Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Afellay99 »

siger heller ikke andet. Folk må bare diske op med nogle ordenligt argumenter, i stedet for at snakke om hvad der skete i anden verdenskrig.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Et hold skabes ikke fra den ene sæson til den anden, stabilitet skal vises og derfor mener jeg at man sagtens kan forsvare at kigge et par år tilbage, så længe holdet har samme fundament og ikke er blevet drastisk udskiftet fra år til år.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev: Det højeste af alle!? Hvad har du røget i dag? Der er da ingen som nogensinde har kunne matche vores topniveau i hele fodboldhistorien!

På de 10 år har vi vundet CL 3 gange. Real er ikke i nærheden af vores titelhøst de sidste 5 år. De er væsentlig dårligere indbyrdes i denne periode og blot fordi de vinder 1 enkelt titel gør det dem ikke til verdens bedste hold. Især ikke når de netop nu er 5 point bagud.
Beklager jeg svarer lidt sent, men here we go. Jeg har hverken røget noget, eller drukket (udover vand og lidt juice blev det også til), så jeg var ikke påvrket, da jeg skrev det indlæg.

Jeg er enig i, at det niveau vi har vist under Pep (udover sidste sæson hvor vi var utrolig meget svingende) er måske det bedste, et klubhold har vist nogensinde. Det tror jeg ikke et andet hold kommer til at opnå, jeg er meget i tvivl om vores nuvörende hold med næsten de samme spillere kan det, jeg tror det ikke. Real kan nok heller ikke.

Det er dog ikke det, jeg diskuterer. Du tog et citat frem, hvor Casillas kalder Real for det bedste hold i verden. Jeg skrev så, at man sagtens kan forsvare det, og at jeg ikke kan blive harm over, at nogle kalder de spanske mestre for verdens bedste hold p.t, når der ellers er bred enighed om, at Barca og Real er de to bedste hold i verden p.t. Jeg tror faktisk også der har været bred enighed herinde omkring det faktum, at Barca og Real er de to bedste hold i verden. Vi har sp, med rette ment, at vi er et bedre hold og Real er nummer to.

Jeg synes dog ikke, man kan se blindt på, resultaterne, og mere præcist, negligere det faktum, at Real de seneste år er kommet tættere og tættere på. Vi gik jo fra at vinde "sikre" sejre over dem til at tabe en CDR finale, derefter ligaen og nu S.C. De har altså stille og roligt lukket hullet, mener jeg. Undervejs har de også fået bugt med alle disse komplekser, de havde i forhold til os. Vores Bernabeu statistisk som var ret vildt, er f.eks. røget. Real har vist, at de sagtens kan spille op med os, og endda i perioder, såfremt de tør og har mod på det. Alt dette giver dem et plus, det har de seneste 3 år resulteret i 3 trofæer, hvor vi har været de direkte konkurrenter (to gange har vi tabt finalen og en gang de har du vundet ligaen, hvor vi var de eneste reelle konkurrenter).

Det kan godt være at vi de ikke dominerer os over en hel kamp, men det skyldes mere deres træner og hans spillestil. Han er nu engang sådan, og han kan godt lide at arbejde på denne måde. Nogle mener at det er dem der har set rystede ud, det mener jeg ikke. På Camp Nou var vi bedst, men på Bernabeu f.eks. var de ved at smadre os, det var held og Valdes der gjorde, at vi ikke var bagud med 4 eller 5-1. At vi var rystede, er vel ikke nogen hemmelighed, hele Barca familien var rystet, dette forum vidner om det. Folk var nærmest i chok, da Real kørte på, kamptråden var ikke en god læsning. Hvis man mener spillet generelt i denne sæson, så har vi da ganske rigtigt fået pointene, men spillet har ikke været noget at råbe hurra for. Mod Sociedad spillede vi ok, mod Osasuna var vi meget heldige med at vinde, og mod Valencia spillede vi ikke ligefrem prængende fodbold. Den eneste kamp, hvorvi har spillet rigtig godt var, kampen mod Real på Camp Nou. Derudover har vi efter min mening, spillet under niveau.

Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være så forkert at Casillas kalder Real for det bedste hold i verden, når de vandt ligaen sidste år, og de vendte et truende nederlag til et vundet trofæ. Casillas siger det her, hvilket jeg synes er helt ok;
og for Cristiano Ronaldo er det en fornøjelse at bære denne trøje, for netop nu er det verdens bedste klub,
.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Mener nu den brede enighed siger at Barca er verdens bedste. Men nok om det.

@Affelay

Tak for dit input. Det var ikke særlig brugbart, og som emo elegant for vist, så er det netop dit argument, som er får sølle. Et hold skabes ikke på 1 sæson.
Forumlegende

Afellay99

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Afellay99 »

nej et hold skabes ikke på en sæson, men du finder stadig ikke verdens bedste hold på hvad der skete for 5 år siden, men hvad der sker nu.

Real var bedre end os sidste sæson, indrøm det dog. De leverede den bedste la liga nogensinde, og røg uheldigt ud på straffe i semi finalen, og kan vi kome med at vi vandt 4 pokaler osv, ja hurra. Men holdene var Santos, Bilbao og Porto. Hold der skal slås. Sørgeligt der er så mange barelona fans der ikke kan tage de blårøde briller af. I gør os andre og klubben til grin.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Afellay99 skrev:nej et hold skabes ikke på en sæson, men du finder stadig ikke verdens bedste hold på hvad der skete for 5 år siden, men hvad der sker nu.
Nej det gør man ikke, ikke isoleret set for hvad der skete for 5 år siden. Men ifølge mig, er en måde at bedømme et hold på, hvor godt det har klaret sig over en række, og en fair grænse for denne række er 3-4 år, ca.. Hvis vi så tager fat i det andet, om hvad der sker lige nu, jamen så er vi da vel bedre end Real i og med at vi ligger nr.1 og har 5 point ned til dem. Real har vundet en stor pokal i deres nye ære, mens jeg ikke har tal på hvad vi har vundet.
Afellay99 skrev:Real var bedre end os sidste sæson, indrøm det dog. De leverede den bedste la liga nogensinde, og røg uheldigt ud på straffe i semi finalen, og kan vi kome med at vi vandt 4 pokaler osv, ja hurra. Men holdene var Santos, Bilbao og Porto. Hold der skal slås. Sørgeligt der er så mange barelona fans der ikke kan tage de blårøde briller af. I gør os andre og klubben til grin.
Nej, jeg vil ikke indrømme at Real var bedre end os, sidste sæson. Real var effektive og de scorede på alt. Vi var i følge mig det bedst spillende hold i det meste af sæsonen, vi dominerede og skabte chancer, men vi havde ikke den effektivitet der endte med at give Real liga-titlen, men de var ikke et bedre spillende hold eller et bedre hold spiller for spiller end os.

Undskyld at jeg er med til at gøre dig, andre og især klubben til grin. Jeg er blind og uvidende, og den mest subjektive af alle personer, men sårn er jeg. :? :!:
Allez...

kiiilden

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kiiilden »

emo skrev: Nej, jeg vil ikke indrømme at Real var bedre end os, sidste sæson. Real var effektive og de scorede på alt. Vi var i følge mig det bedst spillende hold i det meste af sæsonen, vi dominerede og skabte chancer, men vi havde ikke den effektivitet der endte med at give Real liga-titlen, men de var ikke et bedre spillende hold eller et bedre hold spiller for spiller end os.
Og jeg er ikke enig med at vi var et bedre spillende hold i det meste af sæsonen. Syntes godt nopk det var en skidt omgang bold!
Hvor i mod real spillede fint bold og scorede på ALT hvad de fik af chancer.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Michman »

Burde denne tråd ikke handle om Ronaldo og ikke Real Madrid som hold. Vi har en Real Madrid tråd til dette..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Afellay99 skrev:nej et hold skabes ikke på en sæson, men du finder stadig ikke verdens bedste hold på hvad der skete for 5 år siden, men hvad der sker nu.

Real var bedre end os sidste sæson, indrøm det dog. De leverede den bedste la liga nogensinde, og røg uheldigt ud på straffe i semi finalen, og kan vi kome med at vi vandt 4 pokaler osv, ja hurra. Men holdene var Santos, Bilbao og Porto. Hold der skal slås. Sørgeligt der er så mange barelona fans der ikke kan tage de blårøde briller af. I gør os andre og klubben til grin.
For 5 år siden? Jeg snakker om hvad der er sket gennem de sidste 5 år. Netop nu er Real 8 point efter os efter 4 kampe.

Dine barnlige aggressioner skal du desuden pakke væk hvis du vil tages seriøst herinde. At påstå jeg som fan og menneske gør mine venner til grin, er jo bare en dårlg provokation, som ingen steder hører hjemme
Forumlegende

Squix

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Squix »

Nogen der kan forklare for mig, hvorfor Ronaldo fik lov at sparke det sidste frispark igår??

Hedder reglerne ikke, at hvis en spiller bløder, så skal han ud og tilses, imens spillet fortsætter?

(Eller var det fordi han blødte lyserødt? :lol: )

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Det var så komisk, han klemte rundt om såret for at få blodet til at pible :lol: :lol: :lol:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Han er den fødte drama queen ;-)

Nu er Cristina god til at bruge negative vibes til at komme tilbage på banen, det skal han ha, men hans udtalelse inden landsholdspausen kan virkelige bide ham i røven nu.

Igår viste han et skræmmende lavt bundniveau, og selvom han måske nok skal komme tilbage på 2. pladsen i pichichi stillingen så er det en risky periode for ham. For Mourinhos udtalelse igår om at nogen ikke er "commited" i truppen "jeg har intet hold ligenu"" sammnholdt med Cristinas udtalelser samt resultaterne på banen så er vi iagtagere af en sprængfarlig cocktail. Nu vil jeg læne mig tilbage og se hvad der sker i de kommende uger, med stor forventning.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Squix skrev:Nogen der kan forklare for mig, hvorfor Ronaldo fik lov at sparke det sidste frispark igår??

Hedder reglerne ikke, at hvis en spiller bløder, så skal han ud og tilses, imens spillet fortsætter?

(Eller var det fordi han blødte lyserødt? :lol: )
Det var hans menstruation..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Ronaldo (ex-Barcelona -Madrid): "I prefer Messi over Cristiano, because he's a player who fascinates us more, shows more creativity." [cnn]
Stakkels mand, hvorfor lader de ham ikke være? Det her hjælper vel ikke ligefrem på humøret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Badabing »

Ronaldos afbrænder mod Rayo, han burde virkelig have scoret

ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 110 gæster