Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Champione skrev:
klogfyr skrev:Hvorfor skulle Carrasco være billigere? Atletico må ikke købe, ergo kan de ikke få en erstatning.
Han har en klausul på 100 mio euro.
Så der er et forhandlingsudgangspunkt.
Jeg har svært ved at se, at det er til forhandling. 100 mio for Carrasco ville jeg heller ikke ligefrem betegne som billigt. Men han er da spændende, jeg tror bare ikke Atletico på nogen måde er villig til at forhandle.

I det hele taget, så ser det ud som om, at valget er mellem voldsom overpris eller intet. Vi ville nok være bedre stillet på at forhandle med Liverpool og Dortmund om et salg næste sommer inden VM. Jeg tror, vi kan købe til mere fornuftig pris i starten af næste sommer. Det betyder selvfølgelig, at vi må klare os med det vi har. Det ville ikke være optimalt, men i det mindste ville vi kunne få prøvet de unge af, samt se Gomes, Vidal og Paco mere an.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barto bliver nødt til at hente en spiller ellers er der en reel chance for at han bliver væltet. Jeg tror det bliver dembele da det virker mest muligt men han ender med at koste kassen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nielsen »

https://www.b.dk/sport/usa-straffer-tid ... kosmugling

Vi skal have flere gangstertyper på midten!
Flere husmandsfinter !

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Starnils »

Lad os aktivere Assensios frikøbsklausul
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Champione skrev:
...

En sjov øvelse - kom med et bud på et navn der kunne forstærke os, men som vi slet ikke er blevet linket med i dette vindue, men som I mener kunne forstærke os, og samtidig var realistisk.
Jeg kan starte:

Carrasco - Atletico Madrid. Han kunne blive vild på vores venstre-side!
Hvad med en alternativ Dembele til Dembele? :glad:

Moussa Dembele fra Celtic? Han er 21, god fart, ok teknik og han må da om nogen være til at købe for penge når han spiller for Celtic?!

Hans sidste sæson:

Liga: 29 kampe - 17 mål - 8 assist
CL (incl. kval.): 12 kampe - 5 mål

Total (incl. div. nationale cups): 49 kampe - 32 mål - 9 assist

Det jeg husker at have set til ham fra CL er også ganske positivt. Men det er også et stort spring fra Celtic til Barca... :smile:
Rey Abi!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

I følge dette link: http://www.sportbible.com/football/news ... a-20170810), skriver en spansk avis, at vi vil aktivere Asensios frikøbsklausul på 72 mio. pund.

Ved du hvad? Jeg køber sgu gerne Asensio for 72 mio. pund. Han er simpelthen så vild en spiller allerede, og han skulle vist også have været Barca-fan før Real, så måske vi kan stikke lidt til hans barndomsminder om hans yndlingshold.

Plus det ville være en stor fuck you til Real.

Men kender jeg Perez og hans mafia-metoder ret, så skal han nok sætte en stopper for det. Enten ved at true Asensio med at lække billeder af ham med ludere og kokain på et bord om bord på en yacht i Ibiza, eller laver andre syge rygter om ham, som Perez bl.a. gjorde med Özil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Starnils »

MessiPogba skrev:I følge dette link: http://www.sportbible.com/football/news ... a-20170810), skriver en spansk avis, at vi vil aktivere Asensios frikøbsklausul på 72 mio. pund.

Ved du hvad? Jeg køber sgu gerne Asensio for 72 mio. pund. Han er simpelthen så vild en spiller allerede, og han skulle vist også have været Barca-fan før Real, så måske vi kan stikke lidt til hans barndomsminder om hans yndlingshold.

Plus det ville være en stor fuck you til Real.

Men kender jeg Perez og hans mafia-metoder ret, så skal han nok sætte en stopper for det. Enten ved at true Asensio med at lække billeder af ham med ludere og kokain på et bord om bord på en yacht i Ibiza, eller laver andre syge rygter om ham, som Perez bl.a. gjorde med Özil.
Hvad var rygterne mht. Özil?
Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:
MessiPogba skrev:I følge dette link: http://www.sportbible.com/football/news ... a-20170810), skriver en spansk avis, at vi vil aktivere Asensios frikøbsklausul på 72 mio. pund.

Ved du hvad? Jeg køber sgu gerne Asensio for 72 mio. pund. Han er simpelthen så vild en spiller allerede, og han skulle vist også have været Barca-fan før Real, så måske vi kan stikke lidt til hans barndomsminder om hans yndlingshold.

Plus det ville være en stor fuck you til Real.

Men kender jeg Perez og hans mafia-metoder ret, så skal han nok sætte en stopper for det. Enten ved at true Asensio med at lække billeder af ham med ludere og kokain på et bord om bord på en yacht i Ibiza, eller laver andre syge rygter om ham, som Perez bl.a. gjorde med Özil.
Hvad var rygterne mht. Özil?
Hvis jeg husker rigtigt, så var det, at han var en playboy, brugte masser af penge på at flyve damer til MAdrid og jeg ved ikke hvad, og han derfor ikke var fokuseret nok.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Hvad fanden venter vi på? Ham vil jeg hellere have end Coutinho!
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 00681.html

Han forlænger og den nye klausul bliver højere.

Desuden er han et real svin så ligesom med isco så skal han holde sig væk. De er ikke velkomne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/klop ... -coutinho/

Ok han åbner faktisk lidt op. Før var det "han bliver ikke solgt" men nu er han ikke urørlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:I følge dette link: http://www.sportbible.com/football/news ... a-20170810), skriver en spansk avis, at vi vil aktivere Asensios frikøbsklausul på 72 mio. pund.

Ved du hvad? Jeg køber sgu gerne Asensio for 72 mio. pund. Han er simpelthen så vild en spiller allerede, og han skulle vist også have været Barca-fan før Real, så måske vi kan stikke lidt til hans barndomsminder om hans yndlingshold.

Plus det ville være en stor fuck you til Real.

Men kender jeg Perez og hans mafia-metoder ret, så skal han nok sætte en stopper for det. Enten ved at true Asensio med at lække billeder af ham med ludere og kokain på et bord om bord på en yacht i Ibiza, eller laver andre syge rygter om ham, som Perez bl.a. gjorde med Özil.
Det lugter dejligt af konspirationsteori, det der... mums..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »



Jeg ved ikke lige hvor troværdige de er men 130 mio og snart lukket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Jeg tror på, vi henter Dembele. Han har fjernet alt Dortmund-relateret fra sine sociale medier og føler ikke klubben længere på instagram bla.

130 millioner euro er jo vanvittigt. Vi må se, hvordan detaljerne omkring handlen ser ud. Forhåbentligt bliver en stor del i variable som Ballon d'or, player of year, antal mål osv, osv.

Når det så er sagt, så kan man jo godt følge Dortmund, når Monaco nu ser ud til at kræve 200 millioner euro for Mbappe. Jeg synes Dembele er det største talent af de to.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror også det bliver ham. Prisen er latterlig men jeg kan leve med det hvis der er en masse variabler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 165 gæster