Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Squix »

Flax_Generous skrev:
Squix skrev:Hvilket hold har han så spillet flest kampe imod?
Det ved jeg ikke. Orker ikke at tælle. Men Barca er uden tvivl mit bedste bud.
Squix skrev:Tror på hans snit ikke er nævneværdig højere mod Barcelona, end mod... Liverpool, Arsenal eller whatever af gode hold han har mødt her efter han har nået et hidtil godt niveau i Real Madrid.
Ronaldo scorede 2 mål i 9 kampe mod Liverpool, 1 mål i 15 kampe mod Chelsea og 6 mål i 15 kampe mod Arsenal. Hvis man fraregner de første tre sæsoner i United, hvor han ikke var i nærheden af det nuværende niveau, hedder tallene 2 mål i 4 kampe mod Liverpool, 1 mål i 8 kampe mod Chelsea og 4 mål i 8 kampe mod Arsenal.
Hans tid i United kan ikke sammenlignes med hans tid i Real Madrid.
Forstået på den måde, havde han nu mødt Arsenal 6 gange på halvandet år, som Madrid spiller.
Så tror jeg på han havde samme snit, som han har mod Barcelona, hvis ikke højere.

Det jeg vil frem til - er at det kan godt være Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod i hans karriere.
Men han har også haft latterligt mange kampe imod Barcelona, fordi vi efterhånden skal have 6 kampe hvert år.
Det niveau han ligger på nu - Der vil han have lavet 10 mål på 10 kampe, om det så var United, Arsenal, Milan, Inter, Ajax, whatever han kan møde af storhold fra andre ligaer.

Lad os sætte det op på en anden måde - Han laver i snit ca. 1 mål/kamp - uanset modstander. Hvilket vil sige, eneste grund til Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod, er fordi Barcelona er det hold han har spillet imod flest gange.
Hvilket er lidt skræmmende nu hvor PL fans mener PL har de bedste hold osv. så underligt i hans tid i United, mødte Barcelona hele tiden dengang også.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg argumenterer ikke rigtig for noget. Jeg gav bare lidt interessante tal.

Enig i det her, for øvrigt:
Squix skrev:Det jeg vil frem til - er at det kan godt være Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod i hans karriere. Men han har også haft latterligt mange kampe imod Barcelona, fordi vi efterhånden skal have 6 kampe hvert år. Det niveau han ligger på nu - Der vil han have lavet 10 mål på 10 kampe, om det så var United, Arsenal, Milan, Inter, Ajax, whatever han kan møde af storhold fra andre ligaer.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Squix skrev:
Flax_Generous skrev:
Squix skrev:Hvilket hold har han så spillet flest kampe imod?
Det ved jeg ikke. Orker ikke at tælle. Men Barca er uden tvivl mit bedste bud.
Squix skrev:Tror på hans snit ikke er nævneværdig højere mod Barcelona, end mod... Liverpool, Arsenal eller whatever af gode hold han har mødt her efter han har nået et hidtil godt niveau i Real Madrid.
Ronaldo scorede 2 mål i 9 kampe mod Liverpool, 1 mål i 15 kampe mod Chelsea og 6 mål i 15 kampe mod Arsenal. Hvis man fraregner de første tre sæsoner i United, hvor han ikke var i nærheden af det nuværende niveau, hedder tallene 2 mål i 4 kampe mod Liverpool, 1 mål i 8 kampe mod Chelsea og 4 mål i 8 kampe mod Arsenal.
Hans tid i United kan ikke sammenlignes med hans tid i Real Madrid.
Forstået på den måde, havde han nu mødt Arsenal 6 gange på halvandet år, som Madrid spiller.
Så tror jeg på han havde samme snit, som han har mod Barcelona, hvis ikke højere.

Det jeg vil frem til - er at det kan godt være Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod i hans karriere.
Men han har også haft latterligt mange kampe imod Barcelona, fordi vi efterhånden skal have 6 kampe hvert år.
Det niveau han ligger på nu - Der vil han have lavet 10 mål på 10 kampe, om det så var United, Arsenal, Milan, Inter, Ajax, whatever han kan møde af storhold fra andre ligaer.

Lad os sætte det op på en anden måde - Han laver i snit ca. 1 mål/kamp - uanset modstander. Hvilket vil sige, eneste grund til Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod, er fordi Barcelona er det hold han har spillet imod flest gange.
Hvilket er lidt skræmmende nu hvor PL fans mener PL har de bedste hold osv. så underligt i hans tid i United, mødte Barcelona hele tiden dengang også.
Man skal også huske på, at dengang United havde Ronaldo, var det en spiller, der skulle bruge tid på at udvikle sig, og som kun havde en reel sæson, hvor alt kørte. Hans sidste sæson var han ikke med i preseason, og han fik først comeback i midten af september og skulle bruge nogle kampe på at komme igang, hvilket ødelagde hans snit lidt.

I Real har han mere eller mindre været færdiglavet, hvor han samtidig også har været mere moden og erfaren, hvilket har gjort, at han har denne sindssyge snit i Real med 1 mål pr. kamp.

Disse faktorer skal der også tages højde for.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jurij »

# 23 skrev:
Squix skrev:
Flax_Generous skrev:
Squix skrev:Hvilket hold har han så spillet flest kampe imod?
Det ved jeg ikke. Orker ikke at tælle. Men Barca er uden tvivl mit bedste bud.
Squix skrev:Tror på hans snit ikke er nævneværdig højere mod Barcelona, end mod... Liverpool, Arsenal eller whatever af gode hold han har mødt her efter han har nået et hidtil godt niveau i Real Madrid.
Ronaldo scorede 2 mål i 9 kampe mod Liverpool, 1 mål i 15 kampe mod Chelsea og 6 mål i 15 kampe mod Arsenal. Hvis man fraregner de første tre sæsoner i United, hvor han ikke var i nærheden af det nuværende niveau, hedder tallene 2 mål i 4 kampe mod Liverpool, 1 mål i 8 kampe mod Chelsea og 4 mål i 8 kampe mod Arsenal.
Hans tid i United kan ikke sammenlignes med hans tid i Real Madrid.
Forstået på den måde, havde han nu mødt Arsenal 6 gange på halvandet år, som Madrid spiller.
Så tror jeg på han havde samme snit, som han har mod Barcelona, hvis ikke højere.

Det jeg vil frem til - er at det kan godt være Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod i hans karriere.
Men han har også haft latterligt mange kampe imod Barcelona, fordi vi efterhånden skal have 6 kampe hvert år.
Det niveau han ligger på nu - Der vil han have lavet 10 mål på 10 kampe, om det så var United, Arsenal, Milan, Inter, Ajax, whatever han kan møde af storhold fra andre ligaer.

Lad os sætte det op på en anden måde - Han laver i snit ca. 1 mål/kamp - uanset modstander. Hvilket vil sige, eneste grund til Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod, er fordi Barcelona er det hold han har spillet imod flest gange.
Hvilket er lidt skræmmende nu hvor PL fans mener PL har de bedste hold osv. så underligt i hans tid i United, mødte Barcelona hele tiden dengang også.
Man skal også huske på, at dengang United havde Ronaldo, var det en spiller, der skulle bruge tid på at udvikle sig, og som kun havde en reel sæson, hvor alt kørte. Hans sidste sæson var han ikke med i preseason, og han fik først comeback i midten af september og skulle bruge nogle kampe på at komme igang, hvilket ødelagde hans snit lidt.

I Real har han mere eller mindre været færdiglavet, hvor han samtidig også har været mere moden og erfaren, hvilket har gjort, at han har denne sindssyge snit i Real med 1 mål pr. kamp.

Disse faktorer skal der også tages højde for.
Ja selvfølgelig tager man højde for disse faktorer. Men lige nu bliver hans statistiker i forskellige forums på nettet brugt til at sammenligne ham med Messi. Og Messi's statistiker går jo også tilbage til dengang han var på kanten. Samtidig er Ronaldo ældre, og har haft flere år, hvor han har spillet på sit højeste niveau, som "færdigudviklet" spiller.

Ligesom en boksers statistik også altid ses udfra om kampene var for pengenes skyld i hans alderdom, eller i hans primetime. Den bedste sammenligning vil klart være at tage Ronaldos Real Madrid kampe mod Engelske hold, og så se, om hans snit mod Engelske hold har forbedret sig. I det her forum skal det samme nok gøres for Messi, så kan man sammenligne snittet direkte.
Genopbygning status: færdig.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Jurij skrev:
# 23 skrev:
Squix skrev:
Flax_Generous skrev:
Squix skrev:Hvilket hold har han så spillet flest kampe imod?
Det ved jeg ikke. Orker ikke at tælle. Men Barca er uden tvivl mit bedste bud.
Squix skrev:Tror på hans snit ikke er nævneværdig højere mod Barcelona, end mod... Liverpool, Arsenal eller whatever af gode hold han har mødt her efter han har nået et hidtil godt niveau i Real Madrid.
Ronaldo scorede 2 mål i 9 kampe mod Liverpool, 1 mål i 15 kampe mod Chelsea og 6 mål i 15 kampe mod Arsenal. Hvis man fraregner de første tre sæsoner i United, hvor han ikke var i nærheden af det nuværende niveau, hedder tallene 2 mål i 4 kampe mod Liverpool, 1 mål i 8 kampe mod Chelsea og 4 mål i 8 kampe mod Arsenal.
Hans tid i United kan ikke sammenlignes med hans tid i Real Madrid.
Forstået på den måde, havde han nu mødt Arsenal 6 gange på halvandet år, som Madrid spiller.
Så tror jeg på han havde samme snit, som han har mod Barcelona, hvis ikke højere.

Det jeg vil frem til - er at det kan godt være Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod i hans karriere.
Men han har også haft latterligt mange kampe imod Barcelona, fordi vi efterhånden skal have 6 kampe hvert år.
Det niveau han ligger på nu - Der vil han have lavet 10 mål på 10 kampe, om det så var United, Arsenal, Milan, Inter, Ajax, whatever han kan møde af storhold fra andre ligaer.

Lad os sætte det op på en anden måde - Han laver i snit ca. 1 mål/kamp - uanset modstander. Hvilket vil sige, eneste grund til Barcelona er det hold han har scoret flest gange imod, er fordi Barcelona er det hold han har spillet imod flest gange.
Hvilket er lidt skræmmende nu hvor PL fans mener PL har de bedste hold osv. så underligt i hans tid i United, mødte Barcelona hele tiden dengang også.
Man skal også huske på, at dengang United havde Ronaldo, var det en spiller, der skulle bruge tid på at udvikle sig, og som kun havde en reel sæson, hvor alt kørte. Hans sidste sæson var han ikke med i preseason, og han fik først comeback i midten af september og skulle bruge nogle kampe på at komme igang, hvilket ødelagde hans snit lidt.

I Real har han mere eller mindre været færdiglavet, hvor han samtidig også har været mere moden og erfaren, hvilket har gjort, at han har denne sindssyge snit i Real med 1 mål pr. kamp.

Disse faktorer skal der også tages højde for.
Ja selvfølgelig tager man højde for disse faktorer. Men lige nu bliver hans statistiker i forskellige forums på nettet brugt til at sammenligne ham med Messi. Og Messi's statistiker går jo også tilbage til dengang han var på kanten. Samtidig er Ronaldo ældre, og har haft flere år, hvor han har spillet på sit højeste niveau, som "færdigudviklet" spiller.

Ligesom en boksers statistik også altid ses udfra om kampene var for pengenes skyld i hans alderdom, eller i hans primetime. Den bedste sammenligning vil klart være at tage Ronaldos Real Madrid kampe mod Engelske hold, og så se, om hans snit mod Engelske hold har forbedret sig. I det her forum skal det samme nok gøres for Messi, så kan man sammenligne snittet direkte.
Jeg tror, at disse folk har indlemmet disse statistikker for at lukke munden på dem, der i sin tid sagde, at for at Ronaldo skal bevise sit værd, skal han først og fremmest score mod Barca, og det har han i den grad gjort nu. Så nu er det til at finde nye beviser for hver af de to lejre, hhv. Ronaldo- og Messi-lejren at finde andre stastikker for at jorde den anden.

Jeg forstår generelt ikke det her hetz mod hver spillere. I stedet for at man kun kan lide den ene, så burde man virkelig som fodboldelsker prise sig belønnet for at vi kan være vidne til så to store spillere, der hver især beriger fodbolden. Den ene motiverer den anden og omvendt, og jeg synes kun, det er fedt, at der er to så udslagsgivende spillere, som endda spiller på hinandens rivalhold. Disse to spilleres duel har alle de nødvendige ingredienser, som gør det historisk. Derfor burde alle de her fanboys holde deresk æft og nyde hver især. For om 5 år vil vi bare se tilbage på deres historie og tænke: "Fedt, jeg oplevede dem".
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Elbarca »

# 23 skrev:...
Jeg tror, at disse folk har indlemmet disse statistikker for at lukke munden på dem, der i sin tid sagde, at for at Ronaldo skal bevise sit værd, skal han først og fremmest score mod Barca, og det har han i den grad gjort nu. Så nu er det til at finde nye beviser for hver af de to lejre, hhv. Ronaldo- og Messi-lejren at finde andre stastikker for at jorde den anden...
De eneste beviser Barca lejren behøver er disse :lol:

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

"If I could, I'd vote for myself," he said in an interview with France Football.

"I am what I am and I'm happy with that. Being too humble isn't good. In Portugal we say that too much humility is vanity."

LINK: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ballon-dor
Helt sikkert! Jeg synes manden er til grin..

Vent vent vi skal hylde ham for den fantastisk ærlig mand han er, eller noget...
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

"In Portugal we say that too much humility is vanity."
Hvordan i helvede kan man sige/mene sådan noget? Men, har været i Portugal og det er et underligt sted, faktisk et sted jeg aldrig ønsker at besøge igen.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Men det vil altså sige at han ikke afgiver anførebindet denne sæson?..

Det må trods alt siges at være fornuftigt. Det er vel fair nok at han ville stemme på sig selv? Manden er et selvoptaget røvhul, men han er i det mindste ærlig omkring det.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Jeg har netop været inde på bold.dk for første gang i lang tid... Er det generelle niveau på kommentarene seriøst så lavt, som nedenstående af den infantile Kassow:
Ronaldo ville stemme på sig selv, hvis han kunne.
Messi ville stemme på sig selv, hvis han kunne.

Ronaldo indrømmer det ærligt. Det er ingen skam.

Det er synd at verdens mest populære fodboldspiller altid skal kimes ned i Danmark fordi vi er et sjældent land, der ikke bryder sig om at folk ser godt ud, snakker om sig selv og i det hele tiden er fantastisk til alt. I Danmark skal man være ydmyg, hvis man vil være sej.

Og så kan man jo også godt blive træt af at Messi altid skal kaldes for en engel, når han bliver arrig, slår folk ned og sparker bolden efter fans hver måned. Link fra sidste kamp Messi spillede for tre dage siden mod Celta de Vigo:

http://www.youtube.com/w…tJ2TlgkIFrM

Ronaldo er ingen engel men han er et bedre end hans "konkurrenter" og han donerer flere penge til velgørenhed og deltager i flere velgørenhedsarrangementer end nogen anden fodboldspiller, jeg kan huske.


Modargumenter er jo nærmest bare spild af tid, når man står overfor så stor idioti.
Forumlegende

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jurij »

Daluigi skrev:Jeg har netop været inde på bold.dk for første gang i lang tid... Er det generelle niveau på kommentarene seriøst så lavt, som nedenstående af den infantile Kassow:
Ronaldo ville stemme på sig selv, hvis han kunne.
Messi ville stemme på sig selv, hvis han kunne.

Ronaldo indrømmer det ærligt. Det er ingen skam.

Det er synd at verdens mest populære fodboldspiller altid skal kimes ned i Danmark fordi vi er et sjældent land, der ikke bryder sig om at folk ser godt ud, snakker om sig selv og i det hele tiden er fantastisk til alt. I Danmark skal man være ydmyg, hvis man vil være sej.

Og så kan man jo også godt blive træt af at Messi altid skal kaldes for en engel, når han bliver arrig, slår folk ned og sparker bolden efter fans hver måned. Link fra sidste kamp Messi spillede for tre dage siden mod Celta de Vigo:

http://www.youtube.com/w…tJ2TlgkIFrM

Ronaldo er ingen engel men han er et bedre end hans "konkurrenter" og han donerer flere penge til velgørenhed og deltager i flere velgørenhedsarrangementer end nogen anden fodboldspiller, jeg kan huske.


Modargumenter er jo nærmest bare spild af tid, når man står overfor så stor idioti.

Han har da 100% ret. Jeg er så evig træt af, at Messi har for vane at slå folk ned hver måned. Hvad er det for en opførsel, han gør det kun fordi han er rig, ellers var han røget i spjældet. Det er også derfor at jeg ikke har været i Barcelona endnu, jeg er bange for at Messi slår mig ned - eller i hvet fald sparker bolden op i hovedet på mig.
Genopbygning status: færdig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

(Patrick) Kassow Rossing er en LEGENDE på bold.dk - ja, også på madridista.dk.
Han er hjernevasket med den bedste shampoo på markedet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Bager »

emo skrev:
"In Portugal we say that too much humility is vanity."
Hvordan i helvede kan man sige/mene sådan noget? Men, har været i Portugal og det er et underligt sted, faktisk et sted jeg aldrig ønsker at besøge igen.
Altså hvis vanity betyder forfængelighed i denne sammenhæng, så mener han vel at folk der udviser overdrevet meget ydmyghed er selvoptagede osv. Men i Barca lægger man vel netop så meget vægt på ydmyghed for at undgå at blive forfængelig. Der er vist et kultursammenstød her. Jeg kan godt følge tanken om at der er en meget fin grænse mellem ydmyghed og falsk beskedenhed.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Cristiano Ronaldo er blevet interviewet af Pedro Pinto til et program på CNN og her fortæller han blandt andet om hans tanker om det image, han har på banen:

- Jeg er måske ind i mellem enig i, at bliver dømt til at have et dårligt ry, fordi jeg er for seriøs. Det vil jeg ikke klage over, men ind i mellem tænker jeg sådan. Jeg tror ikke, at det er muligt for folk at ændre min personlighed.

Den portugisiske stjernespiller er dog ikke enig i, at folks opfattelse af ham stemmer overens med virkeligheden:

- De folk, som virkelig kender mig, som er mine venner, som får lov til at komme ind i mit hjem og være sammen med mig, ved at jeg hader at tabe. Jeg lærer af mine fejl og sådan er livet. Jeg ved, at jeg ind i mellem er et offer for det, fordi de ikke kender den rigtige Cristiano. Men dette er en del af livet. Sådan er jeg.

Cristiano Ronaldo fastholder dog, at hans naturlige konkurrence-gen ikke skal sammenlignes med arrogance:

- Jeg er i swimmingpoolen med min kæreste og ind i mellem kan vi godt lide at konkurrere. Ind i mellem bør jeg give hende en chance for at vinde for at gøre hende glad, men jeg vinder, for jeg kan ikke lide at tabe. Det er helt enkelt sådan. Forestil dig folks reaktion, når vi spiller mod andre spillere, mod andre hold, der er det ikke tilladt at tabe. Jeg er et konkurrence-menneske og nogen gange tolker folk det på en anden måde, hvilket gør ondt, for det bryder jeg mig ikke om.

Han er dog klar til at acceptere kritikken, men ville dog også gerne mødes med sine kritikere:

- De personer, som kritiserer mig, interesserer mig; ikke dem alle sammen, men størstedelen. En dag ville jeg gerne sætte mig sammen med dem og tale med dem for at finde ud af på hvilken måde, de mener at jeg er arrogant. Du ved, have en samtale, på et behageligt sted, for at de kan lære mig at kende. For jeg tror, at folk har brug for at være sammen med mig for at lære den rigtige Cristiano at kende.
Det er simpelthen så fed læsning det der!! Hvor er det dog fantastisk, at han afviser at han er arrogant, hvortil han igennem interviewet refererer til sig selv i 3. person ental flere gange. :lol:
Han er altså en knag nogen gange!

Det er dog ret så påfaldende, at han ikke bliver spurgt ind til de fadæser han ofte laver under jubelscener og når han er i modgang.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

- Jeg er i swimmingpoolen med min kæreste og ind i mellem kan vi godt lide at konkurrere. Ind i mellem bør jeg give hende en chance for at vinde for at gøre hende glad, men jeg vinder, for jeg kan ikke lide at tabe. Det er helt enkelt sådan.
.....

For jeg tror, at folk har brug for at være sammen med mig for at lære den rigtige Cristiano at kende.
1) Hvad laver de dog i den swimmingpool?
2) Og nej, jeg har ikke brug for at være sammen med dig... hmmmprfff!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster