Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Jeg kan bare ikke se os spare penge ved at "trække" tiden. Det gør bare at pool og dortmund står i en situation hvor det bliver svært for dem at hente andre ind efter de har solgt.
Det virker ret oplagt for mig, at Dortmund gerne vil sælge, omend de spiller et farligt spil pt. Dembele virker ikke til at være en person, hans holdkammerater længere har et godt forhold til ud fra deres udmeldinger. Jeg tror, vi henter ham - men det skal åbenbart være en gyser.

De to andre synes jeg stadig er meget usikre. Der bliver i hvert fald ikke sagt meget om dem, udover hvad aviserne finder på at skrive uden nogen form for valid dokumentation.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Man kan jo altid give efter for udbudsprisen, det er da håbløst bare at punge ud, uden først at presse prisen mest muligt ned. Det ville da være uansvarligt ud over alle grænser, især med de beløb der arbejdes med

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Nyhuus skrev:Jeg er ærligt talt ved at være der, hvor jeg ikke synes at vi skal købe nogen.
Beløbene er simpelthen for høje..

Så hellere køre en sæson med hvad vi har, og få det til at fungere.
- Ift. stemningen herinde, kan holdet jo nærmest kun overraske..

Så kan vi forhåbentligt gøre nogle meget bedre køb næste sæson, eller hente Coutinho/Dembele billigere.
Med pengene i PL fremadrettet, kan jeg ikke se, at priserne vil ændre sig markant. Hvorfor skulle de blive billigere?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg kan bare ikke se os spare penge ved at "trække" tiden. Det gør bare at pool og dortmund står i en situation hvor det bliver svært for dem at hente andre ind efter de har solgt.
Det virker ret oplagt for mig, at Dortmund gerne vil sælge, omend de spiller et farligt spil pt. Dembele virker ikke til at være en person, hans holdkammerater længere har et godt forhold til ud fra deres udmeldinger. Jeg tror, vi henter ham - men det skal åbenbart være en gyser.

De to andre synes jeg stadig er meget usikre. Der bliver i hvert fald ikke sagt meget om dem, udover hvad aviserne finder på at skrive uden nogen form for valid dokumentation.
Dembele kan uden tvivl købes. Det har de selv sagt og de har endda også sagt at de priser der bliver nævnt er forkerte (han er billigere). Derfor forstår jeg heller ikke hvorfor vi ikke bare har lukket den. Han bliver dyr (alt for dyr) men det giver holdet et boost og viser at man vil noget.

Coutinho vil vi have - det er der ikke tvivl om. Men indtil videre nægter Pool at lytte og den ser mere end svær ud. Seri forstår jeg ikke. Handlen var stort set lukket (ifølge mere troværdige kilder) men så hopper man pludseligt fra.

Men altså det hele virker som et cirkus. Ledelsen har det uden tvivl svært og samtidig bliver der kastet rundt med rygter og andet i medierne som gør det hele uoverskueligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

ladislau skrev:Man kan jo altid give efter for udbudsprisen, det er da håbløst bare at punge ud, uden først at presse prisen mest muligt ned. Det ville da være uansvarligt ud over alle grænser, især med de beløb der arbejdes med
Hvad så hvis klubberne ikke vil sælge medmindre deres pris bliver opfyldt? Det var det vi så med paulinho hvor man åbenbart brugte lang tid for så alligevel bare at købe ham fri via frikøbs.

Dortmund har sat en pris på dembele og de går ikke under. Det har de meldt ud flere gange. Pool nægter at forhandle.

Men som jeg ser det så står vi ikke i en situation hvor vi kan forhandle. Vi har intet at komme med. Og jo hurtigere de fatter det jo bedre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Jesni skrev:Med pengene i PL fremadrettet, kan jeg ikke se, at priserne vil ændre sig markant.
Korrekt, men der er trods alt andre steder at handle end i PL.
Nu har Real en del gange lavet gode handler i LL, City har handlet relativt billigt i Monaco.

Her taler jeg dog mere om at hente spillere som er lige på kanten til et gennembrud fremfor at købe etablerede verdensstjerner.

Fx. kunne vi lade være med at sige nej til den næste Asensio, omend det må være ret svært at spotte.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Vi ved jo ikke, hvad den anden part tænker. Det er jo en del af forhandlingen. Derimod har vi intet at tabe, ved at presse den helt til deadline. Hvis vi har pedal på faxen that is.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Er helt på linie med dig Nyhuus

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er imo for tricky at spå om hvordan transfermarkedet bliver næste sommer. Og det ændre ikke på den situation vi står i nu og som vi bliver nødt til at forholde os til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Nyhuus skrev:
Jesni skrev:Med pengene i PL fremadrettet, kan jeg ikke se, at priserne vil ændre sig markant.
Korrekt, men der er trods alt andre steder at handle end i PL.
Nu har Real en del gange lavet gode handler i LL, City har handlet relativt billigt i Monaco.

Her taler jeg dog mere om at hente spillere som er lige på kanten til et gennembrud fremfor at købe etablerede verdensstjerner.

Fx. kunne vi lade være med at sige nej til den næste Asensio, omend det må være relativt svært at spotte.
Jeg er enig i at købe spillere, der ikke har fået det store gennembrud endnu - det er så en anden strategi at gå med, som på kort sigt ikke vil løse holdets umiddelbare problemer - men jeg er enig. Asensio er ærgelig, men hvem kunne lige forudse hans udvikling? Den er jo vanvittig, og nok nærmere heldigt af Real MAdrid, end idiotisk af os.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

ladislau skrev:Vi ved jo ikke, hvad den anden part tænker. Det er jo en del af forhandlingen. Derimod har vi intet at tabe, ved at presse den helt til deadline. Hvis vi har pedal på faxen that is.
Vi har alt at tabe? Det kan betyde at vi ender uden nye spillere og skal håbe på Denis/dølle. Det går sgu ikke.

Omkring forhandlingerne så står vi imo bare i en situation hvor vi ikke kan forhandle. Det er selvfølgelig ikke ledelsens skyld at ney smuttede men det er sådan det er. Vi har ingen kort på hånden (udover at spillerne strejker).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
ladislau skrev:Vi ved jo ikke, hvad den anden part tænker. Det er jo en del af forhandlingen. Derimod har vi intet at tabe, ved at presse den helt til deadline. Hvis vi har pedal på faxen that is.
Vi har alt at tabe? Det kan betyde at vi ender uden nye spillere og skal håbe på Denis/dølle. Det går sgu ikke.

Omkring forhandlingerne så står vi imo bare i en situation hvor vi ikke kan forhandle. Det er selvfølgelig ikke ledelsens skyld at ney smuttede men det er sådan det er. Vi har ingen kort på hånden (udover at spillerne strejker).
Man har lov at håbe på spillerne strejker hvis vi ikke henter en ordenlig erstatning for Neymar..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:
ladislau skrev:Vi ved jo ikke, hvad den anden part tænker. Det er jo en del af forhandlingen. Derimod har vi intet at tabe, ved at presse den helt til deadline. Hvis vi har pedal på faxen that is.
Vi har alt at tabe? Det kan betyde at vi ender uden nye spillere og skal håbe på Denis/dølle. Det går sgu ikke.

Omkring forhandlingerne så står vi imo bare i en situation hvor vi ikke kan forhandle. Det er selvfølgelig ikke ledelsens skyld at ney smuttede men det er sådan det er. Vi har ingen kort på hånden (udover at spillerne strejker).
Man har lov at håbe på spillerne strejker hvis vi ikke henter en ordenlig erstatning for Neymar..
Hvad?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Vi kan da bare betale hvad de forlanger om uge, såfremt vi er så desperate. Indtil da skal vi da forsøge, at presse prisen ned, indtil vores forhandlere ikke mener, det noget at komme efter.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:
ladislau skrev:Vi ved jo ikke, hvad den anden part tænker. Det er jo en del af forhandlingen. Derimod har vi intet at tabe, ved at presse den helt til deadline. Hvis vi har pedal på faxen that is.
Vi har alt at tabe? Det kan betyde at vi ender uden nye spillere og skal håbe på Denis/dølle. Det går sgu ikke.

Omkring forhandlingerne så står vi imo bare i en situation hvor vi ikke kan forhandle. Det er selvfølgelig ikke ledelsens skyld at ney smuttede men det er sådan det er. Vi har ingen kort på hånden (udover at spillerne strejker).
Man har lov at håbe på spillerne strejker hvis vi ikke henter en ordenlig erstatning for Neymar..
Hvad?
Nåh du mente Coutinho og Dembele.. Tja.. Vi står i en dårlig situation lige meget hvad. Det er lose lose for både Liverpool og Dortmund pt. Er ikke sikker på Liverpool giver sig.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster