David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af ladislau »

Enig, præmisserne er forskellige. Min pointe var bare, at det måske ikke er så nemt endda, at være forreste mand i Barca.
Det er der tre ret dygtige folk, som af forskellige grunde, har haft problemer med.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Men tror du virkelig Villas problem kan skyldes noget omkring holdet?
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

manden bor stadig på hotel ?!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:manden bor stadig på hotel ?!
Og så kan man ikke score fra 10 m afstand?..
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Brombi skrev:manden bor stadig på hotel ?!
Og så kan man ikke score fra 10 m afstand?..
Nej, men det er med til at gøre ham lettere frustreret som er grunden til han ikke scorer eller konstant er i offside. Det er jo klart, hvis ikke han er faldet ordenligt til plads i Barcelona(uden for banen), så falder han ikke ordenligt til på holdet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

tjaaa, kan bare ikke se hvorledes det influerer på koldblodigheden. Men han bliver sikkert mere frustreret ja.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

hmm altså.. jeg tænker lidt at det kunne tyde på nogle problemer uden for banen, hvilket klart har en del at gøre med hans spil på banen. Under normale omstændigheder ville han måske ikke blive påvirket så meget.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Det er rimelig grundløse spekulationer. Jeg tror bare han har brændt et par chancer, haft nogen middelgode kampe som har gået lidt ud over hans selvtillid, og så er han kommet ind i en dårlig spiral. Det er bare et spørgsmål om tid før han får brudt den, for hans evner kan man ikke sætte spørgsmålstegn ved. Og selvom han ikke får scoret, udfører han altid en god arbejdsindsats.
Visca el Barca

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Brombi skrev:manden bor stadig på hotel ?!
Tvivler lidt på, at det hotel Villa bor på har nogen indflydelse på hans spil. Han bor nok ikke ligefrem på et vandrehjem :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

Jeg er sikker på at når David Villa har fundet sig en dejlig Villa, ( :lol: ), og konen og datteren har det godt, så bomber han! Men det han mangler i mål kompenserer han for i assists, nøj en flot aflevering til Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Muahah... catchphrase of the day Brombi.

Jeg er ret enig Bager. Det handler om selvtillid tror jeg, det skal helt sikkert nok komme.
Og tilvænning over for modstandere, som pakker sig mere og mindre åbent spil. Der er ikke den samme mængde kontraløb, når modstanderen satser mindre fremadrettet. Det er lidt banalt, men tror også det har indflydelse. Men det skal nok komme, min tiltro til Villa er stor.

Brugeravatar
olearmsved
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors jun 11, 2009 12:06 am
Blevet takket: 4 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af olearmsved »

Han skal nok bombe løs. Hans aflevering til Messi var syg, så tror på han snart kommer i gang. Han kan da heller ikke blive ved med at ramme stolperne, så jeg er rolig.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af ladislau »

Nej Daluigi, jeg tror primært det er i hans hoved, det er ikke noget omkring holdet, som får ham til at ramme stolpen.

Generelt, så mener jeg bare, at den gamle floskel med; en angriber omgivet af de kreative barca spillere skal score to trillioner mål. Det holder ikke helt, der er umanerlig lidt plads, og den mest opdækkede mand på banen er frontangriberen.
Det er vel også derfor vi sidste sæson spillede med falsk angriber, og i år med forskellige formationer foran. Netop for at få top angriberen i spil.
Det eneste jeg vil klandre Villa og holdet for, er når det ikke kører, og hele ansvaret med at score bliver tørret af i Messi. Det er sgu ikke derfor vi har investeret i en ny angriber.

LuisEnrique

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af LuisEnrique »

Jeg er ikke nervøs for Villas scoringsproblemer.. han har klart barca-material og han begynder snart at bombe dem ind på samlebånd, ganske som vi kender ham :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:manden bor stadig på hotel ?!
Måske har han bare lært lidt af Zlatan, at selvom man starter godt, så kan man godt være ude af Barca efter et år, og derfor tør han ikke at spendere x antal millionær på luksushus! :p
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster