David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Valdééés »

Afleverer han nogensinde bolden, jeg syntes ofte han holder for længe på bolden, og ikke er specielt sød til at aflevere til en medspiller, der er i klart bedre position end ham, hvis der er bare skyggen af chance for at han kan skyde den ind.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Ej nu må det simpelthen stoppe. Hvordan kan nogen påstå at Villa ikke har vænnet sig til vores spil? Han er allerede nu bedre end Éto'o, Bojan og Zlatan til at kombinere og finde sine medspillere. Han skaber virkelig meget for sig selv og andre samt laver en masse arbejde der ikke umiddelbart ses. Han er en konstant trussel i dybden og er i stand til at sætte sin direkte modstander af. Desværre har han ikke lige haft heldet i sine afslutninger, og så er der selvfølgelig gårsdagens røde kort som var utrolig dumt. Men hvis man ikke kan se at han allerede nu er en fremragende spiller for os, så aner man efter min mening ikke særlig meget om fodbold. Jesus!
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Bager skrev:Ej nu må det simpelthen stoppe. Hvordan kan nogen påstå at Villa ikke har vænnet sig til vores spil? Han er allerede nu bedre end Éto'o, Bojan og Zlatan til at kombinere og finde sine medspillere. Han skaber virkelig meget for sig selv og andre samt laver en masse arbejde der ikke umiddelbart ses. Han er en konstant trussel i dybden og er i stand til at sætte sin direkte modstander af. Desværre har han ikke lige haft heldet i sine afslutninger, og så er der selvfølgelig gårsdagens røde kort som var utrolig dumt. Men hvis man ikke kan se at han allerede nu er en fremragende spiller for os, så aner man efter min mening ikke særlig meget om fodbold. Jesus!
Enig Bager, dog vil jeg mene at målene i sidste ende afgører om han har været en succes, da han netop har afløst Ibra, som afløste Eto'o. Jeg er dog ikke i tvivl om at de nok skal komme i takt med at off-side frekvensen mindskes og Barca-rollen kommer helt under huden på ham.

VAMOS Villa!! Må du score maks for os! 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Kanon! Kun én spilledags karantæne, og det bliver kun til en oversidder imod Mallorca i weekenden. Alt andet ville også være hårdt dømt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ronaldinho »

Der ser vi jo bare hvor (u)heldige vi er. Nu er Villa tvivlsom, og med vores ekstra smalle trup, kan vi kun stille op med Jeffren, Bojan og Messi i angrebet. Fantastisk, ikke? :wink:
Ronaldinho Gaúcho

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.totalbarca.com/2010/news/tes ... more-53913

Lidt opfølgning på Ronaldinhos indlæg. Det er jo fantastiske nyheder det, vi skal højst sandsynligt klare os uden tre meget vigtige spillere ( Villa, Pedro og Xavi) mod ligaens nr. 1. Det går forrygende i øjeblikket og vi har i den grad heldet på vores side.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Charlamagne

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Charlamagne »

Sådan kan det jo gå, når man vælger ikke at forstærke truppens brede tilstrækkeligt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Med Jeffren, Bojan, Nolito og Messi er jeg helt rolig...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ronaldinho »

SpillerSomMESSI skrev:Med Jeffren, Bojan, Nolito og Messi er jeg helt rolig...
jaja, 0-0 er jo iorden. :lol:
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ronaldinho skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Med Jeffren, Bojan, Nolito og Messi er jeg helt rolig...
jaja, 0-0 er jo iorden. :lol:
Hvad mener du med det?

Hvor mange mål har Messi scoret i ligaen.. Iniesta?

At Villa er ude med en skade, evt. betyder ikke at Bojan, Jeffren eller Nolito ikke kan score.
hvor mange mål har Villa scoret i ligaen for os i år??
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ronaldinho »

SpillerSomMESSI skrev:
Ronaldinho skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Med Jeffren, Bojan, Nolito og Messi er jeg helt rolig...
jaja, 0-0 er jo iorden. :lol:
Hvad mener du med det?

Hvor mange mål har Messi scoret i ligaen.. Iniesta?

At Villa er ude med en skade, evt. betyder ikke at Bojan, Jeffren eller Nolito ikke kan score.
hvor mange mål har Villa scoret i ligaen for os i år??
Hvor mange mål har Bojan scoret for os iår? 0? + Jeffren og Nolito, der næppe er så erfarene. Jeffren får maksimum 45 min. pr. sæson (Copa Del Rey undtaget), Nolito kan slet ikke mod sådan en modstander vil jeg mene. Messi kan ikke klare det hele på egen hånd, og når han ikke har hans servere, Xavi, med så får han det mere en svært. 2 spillere kan ikke afgøre en kamp alene, i offensiven, Messi og Iniesta.
Ronaldinho Gaúcho

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Raman93 »

Villa er blevet meldt klar.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ronaldinho skrev:Hvor mange mål har Bojan scoret for os iår? 0? + Jeffren og Nolito, der næppe er så erfarene. Jeffren får maksimum 45 min. pr. sæson (Copa Del Rey undtaget), Nolito kan slet ikke mod sådan en modstander vil jeg mene. Messi kan ikke klare det hele på egen hånd, og når han ikke har hans servere, Xavi, med så får han det mere en svært. 2 spillere kan ikke afgøre en kamp alene, i offensiven, Messi og Iniesta.
Selvfølgelig kan netop DE to spillere afgøre kampen alene!
Det har de jo gjort før mod endnu større modstandere...
Som sagt betyder det faktum at Bojan ikke har scoret endnu jo ikke at han heller ikke scorer mod Valencia.
Ellers ville samme princip jo også gælde med Villa, ikk!

Du får det til at se ud som om ALT afhænger af Villa.. det gør det bestemt ikke og de andre vi har, har jeg altså FULD tillid til.

Vi havde jo heller ikke Villa sidste sæson og det gik jo ganske udmærket, selv med en Ibra der blev helt holdt ude af holdet til sidst pga. bla. Bojans gode spil.

Jeg ser som sagt ikke noget problem i vores angreb med de kræfter vi har at gøre brug af. En opstilling med Iniesta-Messi-Jeffren i angreb og Thiago-Keita-Busi på midten er helt ok i min bog.
Men jeg er også altid super optimist fordi jeg simpelthen tror på at vores spillere er bedre end de modtandere vi møder.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ronaldinho »

@SpillerSomMESSI

Jeg siger det kort, og nu med nogle flere uerfarne spillere, Mallorca kampen, nu mod en større modstander.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ronaldinho skrev:@SpillerSomMESSI

Jeg siger det kort, og nu med nogle flere uerfarne spillere, Mallorca kampen, nu mod en større modstander.
Jeg siger det kort, udekampene mod Bilbao og A.Madrid... hvem scorede, og hvilket hold vandt begge svære udekampe?

Lad dog være med at stirre dig blind på EEN kamp, bror!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster