Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Som jeg tidligere har sagt, så kan Cesc ikke sige, at han "ikke vil". Han har selv skrevet under på en kontrakt der binder ham til klubben.

Det er bare et signal fra Arsenal om, at nu må Rosell og co. til at lette røven og komme igang, ellers spiller han CL og er udelukket for Barcelona. Forståeligt nok.

Det er ved at være lidt til grin, det ledelsen har gang i mht Cesc sagen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Det er bare Arsenals og Wengers måde at fortælle Rosell og co. at de snart skal tage sig sammen. Jeg er enig med zqa.

Wenger har ellers selv sagt, at han ikke regner med Cesc i august måned, da han ikke er i topform og desuden stadig døjer med en skade. Andre siger, at det er Cesc som har meldt ud, at han ikke vil spille, og at Wenger bare bruger skaden som en undskyldning for at undgå en situation, hvor Cesc måske offentlig melder noget ud.

Nu er der altså også gået lang tid, hvis man stadig ikke er nået til enighed om en aftale næste uge, så er det også et tegn på, at vi ikke for alvor satser på Cesc. Og i det tilfælde er det fint nok, at Arsenal bruger ham i C.L. Jeg har dog svært ved at se ham spilletid i Arsenal trøjen, får den 1. september. Er han stadig i klubben til den tid, så har han ikke noget valg og han skal bare spille.

SuperPedro

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SuperPedro »

Jeg tror ikke man skal lægge noget i den udtagelse. De skal "fylde" truppen ud til de 2 kampe. Spillere som Nasri og Bendtner som også har meldt klart ud de vil væk, er blevet udtaget.
Fabregas har ikke spillet i lang tid for Arsenal så han kommer ikke til at spille alligevel.
Og hvis nu det stik imod oddsene skulle ske at han bliver sat på banen i en af kampene så falder hans værdi til halv pris nærmest :-)
Så kan vi få ham billigere. "Skadet", ude af form og ugyldig til at spille CL, det må give nærigrøven rossell et smil på læberne.
Jeg synes egentlig både vi og Arsenal og Fabregas er lidt for meget i den her irriterende sag.
Cesc er ikke klar nok i sine udtalelser (der er ingen), Wenger er en slagen mand som desperat prøver og holde fast i hans DAME (han ELSKER Fabregas, har han selv sagt), han holder fast i en der vil væk og har villet det i 3 år nu. Om han bliver i Arsenal og er utilfreds og som kaptajn og anfører spiller for dem, det vil ikke hjælpe noget. Folk har mistet respekten for Wenger i Arsenal pga hans mangel på ambitioner og fejlsats og stædige attitude.
Han har lige betalt 180 mio kr for en på 17, men nægter at betale det samme for etablerede spillere med vindermentalitet og erfaring. Og holder fast i spillere i truppen der skaber uro og splid og ikke gider være der. Det rabler for ham.
Rossell, jeg stoler ikke på ham. Jeg har ikke tal på hvor mange spillere vi har solgt i denne måned, men jeg ved en ting, vi har tjent KASSEN i år! Ny sponsor og CL-sejr. Jeg har svært ved at se at vi mangler penge til indkøb.
Desuden så har han konsekvent sagt at han ikke vil byde mere end 40 mio EUR for Fabregas. Og det bider ham i røven nu. Han sælges ikke for under 45. Og de gider ikke variabler. Og manden bliver ved med at underbyde med variabler. Nærmest en hån.
Jeg tror de byder det samme igen, bare uden variabler der er urealistiske. Gør de det så er det trist.
Sanchez handelen var godt gået af ledelsen og rossell, men de blev faktisk utallige gange reddet af Sanchez afvisninger af dobbelt så høje bud.
Fabregas, hvorfor går han ud og forlænger når han ved han vil tilbage?
Hvorfor laver han ikke en transfer request?
Hvorfor melder han ikke klart ud han vil væk?
Han mangler nosser. Er træt af ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Struktur....

SuperPedro

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SuperPedro »

zqa skrev:Struktur....
Går ud fra den var til mig. Skriver fra iPhone :-)
Går ud fra i sagtens kan læse og forstå det alligevel.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Der er noget der siger mig Fabregas er blevet mere og mere booket på et comeback til Barcelona efterhånden som det nuværende hold har opnået mere og mere succes.

Det jeg siger er at jeg ikke tror det er Barca ånden som sådan der gør han vil retur. For 3 år siden var han slet ikke så begejstret for ideen og Real var han heller ikke afvisende overfor. Og så hans konkraktforlængelse! Syntes det er sjovt han nu vil afstå en masse penge for at realisere en handel. Måske er jeg lidt mistroisk men er bare forundret over hans Barca savn er steget med vores succes.

Jeg mener også klubbens approach er ved at være komisk, tag jer nu sammen og afslut handelen!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Tror nu mere, at det er pga Arsenal og deres manglende ambitioner.. Han har vel efterhånden indset, at der bare ikke sker noget i den klub.

Nye ting er altid gode, men på et tidspunkt begynder man altså at savne det gamle igen. Det er vel bare det der er sket for Cesc.

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Parla »

Jeg tror ikke at vi får Cesc i år.
Til gengæld har vi allerede det bedste hold I verden og vi kan godt klare os uden.

Det er dog lidt synd for Cesc :\

Ole Mølgaard

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ole Mølgaard »

Toure skrev:Hvad synes I om at se Cesc tilbage i Barca?

Jeg fandt lige dette, hvor Cesc siger at han ikke udelukker at vende tilbage til Barca?

Hvad synes i?

Billede
Jeg er efterhånden ved at blive træt af , Fabregas halløjet, hvad med at lukke sagen, BARCA har jo THIAGO, XAVI, INIESTA, KEITA, .....og resten af holdet...nok at vælge imellem :)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Tjekkede sport her til morges, og det først jeg får øje på er overskriften: "Det er et spørgsmål om timer."

http://www.sport.es/es/noticias/barca/2 ... 2028.shtml

De skriver i store træk, at handlen er meget tæt på, og at den senest er lukket indenfor 48 timer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Oh yeah, aha, oh yeah, aha. Go Sport, oprems de timer, go Sport, oprems de timer.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Ligesom der er skrevet, hvor mange gange før ?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

zqa skrev:Tror nu mere, at det er pga Arsenal og deres manglende ambitioner.. Han har vel efterhånden indset, at der bare ikke sker noget i den klub.

Nye ting er altid gode, men på et tidspunkt begynder man altså at savne det gamle igen. Det er vel bare det der er sket for Cesc.
Det hænger jo fint sammen med det jeg skriver. Arsenal har ingen succes, til gengæld vader barndomsklubben i trofæer. Det er den primære årsag til at han vil tilbage, ikke så meget Barca ånden.

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

hvor meget byder barca så denne gang? jeg synes jeg så noget der hed 34+6 i variabler og arsenal vil ha 45 hmm!!!!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Problemet er bare at Rossell explicit har sagt at man ikke vil give €40mio i år, så jeg er bange for det er blevet en principsag. Så hvis tilfældet er at vi ikke får Cesc denne sommer, så kan det meget vel skyldes Rossells stolthed er jeg bange for.

I teorien kan Barca give 39mio kontant og så vil Cesc iflg rygterne kunne sponsere 4,5mio, det betyder 43,5mio totalt set :wink:

....men selv 39 mio i omgående kontanter fra Barcas side er nok tvivlsomt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 44 gæster