Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Zorc: "We have a clear position(demand). If it's fulfilled, we sell Dembélé this summer. If not, he'll stay. We won't wait til the last day"
Fra Dortmunds officielle twitter. Her skal det forresten med at der er blevet nævnt forskellige priser mellem 120 og 150 mio. Kicker som skulle være troværdige med hensyn til dortmund mener at vide at de vil sælge ham for 120 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så i modsætning til coutinho (hvis man skal tro det pool selv siger) så kan dembele faktisk købes. Det var da altid noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Ja, vi har bolden i egne hænder nu, og har haft den i et stykke tid med hensyn til Dembele. Dembele er også meget mere udskældt og ude i kulden end Coutinho er, blandt holdkammerater osv. Kom så.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fortrøstningsfuld. Dortmund spiller hardball men de er til at forhandle med (ellers ville de ikke sige det der).

Coutinho derimod... Den kan måske lade sig gøre med det bliver til en åndssvag pris.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Er det ikke lige før det virker lidt til at dortmund vil have os på banen igen? "Hey vi vil faktisk godt sælge men vi gider ikke vente for evigt"... De står med en spiller der ikke vil klubben, en trup og fans der ikke gider ham mere og de kan tjene en masse penge.

Jeg ser det som et godt tegn og vi burde kunne få en aftale på plads snart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Jo, sådan ser jeg det også. Jeg ser dog også fortsat rygter og skriverier om at vi vil kæmpe for Cou til den 31 og at vi ikke er færdige. Men det kan måske være for at få presset prisen på Dembele lidt ned, ellers er jeg lidt bekymret. Men altså, Dembele er i Frankrig lige nu, og Dortmunds første ligakamp er netop startet, han må vel have spillet sin sidste kamp for dem.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Ander Herrera har startet ude i to kampe nu. Med et kommende VM om hjørnet, og en Ander, der lige har haft en stor sæson og derfor tættere på landsholdet end før, så burde han da være mulig at hente. Selv Fellaini har fået mere spilletid end Herrera i de to første kampe.

Herrera har mistet pladsen til Matic, da Pogba er umulig at tage fra startformationen, og rent defensivt er Herrera bedre i en 4-2-3-1, hvor han skal konkurrere på to mandsmidtbanen.

Herrera ville være god for vores hold. En rigtig dygtig spiller. Kan umuligt gøre det ringere end Rakitic, Gomes.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Jo, sådan ser jeg det også. Jeg ser dog også fortsat rygter og skriverier om at vi vil kæmpe for Cou til den 31 og at vi ikke er færdige. Men det kan måske være for at få presset prisen på Dembele lidt ned, ellers er jeg lidt bekymret. Men altså, Dembele er i Frankrig lige nu, og Dortmunds første ligakamp er netop startet, han må vel have spillet sin sidste kamp for dem.
Ja jeg kan ikke se andet end dembele er færdig hos dortmund. Ham tager de ikke til sig igen. Så kan det godt være de offentligt snakker om en bestemt pris osv men de er åbne for forhandlinger. Jeg vil blive meget overrasket hvis vi ikke henter ham.

Men ja jeg har også set det med cou. Jeg tror vi lukker handlerne med seri og dembele (så holdet er på plads) og hvis muligheden for cou kommer så slår vi til. Men man ved godt det bliver svært.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Kender ikke noget til Seri, men ud fra Xavis udtalelser og de klip jeg har set virker han som en vi burde gå efter !
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona would have to reach a fixed amount of 90-95M for Dembélé + variables that would make the fee reach €150M. [rac1]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Piquénbauer skrev:
Barcelona would have to reach a fixed amount of 90-95M for Dembélé + variables that would make the fee reach €150M. [rac1]
€60M. hvis han bliver The Best vinder inden 5 år
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana al vent skrev:
Piquénbauer skrev:
Barcelona would have to reach a fixed amount of 90-95M for Dembélé + variables that would make the fee reach €150M. [rac1]
€60M. hvis han bliver The Best vinder inden 5 år
Så må vi håbe, at Hazard og Neymar tager deres shit til next level, så Dortmund ikke får de penge.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

MessiPogba skrev:
Blaugrana al vent skrev:
Piquénbauer skrev:
Barcelona would have to reach a fixed amount of 90-95M for Dembélé + variables that would make the fee reach €150M. [rac1]
€60M. hvis han bliver The Best vinder inden 5 år
Så må vi håbe, at Hazard og Neymar tager deres shit til next level, så Dortmund ikke får de penge.
Det var mit personlige bud på en variabel :cool:
Tanken var, at hvis han vinder The Best, så er han sikkert alle pengene værd.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

De gør det heller ikke helt dårligt uden Dembele, oppe 3-0 ude mod Wolfsburg efter 60 minutter.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

A$AP skrev:De gør det heller ikke helt dårligt uden Dembele, oppe 3-0 ude mod Wolfsburg efter 60 minutter.
Med mål af Bartra!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster