Martín Montoya Torralbo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Men hvad så? Skal vi så også ud at hente en ny højreback til sommer? Det går jo ikke. Forlæng med ham.
Synes sgu han er skidt. Kan ikke se ham komme til at spille en rolle i fremtiden og tvivler desuden på at han vil være tilfreds med bænken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Men hvad så? Skal vi så også ud at hente en ny højreback til sommer? Det går jo ikke. Forlæng med ham.
Synes sgu han er skidt. Kan ikke se ham komme til at spille en rolle i fremtiden og tvivler desuden på at han vil være tilfreds med bænken.
Hvorfor skulle han ikke stille sig tilfreds med bænken? Han er 22. Alves er ved at være oppe i årene. Hvis Montoya er tålmodig og suger erfaring til sig, samt sørger for at tage ved lære af Alves, kan jeg godt se ham som en rigtig god højreback om 2-3 sæsoner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Piquénbauer »

Hans agent har tidligere luftet ideen om at rykke grundet manglende spilletid. Om det er for at få en bedre kontrakt eller fordi montoya er utilfreds skal jeg ikke sige. Jeg mener så også at man skal ud og hente en ny højreback til sommer og sende alves videre (selvom jeg elsker ham). Det ville så sende montoya endnu længere væk fra start 11'eren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Hans agent har tidligere luftet ideen om at rykke grundet manglende spilletid. Om det er for at få en bedre kontrakt eller fordi montoya er utilfreds skal jeg ikke sige. Jeg mener så også at man skal ud og hente en ny højreback til sommer og sende alves videre (selvom jeg elsker ham). Det ville så sende montoya endnu længere væk fra start 11'eren.
Så ... du vil hente to nye højrebacks til sommer? Du mener at vi skal sende Alves videre, lade Montoya gå gratis og så bruge penge på at hente to nye højrebacks? Er det korrekt forstået?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Hans agent har tidligere luftet ideen om at rykke grundet manglende spilletid. Om det er for at få en bedre kontrakt eller fordi montoya er utilfreds skal jeg ikke sige. Jeg mener så også at man skal ud og hente en ny højreback til sommer og sende alves videre (selvom jeg elsker ham). Det ville så sende montoya endnu længere væk fra start 11'eren.
Så ... du vil hente to nye højrebacks til sommer? Du mener at vi skal sende Alves videre, lade Montoya gå gratis og så bruge penge på at hente to nye højrebacks? Er det korrekt forstået?
Ja... Eller også skal der rykkes en op og købes en. Feks grimaldo og så kunne adriano dække højrebacken. Men det er svært. IMO er montoya ikke god nok og hvis han kræver for meget så kan jeg godt forstå at man ikke vil forlænge. Alves har kontrakt til 2015 så hvis han skal sælges og vi skal have lidt penge for ham så er det til sommer.

Men 2 nye backs er nok overkill!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvad får dig til at tro at en 18-årig Grimaldo, har hvad der skal til for at være reserve, hvis en 22-årig Montoya ikke er god nok i dine øjne? Montoya er altså en mand, der for ganske kort tid siden, blev set som Alves' naturlige afløser på højrebacken, og et af de allerstørste talenter på sin position. En mand der var en af de bærende kræfter, på et af de mest slagkraftige U21 landshold der vel nogensinde er set. Tålmodighed er altså nogle gange nødvendigt - især når der er tale om forsvarsspillere, hvor erfaring er noget af det der vægter højest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Hvad får dig til at tro at en 18-årig Grimaldo, har hvad der skal til for at være reserve, hvis en 22-årig Montoya ikke er god nok i dine øjne? Montoya er altså en mand, der for ganske kort tid siden, blev set som Alves' naturlige afløser på højrebacken, og et af de allerstørste talenter på sin position. En mand der var en af de bærende kræfter, på et af de mest slagkraftige U21 landshold der vel nogensinde er set. Tålmodighed er altså nogle gange nødvendigt - især når der er tale om forsvarsspillere, hvor erfaring er noget af det der vægter højest.
Det er nok mere et håb end fordi jeg tror det. IMO har montoya fået mange chancer i år og han skuffer gang på gang. Men ja måske vil endnu mere erfaring hjælpe. Lad os håbe det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Brombi »

Grimaldo spiller venstre side.. Derudover har han ikke spillet i næsten 2 år pga skader, og spiller slet ikke forsvarspositionen for b-holdet, men snarere som venstre kant/wing..
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Piquénbauer »

Derfor jeg skriver at adriano skulle over i højreside. Og igen så var det et håb mere end fordi jeg troede på at det kunne ske.

Det er forresten set før at en spiller kan spille en back selvom de bliver brugt længere fremme på banen også (adriano, alba).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Brombi »

Adriano er jo ikke god som højreback? I hvert fald ikke bedre end Montoya :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Piquénbauer »

Du har ret. Jeg famler rundt efter løsning da jeg er træt af montoya. Men forhåbentlig bliver der fundet på en god løsning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber personligt at den gode løsning, bliver en ny kontrakt krydret med en knivspids tålmodighed! ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Orobitg (agent Montoya): "The renewal talks continue, although slowly. His first option is to renew and become an important player at Barça"
Orobitg (agent Montoya): "He has potential and wants to play more. It's not about the money. We're not talking with other teams now." [tmw]
Orobitg (agent Montoya): "If we don't reach deal, we'll look at other options. He likes Serie A but English clubs also contacted us before."

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Storken »

Jeg har haft på fornemmelsen, at vi ville leje ham ud til Everton næste sæson. Everton virker i hvert fald til at se perspektiver i lejeaftaler på trods af de manglende fremtidsudsigter. Det kommer dog helt an på om Martinez er manager i Everton næste sæson.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Nói NPO »

Brombi skrev:Grimaldo spiller venstre side.. Derudover har han ikke spillet i næsten 2 år pga skader, og spiller slet ikke forsvarspositionen for b-holdet, men snarere som venstre kant/wing..
Billede
Was is das?
Den lille ananas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 125 gæster