Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Jeg er enig med dig i, at vi bliver nød til at ofre nogle af de mange midtbanespillere - også nogle vi ikke vil af med. Rakitic er nok ham med højest værdi, som vi kan undvære. Dog har jeg bange anelser om, at Iniesta ikke kan holde til at spille mange kampe næste sæson pga. hurtig træthed og skader, og så vil vi igen stå i en situation, hvor kun den ene cm (Coutinho) er ren klasse, hvis vi mister Rakitic. Jeg vil gerne beholde ham et år mere, hvor Roberto, Alena og Arthur/Fabian Ruiz kan få værdifuld erfaring.

Omvendt kan vi også satse på Roberto, hvilket jeg ville elske, men ved ikke helt..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jordi Mestre: "New signings? We always work on improving the team."
Hmm...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvad ville folk herinde sige til, at hvis Spurs missede CL, og Kane ville væk, og han var mulighed hente mellem 150-200 mio. euro, eftersom markedet er helt sindssygt for tiden.

Ville I afskippe Luis og håbe på at kunne samle 40-50 mio. euro ind og så købe Kane?

Jeg har de senere måneder virkelig set Tottenham kun specifikt for at undersøge Kanes spil nærmere, og jeg er sgu kun blevet klogere på ham og ser, at han er mere eller mindre den nye Lewandowski. Fantastisk afslutter, kan søge dybt, kan gå ned, kan heade, er fysisk stærk, har en fin teknik. Men det vigtigste er, at Kane er en ufattelig dygtig afslutter. Han rammer for det meste som minimum målet og misser ikke de her vilde chancer.

Det eneste jeg sådan virkelig måske mangler at se fra ham er kontinuitet mod de allerbedste og på den allerstørste scene, men det kan også være svært for et suptophold som Spurs.

Med Kane, så vil vi have en god fremtidig stamme, når Pique, Messi og Iniesta inden for nok 3-4 års tid takker af med Dembele som 24-årig, Kane som 28-årig, Coutinho som 29-årig, Umtiti som 27-årig, Semedo som 26-årig og Mats som 30-årig.

Eller skal vi bare beholde Luis og så se ham miste sin værdi på markedet og håbe på, at han finder sig selv igen?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Synes sgu Suarez har fundet sig selv. Han er ikke den samme spiller som for 3 sæsoner siden men synes sgu han er på et godt niveau igen. Selvtilliden er tilbage og han er dejligt pågående. Og så scorer han mål.

Jeg ved ikke med kane. Og det bliver heller ikke ham. Alt peger mod griez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Valverde ville nok elske Kane.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilken træner ville ikke det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Jeg har også set Kane som en mulighed, da han allerede i en ung alder er verdensklasse. Men det er mange penge, og ved ikke helt, om hans pasningsspil er godt nok. Hvis Griezmann kommer, ved jeg ikke, om han bliver fremtidens angriber eller kant. Et angreb med Dembele, Griezmann og Kane kunne også være meget godt :D

Er dog bange for, at hvis Suarez sælges, mister Messi måske lidt, da ham og Suarez er rigtig gode venner. Ved ikke hvilken indflydelse Suarez har på truppen. Derudover plejere englændere ikke at brilliere i la liga..

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Nu var det mere typen, stor og stærk, lidt a la Aduriz, men jo, jo, mange ville.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes slet ikke de minder om hinanden. Eller jo kropsbygningen men kane er meget mere deltagende i spillet. Og han er en bedre spiller med bolden for fødderne.

Men jo Valverde ville elske ham. Ligesom alle mulige andre topspillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ja, han er nok en bedre boldspiller end Aduriz, men han har også nogle af de samme egenskaber. Det var mere det. Jeg tror på, at Valverde ville kunne få gavn af ham i sit system.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

I sit system? Hvilket system er det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Det man spiller med.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Men altså, man kan jo ikke både købe Kane og Griez i samme vindue, selvom man skulle af med Suarez.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det vi spiller med? Vi har ingen boksangriber som sådan. Så fordi Valverde tidligere har brugt en i aduritz så kan jeg ikke rigtigt se hvorfor det vil være relevant for os. Vi spiller i det hele taget ret anderledes i forhold til Valverdes bilbao mandskab.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Well, Valverde er en pragmatisk træner, det har denne sæson i Barca indtil videre vist(mange formationer, ændringer af positioner og angreb på forskellige måder), så jeg mener, at Kane ville kunne fungere ret godt hos ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster