Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Director of foootball, Raül Sanllehí & the manager Javier Bordas are also on the plane to Liverpool. [@ffpolo, MD]
Hvis det her er rigtigt så går klubben all In. Det var det hold der lukkede semedo handlen på 24 timer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Director of foootball, Raül Sanllehí & the manager Javier Bordas are also on the plane to Liverpool. [@ffpolo, MD]
Hvis det her er rigtigt så går klubben all In. Det var det hold der lukkede semedo handlen på 24 timer.
De lyder nærmest som om, at de er vores Seal Team Six, der bliver sendt ud i verden på de mest krævende missioner :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er det sgu da også ;-) Raül Sanllehí er en killer!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Sport melder at Coutinho er timer fra Barca!
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Sport melder at Coutinho er timer fra Barca!
Jeg har det ambivalent med det køb - men okay, Messi kan få alle til at tage sit shit til next level, så håber han også formår det med Coutinho. Coutinhos talent er indiskutabelt, men han har godt nok været en del op og ned i Liverpool, og så har han minimalt med CL-erfaring, til trods for at være 25 år. Håber han modbeviser mig, for på dagen er han fantastisk, mens andre dage er han pain in the arsehole.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Coutinho er bedre end Dembele/Mbappe, men jeg så helst Dybala komme til, hvis der kun hentes en offensivspiller.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Han har vel været offer for den meget svingende tilstand hos Liverpool. På toppen er han satme god og Liverpool begræder skiftet. Fin alder også, som du nævner.

Tror den manglende CHL erfaring opvejes af relativt meget erfaring fra landsholdet.
Tror han ville kunne løfte sit niveau hos os og blive mere stabil.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nu har coutinho efterhånden været "timer fra barca" en del gange. Men imo er det mest positive at han både kan spille i angrebet og på midten. Det giver valverde flere muligheden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nå ja og i modsætning til dybala (ved stadig ikke hvor han skulle spille) og dembele (højrekant) så passer coutinho ind med det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:Coutinho er bedre end Dembele/Mbappe, men jeg så helst Dybala komme til, hvis der kun hentes en offensivspiller.
Hvordan kan en 10'er være bedre end en kantspiller og en angriber? Just asking.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Han har vel været offer for den meget svingende tilstand hos Liverpool. På toppen er han satme god og Liverpool begræder skiftet. Fin alder også, som du nævner.

Tror den manglende CHL erfaring opvejes af relativt meget erfaring fra landsholdet.
Tror han ville kunne løfte sit niveau hos os og blive mere stabil.
Jeg håber det, for vi har simpelthen ikke råd til at have en sejlende Coutinho. Især fordi, hvis Coutinho flopper, så har vi i den grad vores røv på komedie, da vores gyldne generation snart takker af, og vores pt. cornerstones alle sammen er minimum 30 eller fylder 30, når sæsonen 18/19 starter.

Og noget helt andet, det var så hamrende sjældent, at Neymar var skadet. Der har Coutinho også ldit problemer med sit bentøj, at han plejer at få en en okay lang skade pr. sæson.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Tror afhængigheden af Coutinho i Liverpool har spillet ind i hans mange skader. De har kastet ham for løverne for tidligt en del gange.
Og Coutinho kan sagtens spille venstrekant og CM med et offensivt fokus - og et lille plus ift. mit første skriv - er at han kommer fra en MEGET presorienteret taktik også - så er det hvad Valverde vil indføre, så er det et pænt match taktikwise.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg har ikke noget forhold til Coutinho, men han er reelt best player available. Jeg vil dog være lidt skeptisk, hvis vi smider mere end €100 mio for ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Jeg har ikke noget forhold til Coutinho, men han er reelt best player available. Jeg vil dog være lidt skeptisk, hvis vi smider mere end €100 mio for ham.
Jeg har det på præcis samme måde. Jeg kan virkelig ikke se os købe en bedre spiller set på markedet. Og jeg mener sgu næsten vi skal stoppe efter købet af ham. Dembele/mbappe vil næsten være for risikable.

Martinez og Coutinho ville være fint. Så kan resten spares til næste sommer hvor vi forhåbentligt vil have bedre muligheder end nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

MessiPogba skrev:
batistuta skrev:Coutinho er bedre end Dembele/Mbappe, men jeg så helst Dybala komme til, hvis der kun hentes en offensivspiller.
Hvordan kan en 10'er være bedre end en kantspiller og en angriber? Just asking.
Et bedre køb, hvis valget stod mellem én af disse tre.
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster