Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hotnuk »

Billede

“We offered them 30 million for Cesc, but they wanted 45 … We raised it to 35, but they wanted 45 … Then we offered them 38, but they wanted 45 … I think in the end we’ll make them an offer they can’t refuse … we’ll offer them 45.”

Awesome.

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

Hotnuk skrev:Billede

“We offered them 30 million for Cesc, but they wanted 45 … We raised it to 35, but they wanted 45 … Then we offered them 38, but they wanted 45 … I think in the end we’ll make them an offer they can’t refuse … we’ll offer them 45.”

Awesome.
Sjovt, hvis ikke det var fordi det var så sandt og pinligt :)

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

Billede

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

jeg ville ikke bliver overrasket hvis barca så bød de 45 så ville arsenal pludselig have 50 :twisted:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Hvis jeg forstår artiklen på sport rigtigt, så betragter Barca Cesc som en Barca-spiller og forventer, at han spiller mod Real d. 13.

Han får meget overraskende trøjenummer 4 og bag trøjen, kommer der til at stå Fabregas.

De mødes igen i dag og lad os så håbe, at de finder frem til noget. Cesc skulle være villige til at give afkast på en bonus i hans kontrakt, der er 4,5 millioner euro værd.

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Ja, MD er ligeledes optimistiske, men lad os nu se, jeg tror som sagt, at man er forbi point of no return.



Han er nu alligevel meget god.....

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

DonIniesta skrev:Ja, MD er ligeledes optimistiske, men lad os nu se, jeg tror som sagt, at man er forbi point of no return.



Han er nu alligevel meget god.....
Han har satme nogen vilde afleveringer op af banen.
Fantastisk overblik :)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

God video du linker til DonIniesta...

Cesc er verdensklasse, ingen tvivl. Bare tanken om at have en rygrad der hedder Pique, Fabregas og Messi mange år frem burde få Rossell og co til at skynde sig at få den handel igennem nu når man er så tæt på...

Med den rette indstilling kan Thiago blive endnu bedre hvis Fabregas også kommer. At have Xavi, Iniesta og Fabregas at se op til på sit hold er nok ikke en chance mange unge spiller får eller tidligere har fået i fodboldhistorien, når man ser på midtbanekvaliteten samlet på samme hold...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Stik mig Fabregas som fødselsdagsgave Rossel & Co!

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Det oensker faar du tilgengaeld opfyldt, blot en dag forsinket.

Jeg kan hermed bekraefte at vi har koebt ingen ringere end Cesc! Det endte med at blive en 5 aarig kontrakt og 5 mio. euro pr. saeson.

Prisen blev





















































































































40 kg. Barca-DNA og et aarsabonnement til Teatre Nacional de Catalunya (siddepladsen bliver lige ved siden af Oversaetteren) og et af Van Gaals gamle taktik boards fra 1998-1999 saesonen samt Oleguers pensionsopsparing.

Indkast.dk var den foerste kilde, der var ude med nyheden, BBC er senere fulgt op.

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

DonIniesta skrev:Det oensker faar du tilgengaeld opfyldt, blot en dag forsinket.

Jeg kan hermed bekraefte at vi har koebt ingen ringere end Cesc! Det endte med at blive en 5 aarig kontrakt og 5 mio. euro pr. saeson.

Prisen blev

40 kg. Barca-DNA og et aarsabonnement til Teatre Nacional de Catalunya (siddepladsen bliver lige ved siden af Oversaetteren) og et af Van Gaals gamle taktik boards fra 1998-1999 saesonen samt Oleguers pensionsopsparing.

Indkast.dk var den foerste kilde, der var ude med nyheden, BBC er senere fulgt op.
dude!!
Not even funny!

Uanset hvor latterligt det lød - så stormede jeg ind på indkast.dk - kun for at blive skuffet!

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

JOOOOO DET VAR!!1

Nu maa der snart gerne ske noget. Havde de ikke aftalt et moede i gaar? Det er tilsyneladende ikke blevet afholdt. Sport fortsaetter med deres saedvanlige skriverier (skiftet er taettere paa end nogensinde (mon de har brugt den 100 gange nu, no kidding?).

Bwah.., faa det nu overstaaet, ellers maa vi flytte fokus til forsvaret eller finde et alternativ. Ufatteligt.

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

DonIniesta skrev:JOOOOO DET VAR!!1

Nu maa der snart gerne ske noget. Havde de ikke aftalt et moede i gaar? Det er tilsyneladende ikke blevet afholdt. Sport fortsaetter med deres saedvanlige skriverier (skiftet er taettere paa end nogensinde (mon de har brugt den 100 gange nu, no kidding?).

Bwah.., faa det nu overstaaet, ellers maa vi flytte fokus til forsvaret eller finde et alternativ. Ufatteligt.
:D

Syntes jeg læste på Twitter i går, at det møde de skulle holde med Arsenals præsident, var blevet flyttet til i dag :)
Kan dog ikke lige huske tidspunktet præcist.

På den ene side tror jeg vi får ham i år - men på den anden side, tror jeg det "nye" bud vi kommer med, er endnu et latterligt forsøg på at egenlig give samme pris for ham, men på en ny måde - altså evt. med mere nupris, og mindre variabler. Hvilket ikke hjælper en skid, fordi Arsenal ligesom har sagt hvad de vil have, og virker mig meget standhaftige på den pris.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... eague.html

Hvis de sender ham i kamp, så synes jeg ikke at vi skal købe ham i denne her sæson.

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... eague.html

Hvis de sender ham i kamp, så synes jeg ikke at vi skal købe ham i denne her sæson.
Hvis Cesc vil til Barcelona - så bør han fortælle Wenger han ikke vil deltage i disse Champions League kampe.
En ting er at Cesc godt ved Barcelona vil miste interesse for ham, men ligeledes må man gå ud fra, at hvis han selv tror på skiftet, så vil han ikke låses ude af Champions League, hvis et eventuelt skifte skulle gå igennem.

Derudover undre det mig meget at Wenger siger Cesc er skadet - men alligevel udtager ham til deres CL trup om 1 uge.
Der er noget som ikke hænger sammen :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 91 gæster