Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nå ja og så er der ting som at dembele fjerner at han er dortmund spiller fra sin insta og twitter samt hans ven poster at han smutter. Du ved bla bla og småsnak.

Men mens jeg er imod prisen osv så er han spændende og hvis man virkelig mener han kan forstærke holdet så skal de gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Forstår bare ikke hvorfor vi ikke bare prøver Douglas af som venstre kant. Han har virkelig vundet mange titler så man ved han er god.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Synes prisen er fudstændig uhørt. En pris kan jo selvfølgelig først vurderes når en spiller har præsteret. Hvis Dembele har et målsnit på 1 pr. kamp så kan man selvfølgelig ikke klage, men hvor ville det være ærlgerligt at skulle spilde den økonomiske unikke indsprøjtning på et-to der flopper. Der er mange eksempler på spillere der ikke slår til, se fx Martial.. Man må bare håbe at ledelsen ved hvad de laver....
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo desværre sådan markedet er og grunden til der var så mange der håbede at ney blev. Vi får nemlig ikke ret mange nye ind og man må så bare håbe at dem der kommer ind gør det godt.

Jeg mener desuden ikke at han behøver lave en kasse pr kamp. Hvis han skaber en masse ballade og udvikler sig så vil jeg egentlig være ok tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Tyske medier er også begyndt med skriverierne, mange små hints fra Dembele lejren. Det skal nok komme, meget snart håber jeg. Og sådan en som Martial skal nok slå til, det er alt, alt for tidligt at afskrive ham.

100-120 for Dembele håber jeg vi holder det nede på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tænker bare dembele + 100 mio for ney. Så virker det ikke helt så sindssygt.

Og så må vi virkelig håbe at han er så stort et unikum som messipogba mener han er!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Stoler på Dølle.. Tror ikke vi er HELT fucked hvis vi ikke får flere spillere.
Kun lidt fucked..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana al vent skrev:Synes prisen er fudstændig uhørt. En pris kan jo selvfølgelig først vurderes når en spiller har præsteret. Hvis Dembele har et målsnit på 1 pr. kamp så kan man selvfølgelig ikke klage, men hvor ville det være ærlgerligt at skulle spilde den økonomiske unikke indsprøjtning på et-to der flopper. Der er mange eksempler på spillere der ikke slår til, se fx Martial.. Man må bare håbe at ledelsen ved hvad de laver....
Martial ikke slog til? Han smadrede alt og alle i hans første sæson i England. Så tog han til EM under klovnen Deschamp og blev af mærkelige årsager vraget, til trods for at have startet mange af kampene op til slutrundne for at gøre plads til en intetsigende spiller som Moussa Sissoko. Derudover begyndte fansene af mærkelige årsager at buhe af Martial pga. en dårlig halvleg under Em, og det har knækket Martials selvtillid. Og apropos selvtillid. Det har slet ikke hjulpet at få en som Mourinho som træner, der først og fremmest helst vil have hårdtarbejdende kantspillere, som adlyder hans ordre. Der er ikke plads til flair og kreativitet for hans kanter. Læg dertil, at Mourinho på ingen måder gider at favorisere unge spillere og helst vil have dem rutinerede, eller i det mindste meget arbejdssomme.

At sige Martial har floppet, er godt nok vildt. Han reddede Uniteds røv flere gange i sin første sæson, scorede 17 mål til trods for at spille for et slatten og stramt van Gaal-striks-trænet United-hold.

Han har nu haft en fantastisk sæson, og en dårlig sæson. Det er da alt andet end at floppe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg tænker bare dembele + 100 mio for ney. Så virker det ikke helt så sindssygt.

Og så må vi virkelig håbe at han er så stort et unikum som messipogba mener han er!
Dembele er virkelig, virkelig fantastisk allerede synes jeg. Han kan så mange ting på egen hånd, og det har vi brug for.

Jeg medgiver, at prisen er lidt dyrt nu, men får du 10 sæsoner ud af ham med masser af trofæer til følge, vil vi om 10 år grine af det, vi sagde om ham dengang. Folk rynkede jo også på næsen af, at Cristiano kostede 80 mio. pund i sin tid, men han har da været med til at give dem 3 CLs og en masse reklame for NIVEA-hudprodukter og hårgele-virksomheder. Det hele tæller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

120 Mio er alt for mange penge. Selv 100 Mio er for at give for ham.

Vi skal ikke lave samme fejl som dengang egter Figo salg. Vi koebte unge spillere for mange penge i ren panik, det gik som bekendt ikke så godt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror nu ikke det er panik der gør at vi køber dembele. Man har fulgt ham noget tid og forsøgte allerede at hente ham sidste år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-13448682

Det er pudsigt at spanske og flere brasilianske medier skriver at en handel er ekstremt tæt på og coutinho virkelig presser. Alt hvad der kommer fra england peger mod at det ikke kommer til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

MessiPogba skrev:
Blaugrana al vent skrev:Synes prisen er fudstændig uhørt. En pris kan jo selvfølgelig først vurderes når en spiller har præsteret. Hvis Dembele har et målsnit på 1 pr. kamp så kan man selvfølgelig ikke klage, men hvor ville det være ærlgerligt at skulle spilde den økonomiske unikke indsprøjtning på et-to der flopper. Der er mange eksempler på spillere der ikke slår til, se fx Martial.. Man må bare håbe at ledelsen ved hvad de laver....
Martial ikke slog til? Han smadrede alt og alle i hans første sæson i England. Så tog han til EM under klovnen Deschamp og blev af mærkelige årsager vraget, til trods for at have startet mange af kampene op til slutrundne for at gøre plads til en intetsigende spiller som Moussa Sissoko. Derudover begyndte fansene af mærkelige årsager at buhe af Martial pga. en dårlig halvleg under Em, og det har knækket Martials selvtillid. Og apropos selvtillid. Det har slet ikke hjulpet at få en som Mourinho som træner, der først og fremmest helst vil have hårdtarbejdende kantspillere, som adlyder hans ordre. Der er ikke plads til flair og kreativitet for hans kanter. Læg dertil, at Mourinho på ingen måder gider at favorisere unge spillere og helst vil have dem rutinerede, eller i det mindste meget arbejdssomme.

At sige Martial har floppet, er godt nok vildt. Han reddede Uniteds røv flere gange i sin første sæson, scorede 17 mål til trods for at spille for et slatten og stramt van Gaal-striks-trænet United-hold.

Han har nu haft en fantastisk sæson, og en dårlig sæson. Det er da alt andet end at floppe.
Han har masser af år til at slå til - ja, men som tingene er ligenu, så starter han hverken inde på landsholdet eller i United.

Hvis vi virkelig ender med at give 120 millioner for Dembele eller Countinho (bemærk: næst højeste transfer EVER), så håber jeg fandme at priserne følger med. Så man de næste mange somre ser transfers mellem 100-150 millioner. Hvis jeg skulle give 150 millioner for en spiller skulle det være Isco, Hazard, Ronaldo osv.. Men det slår nok ikke til mere
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Hvad ville folk sige til Daley Blind? Han er på ingen måder Mourinhos kop te, men jeg synes, han er en spiller, der ville passe os perfekt. Han er en virkelig dygtig pasningsspiller, han har en høj fodbold IQ, han er fleksibel ved at kunne dække flere pladser såsom midterforsvaret, venstre back og som 6'er. Han har også en god teknik, men vigtigst af alt, han har virkelig god fodboldforståelse. Han passer bare ikke i Mourinhos hoved, da Blind er alt for teknisk for en forsvarsspiller til Mourinhos smag plus at Blind ikke er verdens hurtigste.

Men han kunne være en fantastisk spiller at hente. Både for bredden, men også for filosofien.

Tror sagtens han kan hentes for 15 mio. pund.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

I'm part of the knights - who say "NI" ... to that


Now bring me a shrubbery
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 98 gæster