Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:Hehe, det er meget simpelt :smile: Hans teori holder ikke, fordi vi netop har ret, og virkeligheden tydeligvis ikke byder på det, han beskrev.
hahaha okay fucked :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Cristiano er den første spiller, der scorer i seks el clasicos i træk nogensinde.

Han er vist op på 10 mål i 16 eller 17 kampe mod Barca. Ikke en dårlig statistik alligevel, når man tænker på, der gik 6 kampe, før han scorede det første mål mod Jer.

Man kan vist roligt sige, at den forgående snak om, at Ronaldo ikke præsterer i El Clasicos kan stoppe nu.

Og nej, jeg insinuerer ikke, at Messi er dårligere end Ronaldo. Bare for at slå det fast.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Men på trods af hans to mål i går, så synes jeg ikke man så meget til ham.. Det er derfor, han er så pisse irriterende.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Heartbreaker skrev:Men på trods af hans to mål i går, så synes jeg ikke man så meget til ham.. Det er derfor, han er så pisse irriterende.
Man så hellere ikke Messi så meget. Men det her er, hvad der kendetegner en verdensklasse spiller. At de med få aktioner kan gøre så store forskel. De to ved i hvert fald, hvordan de skal bruge deres kræfter.

De minder mig om Nistelrooy. Han lavede aldrig det store, men han scorede altid målene. Han kunne være pivringe i 89 minutter, men i det 90. minut havde han afgjort kampen. Igen. For gud ved hvilken gang.

Det er IMO klasse, at man ikke altid skal spille en brag af en kamp for at afgøre tingene, men man bare kender sin besøgstid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Det er præcis det, ligesom Messi mod Osasuna og Spartak, men i går var det sgu ikke sådan, Messi var ret god, Ronaldo var ret usynlig, men viste jo topklasse i glimt, hvilket var nok til at sikre Real 1 point og tage 2 fra Barça.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Men så imo langt mere til Messi, som flere gange satte resten af holdet op til farlige angreb, end man gjorde til Ronaldo. Men som du siger, Ronaldo er en klassespiller og behøver kun en halv chance for at score.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

# 23 skrev:Cristiano er den første spiller, der scorer i seks el clasicos i træk nogensinde. Han er vist op på 10 mål i 16 eller 17 kampe mod Barca. Ikke en dårlig statistik alligevel, når man tænker på, der gik 6 kampe, før han scorede det første mål mod Jer.
Det er imponerende, men det er næsten mere imponerende, at Ronaldos første mål mod Barca først blev scoret i april 2011. Altså for kun 18 måneder siden. Siden da har han så scoret 10 mål. Hvilket for øvrigt betyder, at Barca er det hold, som Ronaldo har scoret flest gange imod i hans karriere (sammen med Malaga).

Ronaldo mangler dog stadig det første måloplæg mod Barca. Her har Messi 10, hvilket er det højeste gennem tiderne i El Clásico. Lige foran Molowny og Xavi.

Squix

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Squix »

Flax_Generous skrev:
# 23 skrev:Cristiano er den første spiller, der scorer i seks el clasicos i træk nogensinde. Han er vist op på 10 mål i 16 eller 17 kampe mod Barca. Ikke en dårlig statistik alligevel, når man tænker på, der gik 6 kampe, før han scorede det første mål mod Jer.
Det er imponerende, men det er næsten mere imponerende, at Ronaldos første mål mod Barca først blev scoret i april 2011. Altså for kun 18 måneder siden. Siden da har han så scoret 10 mål. Hvilket for øvrigt betyder, at Barca er det hold, som Ronaldo har scoret flest gange imod i hans karriere (sammen med Malaga).

Ronaldo mangler dog stadig det første måloplæg mod Barca. Her har Messi 10, hvilket er det højeste gennem tiderne i El Clásico. Lige foran Molowny og Xavi.
Hvilket hold har han så spillet flest kampe imod?
Tror på hans snit ikke er nævneværdig højere mod Barcelona, end mod... Liverpool, Arsenal eller whatever af gode hold han har mødt her efter han har nået et hidtil godt niveau i Real Madrid.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Madbassen »

16 gange har Real og Barça mødtes siden Cristiano Ronaldo kom til. Ved ikke, hvor mange af dem han har spillet.

7x La Liga
4x Spanke Super Cup
3x Copa del Rey
2x Champions League

8x Barça sejr
5x Uafgjort
3x Real sejr

31-19 i målscorer i Barças favør.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madbassen skrev: 4x Spanke Super Cup

Se, det er en rigtig klassiker, den der Spanke Super Cup
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SpillerSomMESSI skrev:
Madbassen skrev: 4x Spanke Super Cup

Se, det er en rigtig klassiker, den der Spanke Super Cup
:lol: :lol:

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Madbassen »

Jeg skal til at lave noget korrekturlæsning kan jeg se på det hele :D
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes godt nok også at folk er efter dig for tiden. Du burde lige sætte dig lidt i respekt. Skrive 'fags' eller sådan noget. Måske 'bitches'?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Squix skrev:Hvilket hold har han så spillet flest kampe imod?
Det ved jeg ikke. Orker ikke at tælle. Men Barca er uden tvivl mit bedste bud.
Squix skrev:Tror på hans snit ikke er nævneværdig højere mod Barcelona, end mod... Liverpool, Arsenal eller whatever af gode hold han har mødt her efter han har nået et hidtil godt niveau i Real Madrid.
Ronaldo scorede 2 mål i 9 kampe mod Liverpool, 1 mål i 15 kampe mod Chelsea og 6 mål i 15 kampe mod Arsenal. Hvis man fraregner de første tre sæsoner i United, hvor han ikke var i nærheden af det nuværende niveau, hedder tallene 2 mål i 4 kampe mod Liverpool, 1 mål i 8 kampe mod Chelsea og 4 mål i 8 kampe mod Arsenal.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Madbassen »

Blaugrana92 skrev:Jeg synes godt nok også at folk er efter dig for tiden. Du burde lige sætte dig lidt i respekt. Skrive 'fags' eller sådan noget. Måske 'bitches'?
Jeg plejer at give folk 2 chancer og det har de så fået nu. Fremover vil de ikke rette på mig!
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 98 gæster