Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ville have det helt fint med willian. Rigtig god spiller at have på bænken. Prisen er dog latterlig. Men ok hvis vi får 50 mio for pau så kan vi godt give 60 for willian... Lidt panik skal der jo være ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barça have denied reports from France Football that were saying Eric Abidal would have met with PSG midfielder Rabiot’s mother to talk about a potential transfer this summer. However, it is admitted that Barcelona like the young midfielder. [md]
Ok så på nuværende tidspunkt er det lenglet, Arthur, de jong/rabiot og willian der bliver nævnt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Desuden bliver han 30 til august, så der er heller ikke særlig meget fremtidsperspektiv i ham, beløb i omegnen af 50m pund eller over, er alt for meget.
Senest rettet af Kubala tirs jul 03, 2018 3:07 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

For 50m eller over, burde man droppe Willian.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og nej tak til panik. Man skal jo rydde op bagefter, og det plejer at være skidt, altså oprydningsarbejde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig! Latterlig pris og ikke det værd!

Men som spiller kan jeg stadig godt lide ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Nej tak til Willian, med mindre han koster max 10 mil euro.

Kom nu ind i kampen ledelse!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Helt enig! Latterlig pris og ikke det værd!

Men som spiller kan jeg stadig godt lide ham.
Jeg har som sådan ikke noget imod nogen spillere, men der skal bare være perspektiv i tingene, og det er lidt det, jeg føler, der ikke har været på det seneste hos ledelsen. Desuden bliver han ikke en reserve, hvis man kaster så mange penge efter ham. Han vil tage Dembs plads, eller en anden spillers plads.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Her er forsiden

Billede
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Ok det her betyder jo åbenbart at de henter ham. Så Messipogba det er tæt på hvad du sagde sidste sommer hvor det var mbappe, hazard og de gea. Nu er det så bare mbappe, ney og de gea.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Billede

Ok det her betyder jo åbenbart at de henter ham. Så Messipogba det er tæt på hvad du sagde sidste sommer hvor det var mbappe, hazard og de gea. Nu er det så bare mbappe, ney og de gea.
De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Casemiro
Modric - Kroos
Mbappe - Benzema - Neymar

De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Casemiro
Modric - Kroos
Isco
Mbappe - Neymar

De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Casemiro
Modric - Kroos
Asensio - Mbappe - Neymar



Hold nu kæft et hold
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja godt for os at det ikke kommer til at ske!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

Jeg har virkelig svært ved at se, hvordan Real Madrid skal kunne få fat i Neymar? Det giver jo ingen mening. PSG blotter deres prestigeprojekt, og kan vel ikke længere tages seriøst, hvis Perez kan få krammet på dem? Og da slet ikke Mbappe oven i?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ifølge folk herinde så kan real bare det der. Nu har de godt nok ikke lavet nogle kæmpe handler i nogle år efterhånden men det er åbenbart noget de bare kan når de vil.

Jeg skal virkelig se det før jeg tror det. PSG er umulige at snakke med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

gygfo skrev:Jeg har virkelig svært ved at se, hvordan Real Madrid skal kunne få fat i Neymar? Det giver jo ingen mening. PSG blotter deres prestigeprojekt, og kan vel ikke længere tages seriøst, hvis Perez kan få krammet på dem? Og da slet ikke Mbappe oven i?
Jeg skrev i min tid, at det bliver Neymar og Hazard. Jeg tvivler ligeosm dig, at PSG opgiver både Mbappé og Neymar. Det bliver højest en af dem.

Men nu har Real sparet op i nogle år, så de har regnskaerne til at kunne forsvare et monsterbud på 300 mio. euro, som det nok koster at hente Neymar.

Jeg tror, at Neymar er Perez' projekt, men umiddelbart er det bedst at hente Mbappe, da det kan give et større afkast, da Mbappe har reelt set 11-12 år tilbage på den absolutte top, hvis han kan holde sig skadesfri, mens Neymar bliver 27 i det nye år.

Men en ting er sikkert for mit vedkommende, og det er, at Real henter en superstjerne. Især hvis rygterne om Ronaldo er sande, at han vil væk, og Juventus er en seriøs bejler, så står Real uden nogen reel superstjerne, som kan tiltrække folket, sponsorerne, og medierne. Ronaldo har en stor andel i Reals ansigt udadtil.

Det, jeg læner mig op ad, er, at Perez lavede samme nummer tilbage i 2009 med at brænde over 2,5 milliarder af på Ronaldo, Kaka, Benzema, Xabi Alonso. Det var altså uhørt før, så det eri kke fordi, at Real ikke har lavet vanvidsting før.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster