Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja Valverde kan finde ud af at justere holdet udfra de tilgængelige spillere. Det håber jeg at alle trænere kan.

Og så er vi tilbage ved starten - alle trænere ville elske at have kane på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Altså, nu var det jo til MessiPogbas indlæg. Kunne Kane fungere i Barca? Og jeg svarede så. Mere er der ikke i det.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Aduriz er langt bedre!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Aduriz har i hvert fald mere kant end Kane.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Synes sgu Suarez har fundet sig selv. Han er ikke den samme spiller som for 3 sæsoner siden men synes sgu han er på et godt niveau igen. Selvtilliden er tilbage og han er dejligt pågående. Og så scorer han mål.

Jeg ved ikke med kane. Og det bliver heller ikke ham. Alt peger mod griez.
Jeg synes bare, at Suarez især i det opbyggende spil stadigvæk er jammerlig ringe. Og det er ikke kun for denne sæson, men også i sidste sæson. Han kan fucke de mest basale ting op såsom en kort aflevering eller en vending, der ødelægger flowet i vores angreb.

Men han er ufattelig gode venner med Messi, og det kan jo være, at Messi har noget at sige om hans fremtid i klubben.

Men altså, selv hvis jeg røg den største fed i aften og skulle tænke på forskellige måder at implementere Griezmann i Barca i vors nuværende trup, ville jeg have det svært til trods for at få lidt kreativt tryllemagi i mig, for jeg kan simpelthen ikke se idéen i Griezmann hos os, når vi har Messi. Meget, meget groft skitseret er Griezmann en ufattelig stor fattigmandsudgave af Messi.

Vi mangler decideret en angriber, som både kan med fødderne, men også er troværdig foran et mål. Og hvis vi skal tage alle faktorer for højde, så er der vel ikke andre i verden, som har et stort navn, og som tilnærmelsesvis kan være mulig at hente, da Spurs ikke er garanteret en CL-plads i Premier League år efter år, selvom Pocchetino gør sit for at få dem til at blive et stabilt top 4-hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2829
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Havde denne diskussion med nogle venner i går.
Vi diskuterede top 3 rendyrket angribere i verden. Her kom vi ind på om Kane egentlig ville passe i en klub som Barca. Personligt mener jeg ikke at han gør. Jeg har altid haft en svaghed for Cavani, og mener at han ville passe bedre ind. Kane tilgengæld passer 100% til Real, men det kommer ikke til at fungere med Ronaldo og ham.

Der var delte meninger, om Kane er i top 3 eller ej.
Min top 3 af angriber ser ud som:
Lewandowski, Cavani, Aguero.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

eg synes bare, at Suarez især i det opbyggende spil stadigvæk er jammerlig ringe. Og det er ikke kun for denne sæson, men også i sidste sæson. Han kan fucke de mest basale ting op såsom en kort aflevering eller en vending, der ødelægger flowet i vores angreb.
Det har han altid gjort. Suarez' spil er lagt op på at være farlig konstant og derfor tager han mange chancer med bolden både i form af driblinger og afleveringer.

Med det sagt så har han faktisk ca samme afleveringsprocent som kane på trods af i gennemsnit at have dobbelt så mange afleveringer pr kamp. Udover det så smider de stort set samme antal bolde væk med bolden for fødderne.
Men altså, selv hvis jeg røg den største fed i aften og skulle tænke på forskellige måder at implementere Griezmann i Barca i vors nuværende trup, ville jeg have det svært til trods for at få lidt kreativt tryllemagi i mig, for jeg kan simpelthen ikke se idéen i Griezmann hos os, når vi har Messi. Meget, meget groft skitseret er Griezmann en ufattelig stor fattigmandsudgave af Messi.
Det skal vi heldigvis ikke tænke så meget over. Det er ledelsen og Valverde der skal det. Og de køber ikke en spiller til 100 mio uden en plan.

Hvis jeg alligevel skal spekulere i noget taktisk så kunne det være en meget "flydende" offensiv med Messi som 9'er og så griez og demb bag ham.
Vi mangler decideret en angriber, som både kan med fødderne, men også er troværdig foran et mål. Og hvis vi skal tage alle faktorer for højde, så er der vel ikke andre i verden, som har et stort navn, og som tilnærmelsesvis kan være mulig at hente, da Spurs ikke er garanteret en CL-plads i Premier League år efter år, selvom Pocchetino gør sit for at få dem til at blive et stabilt top 4-hold.
Det synes jeg ikke vi mangler idet vi har suarez. På sigt måske men jeg tror stadig der er et par gode år tilbage i suarez. Og når han så er færdig så tror jeg som nævnt at vi går væk fra at spille med en decideret angriber og går over til noget mere flydende.

Jeg er dog enig i at kane er en af de spillere der faktisk kan købes. Han ville koste ufatteligt mange penge men det kunne lade sig gøre. Jeg tror bare ikke at vi nogensinde ville gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4334
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg vil vildt gerne have Kane i stedet for Griezmann, og tror også at han ville passe godt ind, han er i hvert fald bedre på bolden ind Suarez.

Også sælg Suarez
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Uenig - Suarez er bedre end Griez, og Griez er bedre end Kane.

Det eneste der taler imod Suarez på sigt er hans alder.

Det er heller ikke uden betydning for spillet at Messi og Suarez er bedste venner... det gavner Suarez meget at Messi søger ham det meste af tiden.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Uenig - Suarez er bedre end Griez, og Griez er bedre end Kane.

Det eneste der taler imod Suarez på sigt er hans alder.

Det er heller ikke uden betydning for spillet at Messi og Suarez er bedste venner... det gavner Suarez meget at Messi søger ham det meste af tiden.
Griezmann bedre end Kane? Som angriber? Argh come on. Måske som fodboldspiller har Griezmann mere talent end Kane, men inden for angriberfaget vil jeg uden tvivl vurdere Kane som en mere produktiv og bedre angriber. Griezmann kan brænde helt absurde chancer. Kane er en ufattelig klinisk angriber med en ufattelig god evne til at ramme et mål som minimum.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

OFFICIAL: Naby #Keïta will remain an #RBLeipzig player until 30th June 2018. We wish to put the speculation about a January move to @LFC to bed.
Ok pool var ikke klar til at smide nok penge efter ham. Det siger altså noget at RBL kan sige nej til 30-40 mio ekstra.

Hvis jeg var en ung spiller i dag så ville jeg virkelig tænke over hvor jeg tog hen. Og jeg ville for alt i verden have en frikøbs. Der er flere og flere klubber der ikke er til at snakke med og bare siger nej. Jeg tror vi kommer til at se mange sager i fremtiden med spillere der strejker med mere for at skifte væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Malcolm eftersigende tæt på Arsenal for 50 mio. Der var engang, hvor jeg ville sige det var et godt skifte for en ung spiller. I dag, på ingen måde.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Malcolm eftersigende tæt på Arsenal for 50 mio. Der var engang, hvor jeg ville sige det var et godt skifte for en ung spiller. I dag, på ingen måde.
Jeg læste i forgårs en tweet, at Arsenal i skrivede stund har kun 9 spillere med kontrakt længere end 2019. Ikke ligefrem lovende takter i Arsenal, omend over halvdelens af Arsenals trup er en flok kegler.

Der er rygter om, at United også vil have Malcom, så hvis jeg var Malcom, ville jeg nok vælge United, omend Mourinho ikke er den mest glade træner for yngre spillere, men der er pt. mere perspektiv i United end Arsenal.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Talks between Barcelona and Antoine Griezmann are at an advanced stage. Barcelona are set to give him a 5-year contract with an annual salary of €15M. (Cadena SER)
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Jeg har det lidt svært med en Griezmann transfer. Han er en rigtig god spiller, et stort brand og ung i forhold til niveauet. Han vil komme til at gøre det godt i Barca, men på bekostning af hvem? Hvis han kommer til, vil Suarez eller Dembele komme til at sidde mere på bænken, hvilket jeg ikke er fan af. Jeg er med på, at Dembele er ung, og derfor ikke skal kastes for løverne, men man har jo også Coutinho, der kan dække kanten og dermed være overtageren, når Dembele skal have en pause.

Den eneste grund til, at jeg kan se, vi henter Griezmann er, at vi kører ham ind på holdet i næste sæson og sælger Suarez i sommeren 2019. På det tidspunkt vil han være 32 år, hvilket dog stadigvæk er for tidligt..

Jeg så hellere, at man sparede pengene og hentede Arthur til CM og Fabian Ruiz som backup og senere overtager for Busquets. Og derudover solgte alt det overflødige, som ikke præsterer. Så har man en god ung kerne med spillere, som man kan bygge ud fra. Suarez og Messi har stadigvæk 3 gode sæsoner i sig, hvis man ser bort fra denne. Ingen af dem lever reelt på deres hurtig, hvilket gør, at de ikke bliver mærkbart dårligere med årene.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster