Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Di Maria will be signed by Barça for around €45m. [ESPN Deportes]
Så kom det fra andre end sport. Hvis det er rigtigt så ved jeg ikke hvad jeg gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Så hent lige Coutinho klokken 23:59 tak
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Kubala skrev:Nej, men der er jo heller ikke en konspiration, når jeg bruger de ord og spørgsmålst
Ok, men du fremstiller en hypotetisk teori og former det som et spørgsmål til os andre - jeg svarede på det og gav udtryk for, at det ihvf ikke er en realistisk teori i mine øjne. Om det er konspirationstanker eller ej, det er egentlig ikke så afgørende. Det er stadig urealistisk :)

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:
Di Maria will be signed by Barça for around €45m. [ESPN Deportes]
Så kom det fra andre end sport. Hvis det er rigtigt så ved jeg ikke hvad jeg gør.
Jeg vil gerne sætte penge på, at det er rigtigt.... jeg kalder den....

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:
Despite all the refusals from Liverpool for Coutinho, Club isn't giving up & Will work until 00:00 at Club offices to sign him. [MD]
Haha!
Kommer ikke til at ske, men hvis det gjorde så ville Barto danse nøgen rundt i Barcelonas gader.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Hahah, hvis vi faktisk sender 45-60 mio lige ned i PSG's pung, lige i det af Uefa har startet en efterforskning af PSG og eventuelle brud på FFP, hvilket ikke er utænkeligt. Efter alt der er sket henover sommeren, og endda før med PSG, så hjælper vi dem faktisk. For en pisse ordinær 29-årig spiller, som ikke vil hjælpe på nogen måde. Overhovdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Signing of Di Maria is a personal request of Messi. [@joseluiscarazo]
Hahahaha! Ja den er god med jer. Det er sådan noget her der gør at jeg ikke tror på det. Ligeså snart det bliver skrevet så ved de ikke en skid og skal bare have clicks.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

SparetireDad skrev:
Kubala skrev:Nej, men der er jo heller ikke en konspiration, når jeg bruger de ord og spørgsmålst
Ok, men du fremstiller en hypotetisk teori og former det som et spørgsmål til os andre - jeg svarede på det og gav udtryk for, at det ihvf ikke er en realistisk teori i mine øjne. Om det er konspirationstanker eller ej, det er egentlig ikke så afgørende. Det er stadig urealistisk :)
Jeg siger ingen steder, at det er realistisk. Mest af alt er det jo bare undren og irritation/frustration.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Kubala skrev:
SparetireDad skrev:
Kubala skrev:Nej, men der er jo heller ikke en konspiration, når jeg bruger de ord og spørgsmålst
Ok, men du fremstiller en hypotetisk teori og former det som et spørgsmål til os andre - jeg svarede på det og gav udtryk for, at det ihvf ikke er en realistisk teori i mine øjne. Om det er konspirationstanker eller ej, det er egentlig ikke så afgørende. Det er stadig urealistisk :)
Jeg siger ingen steder, at det er realistisk. Mest af alt er det jo bare undren og irritation/frustration.
Og jeg siger heller ikke, at du siger, at det er realistisk - og jeg er helt med på det med frustrationerne. Dem har vi alle. Det er uden sammenligning det mest absurde, jeg og sikkert alle I andre har oplevet ift transfers.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hvor skal han spille henne? Vi har Dembele som den tredje angriber, Di Maria centralt? Han er jo slet ikke stærk på bolden i små rum.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Venstrekant. Eller det tror jeg. Så kan vi få dejligt mange indlæg som vi ikke får noget ud af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Muddi12345 »

For mig er det ikk et spørgsmål om, hvor han skal spille, selvom det selvfølgelig er ret relevant, eftersom Dembele er tiltænkt pladsen som angriber. Men manden var en nar i Madrid, og jeg ville hade at se sådan en madridista i min klub.
Det ville være omvendt med fx Isco.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Eller højrekant?

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Fint med venstrekant, så får vi det samme som Argentina i går. Men hvad skal Dembele så spille? Var han ikke tiltænkt venstre? Skal han spille højre, og Messi trækkes ned på midten?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Vores ledelse er idioter...
I have news regarding Barcelona’s summer window that got me speechless. The club are being run to the fucking ground by these people.

Benfica quickly accepted to sell Semedo because Barça inserted the €5m every 50 matches for the club, he'll end up costing €50m or more.

Dembélé cost €150m, the €45m in add-ons was to mislead fans. Barcelona actually paid what BVB asked, the bonuses are easy.

Most of the Neymar money was used on Dembélé, operational costs and agent fees catapult the deal to over €170m.
Barcelona knew Liverpool wouldn’t sell Coutinho from the start, they used the press to pretend they were trying.

Theatrics, all of it.

All that talk of talking to FSG directly, making multiple bids that never even reached anything close to what Liverpool would even consider.

That €160m bid we all heard about? Barcelona never made a bid of more than €95m with stupid “Win Golden Ball” bonuses and similar.

Bartomeu knows someone will take the fall for this window, Segura and Robert could get the sack, they fought amongst themselves all summer.

Messi hasn’t signed the new contract and that has the board on red alert, some discussed the possibility of resigning. Bartomeu refused it.

Barça trying to finalize Di Maria now. Set to cost over €40m, the final insult to all the fans by Bartomeu and his troupe of clowns.
Senest rettet af B-Freak fre sep 01, 2017 9:45 pm, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 116 gæster