? Montoya har fået de kampe som et talent skal og tror egentlig han er tilfreds. Som talent kan man ikke kræve at spille ret mange kampe for barca. Det kan man jo feks se ved at se på xavi og inis karriere. De spillede jo heller ikke så mange kampe i starten af deres karriere. Men de havde tålmodighed og nu er de legender. Det kunne thiago godt lære lidt af.

For mig handler det om respekt. Et talent kan ikke kræve mere spilletid når der er bedre spillere foran ham. Montoya kræver ikke mere spilletid fordi han er oppe imod alves og har nok respekt for denne til at se at alves er en bedre spiller. Tello ligeledes med villa, pedro, alexis osv. Når thiago kræver spilletid fremfor xavi, ini, cesc så synes jeg at han udviser mangel på respekt overfor de spillere. Thiago har på ingen måder gjort sig fortjent til at starte når man ser på han præstationer for barca og når man tænker på hvem han er oppe imod. Nej han burde træne videre og gribe chancen når den kommer om et par sæsoner. Hvorfor har han så travlt? Han kommer ikke med til vm lige meget hvad.
Senest rettet af Piquénbauer man jun 24, 2013 3:10 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Man skal eddermeme være blind, hvis man ikke har kunne se Xavi, at han har været jævnt træt i størstedelen af sæsonen. Og hans fornylige citater med, at hans akillsessene har drillet ham så meget, at han til tider ikke har kunne gå, bekræfter bare dette. Xavi kan snart ikke følge med rent fysisk til at spille så mange kampe i træk.

Men igen, jeg forstår ikke den decideret hetz, der kører mod Thiago.

Manden bliver et interessant objekt for flere af topklubberne, da hans frikøbsklausul faldt. Det er jo ikke fordi, at Thiago decideret er gået ud til klubberne har sagt: "Fuck Barcelona, jeg vil væk". Han er blevet ringet op og fået tilbud fra højre og til venstre, hvorfor det er helt normalt, han hører efter dem, når han godt selv ved, at de næste 2-4 år ikke bliver hans i klubben. Skal han bare være en naiv idiot og tro, at han nok skal slå verdensklasse spillere som Cesc, Xavi og Iniesta af? Det er da en helt normal reaktion, at Thiago hører efter Uniteds og andres tilbud. Og da United er ligeså stor en klub som Barcelona, så er det vel forståeligt, han føler sig beæret og glad for, at de vil have ham. Og når United kan give bedre udsigter til spilletid end Barcelona,s å er det endnu engang klart, Thiago hører efter.

Derfor: Jeg forstår jer ikke, I tænder sådan af. Thiago har ikke gjort noget forkert i denne henseende. Det er bare jeres bestyrelse, der er idioter til at fremlægge et kontrakt og angiveligt ikke fortælle Tito om den, så han kan sælges for slik.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

Men hvorfor tror folk, at han allerede er flyttet? Jeg har ikke kunne finde noget på barcastuff, som indikerer dette.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Er det efterhånden typisk, #23 at generalisere. Langtfra de fleste tænder af på Thiago herinde. Men flere er måske uforstående overfor hans valg, da vi måske er romantiske og finder ære i at blive og kæmpe især når man ved at Xavi om et års tid er en færdig mand, på topplan.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:Man skal eddermeme være blind, hvis man ikke har kunne se Xavi, at han har været jævnt træt i størstedelen af sæsonen. Og hans fornylige citater med, at hans akillsessene har drillet ham så meget, at han til tider ikke har kunne gå, bekræfter bare dette. Xavi kan snart ikke følge med rent fysisk til at spille så mange kampe i træk
En træt xavi er stadig dobbelt så klog og rutineret som thiago. Jeg vil til hver en tid foretrække en træt xavi end en frisk thiago. Du har fået så mange svar på resten af dit indlæg at du bare kan kigge tilbage i tråden. Der er flere gange blevet skrevet hvorfor folk er utilfredse med thiago så ingen grund til at blive ved med at gentage det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

# 23 skrev:Man skal eddermeme være blind, hvis man ikke har kunne se Xavi, at han har været jævnt træt i størstedelen af sæsonen. Og hans fornylige citater med, at hans akillsessene har drillet ham så meget, at han til tider ikke har kunne gå, bekræfter bare dette. Xavi kan snart ikke følge med rent fysisk til at spille så mange kampe i træk.

Men igen, jeg forstår ikke den decideret hetz, der kører mod Thiago.

Manden bliver et interessant objekt for flere af topklubberne, da hans frikøbsklausul faldt. Det er jo ikke fordi, at Thiago decideret er gået ud til klubberne har sagt: "Fuck Barcelona, jeg vil væk". Han er blevet ringet op og fået tilbud fra højre og til venstre, hvorfor det er helt normalt, han hører efter dem, når han godt selv ved, at de næste 2-4 år ikke bliver hans i klubben. Skal han bare være en naiv idiot og tro, at han nok skal slå verdensklasse spillere som Cesc, Xavi og Iniesta af? Det er da en helt normal reaktion, at Thiago hører efter Uniteds og andres tilbud. Og da United er ligeså stor en klub som Barcelona, så er det vel forståeligt, han føler sig beæret og glad for, at de vil have ham. Og når United kan give bedre udsigter til spilletid end Barcelona,s å er det endnu engang klart, Thiago hører efter.

Derfor: Jeg forstår jer ikke, I tænder sådan af. Thiago har ikke gjort noget forkert i denne henseende. Det er bare jeres bestyrelse, der er idioter til at fremlægge et kontrakt og angiveligt ikke fortælle Tito om den, så han kan sælges for slik.
Baggrunden for hetzen mod Thiago er da lige så åbenlys, som baggrunden for hetzen mod ledelsen og Tito. Det er alle måder at kanalisere den frustration, sorg og uforståenhed, som hele affæren har medbragt, ud på. Jeg er rimelig sikker på, at ingen herinde er lige så pissed på Tito, Thiago eller Rosell, som de er på begivenhederne som helhed.
Spoiler
Vis
Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:Man skal eddermeme være blind, hvis man ikke har kunne se Xavi, at han har været jævnt træt i størstedelen af sæsonen. Og hans fornylige citater med, at hans akillsessene har drillet ham så meget, at han til tider ikke har kunne gå, bekræfter bare dette. Xavi kan snart ikke følge med rent fysisk til at spille så mange kampe i træk
En træt xavi er stadig dobbelt så klog og rutineret som thiago. Jeg vil til hver en tid foretrække en træt xavi end en frisk thiago. Du har fået så mange svar på resten af dit indlæg at du bare kan kigge tilbage i tråden. Der er flere gange blevet skrevet hvorfor folk er utilfredse med thiago så ingen grund til at blive ved med at gentage det.
Selvfølgelig vil en træt Xavi stadig være god nok at have i truppen, men nu er rutine ikke alt i spillet, men du kunne se i den seneste sæson, at Xavi slet ikke var på det verdensklasseniveau, han plejer at være på. Han så ualmindelig træt ud og samt plages af smerter. Det er ikke holdbart for Barcelona.

I nogle kampe gjorde Xavi bare nogle ting, som slet ikke lignede ham på nogen som helst punkter. Og hans deltagelse i presspillet er heller ikke så i øjnefaldende som det har været. Manden synger på sidste vers.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

sonnybarca

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af sonnybarca »

Piquénbauer skrev:
sonnybarca skrev:1. Jeg så kampene? Det var en træt Xavi på banen. Langt fra ligeså dynamisk og arbejdsstærk, som vi har set tidligere. Derved er han heller ikke "et sikker kort" længere, ikke i min verden. Thiago kunne have været et ligeså sikkert kort. Du har lige set ham smadre alt til U21-VM. Hvordan kan du blive ved med at benægte, at han er god nok til Barcelona?

2. Så god nok til U21-landsholdet, men ikke god nok til at spille imod middelhold i den spanske liga, i et forsvar som nærmest kun kunne forbedres? Det med at han ikke er god nok til træning, må du simpelthen længere ud på landet med. Fodboldspillere skal spille kampe for at blive bedre. Det almen logik.

3. Sagde jeg noget om at sætte af? Rotation! Hvis ikke vi rotere, kan vi glemme alt om en Pedro, Busquets, Xavi, Iniesta, Puyol osv. i fremtiden.
1. Men så du træningen og snakkede du med spilleren? tito havde vel bedre insiderviden end os og derfor spillede han xavi. At sige at thiago er klar til at starte fremfor xavi er blasfemi i min bog. Og det vil et u21 em ikke ændre på. Jeg benægter ikke at han er god nok til barca men jeg mener derimod ikke at han er god nok til at starte.

2. Så du mener simpelthen at fordi bartra spiller fast for u21 så skal han spille for barca? Og nu fik bartra jo kampe og man kan på ingen måder sige at han forbedrede vores forsvar. bartra er ikke god nok. Man tog en chance og satsede på ham men det var en forkert beslutning og derfor bliver der hentet en forsvarsspiller snart.

3. Men hvorfor skal man rotere når alves kan spille alle kampene og er bedre end montoya? Montoya har fået de kampe som et talent skal og tror egentlig han er tilfreds. Som talent kan man ikke kræve at spille ret mange kampe for barca. Det kan man jo feks se ved at se på xavi og inis karriere. De spillede jo heller ikke så mange kampe i starten af deres karriere. Men de havde tålmodighed og nu er de legender. Det kunne thiago godt lære lidt af.

For mig handler det om respekt. Et talent kan ikke kræve mere spilletid når der er bedre spillere foran ham. Montoya kræver ikke mere spilletid fordi han er oppe imod alves og har nok respekt for denne til at se at alves er en bedre spiller. Tello ligeledes med villa, pedro, alexis osv. Når thiago kræver spilletid fremfor xavi, ini, cesc så synes jeg at han udviser mangel på respekt overfor de spillere. Thiago har på ingen måder gjort sig fortjent til at starte når man ser på han præstationer for barca og når man tænker på hvem han er oppe imod. Nej han burde træne videre og gribe chancen når den kommer om et par sæsoner. Hvorfor har han så travlt? Han kommer ikke med til vm lige meget hvad.
Jeg opgiver at debattere med dig. Du afholder dig fuldstændig fra at se mine pointer og svarer bare som du har lyst. Lad os stoppe den her :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
# 23 skrev:Man skal eddermeme være blind, hvis man ikke har kunne se Xavi, at han har været jævnt træt i størstedelen af sæsonen. Og hans fornylige citater med, at hans akillsessene har drillet ham så meget, at han til tider ikke har kunne gå, bekræfter bare dette. Xavi kan snart ikke følge med rent fysisk til at spille så mange kampe i træk.

Men igen, jeg forstår ikke den decideret hetz, der kører mod Thiago.

Manden bliver et interessant objekt for flere af topklubberne, da hans frikøbsklausul faldt. Det er jo ikke fordi, at Thiago decideret er gået ud til klubberne har sagt: "Fuck Barcelona, jeg vil væk". Han er blevet ringet op og fået tilbud fra højre og til venstre, hvorfor det er helt normalt, han hører efter dem, når han godt selv ved, at de næste 2-4 år ikke bliver hans i klubben. Skal han bare være en naiv idiot og tro, at han nok skal slå verdensklasse spillere som Cesc, Xavi og Iniesta af? Det er da en helt normal reaktion, at Thiago hører efter Uniteds og andres tilbud. Og da United er ligeså stor en klub som Barcelona, så er det vel forståeligt, han føler sig beæret og glad for, at de vil have ham. Og når United kan give bedre udsigter til spilletid end Barcelona,s å er det endnu engang klart, Thiago hører efter.

Derfor: Jeg forstår jer ikke, I tænder sådan af. Thiago har ikke gjort noget forkert i denne henseende. Det er bare jeres bestyrelse, der er idioter til at fremlægge et kontrakt og angiveligt ikke fortælle Tito om den, så han kan sælges for slik.
Baggrunden for hetzen mod Thiago er da lige så åbenlys, som baggrunden for hetzen mod ledelsen og Tito. Det er alle måder at kanalisere den frustration, sorg og uforståenhed, som hele affæren har medbragt, ud på. Jeg er rimelig sikker på, at ingen herinde er lige så pissed på Tito, Thiago eller Rosell, som de er på begivenhederne som helhed.
Spoiler
Vis
Billede
Spot on. Er ret sikker på at man u fans ville være sure hvis et af deres talenter var på vej væk. Nu er det så bare sådan at man u ikke har nogen talenter ;-) Så der er man u fans heldige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

sonnybarca skrev:Jeg opgiver at debattere med dig. Du afholder dig fuldstændig fra at se mine pointer og svarer bare som du har lyst. Lad os stoppe den her :)
Argh jeg forholder mig sku til det du skriver. Men fint med mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster