Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Problemet herinde er at en stor del er hoppet på doom vognen - klubben gør intet godt, der bliver ikke købt de rigtige spillere og det er der ikke gjort længe, vores spillere er ikke gode nok, de unge er ikke gode nok, vi er ikke med økonomisk osv. Der er ingen nuancer overhovedet.

Og sikke da en gang vrøvl storken. Det kan ikke passe at man skal kaldes for jubeloptimist fordi man ikke mener at vi rykker ned i næste sæson (sat på spidsen). For sådan virker det nærmest når man læser herinde. ALT er noget lort. Men sådan er det jo ikke og det gør sgu ikke mig til en optimist at påpege det.
Det er egentlig ligegyldigt om du i virkeligheden er optimistisk eller ej. Når resten af forum deler et mørkere syn på fremtiden, så vil du altid fremstå opmistisk.

Du vil omvendt mene, at vi er pessimister, mens du er realistisk. Det får du bare svært ved at overbevise os om.

Alle vil gerne opfatte dem selv som realistiske. Og det er ud fra ens eget "realistiske" syn, at man vurderer alle andres.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så når jeg siger at vi faktisk også har lavet gode køb så er jeg optimistisk? Eller at vores ledelse på trods af at være nogle tosser faktisk har lavet nogle gode sponsoraftaler?

Problemet er som sådan ikke at folk er pessimistike. Problemet er at man udelader dele af sandheden. Og det gør mig sgu ikke til en jubeloptimist at påpege det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

En optimists holdninger kan være lige så unuancerede og ensidige som en pessimists.

I den her konkrete sag synes jeg indtil videre der er langt mere belæg for at være kritisk overfor Neymar-lejrens ageren - eller mangel på samme - end der er for at være optimistisk og tilfreds.
93' Iniesta

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Så når jeg siger at vi faktisk også har lavet gode køb så er jeg optimistisk? Eller at vores ledelse på trods af at være nogle tosser faktisk har lavet nogle gode sponsoraftaler?

Problemet er som sådan ikke at folk er pessimistike. Problemet er at man udelader dele af sandheden. Og det gør mig sgu ikke til en jubeloptimist at påpege det.
Hvis man køber spillere for €175 mio, så vil man af ren tilfældighed ramme skiven en gang imellem. Jeg vil dog vove den påstand, at en kompetent ledelse havde forvaltet pengene bedre end vi gjorde.

Vi må se hvad fremtiden bringer. Jeg tror nu nok, at vi kan tage kampen op med Real Madrid og Bayern. Vi har bare ikke et forspring, som vi havde tidligere.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Problemet er som sådan ikke at folk er pessimistike. Problemet er at man udelader dele af sandheden. Og det gør mig sgu ikke til en jubeloptimist at påpege det.
Det gør dig oplyst og nuanceret. Kvaliteter, mange herinde ikke kan lide.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man køber spillere for €175 mio, så vil man af ren tilfældighed ramme skiven en gang imellem. Jeg vil dog vove den påstand, at en kompetent ledelse havde forvaltet pengene bedre end vi gjorde.
Vi har jo ikke bare ramt skiven engang imellem? Vi har hentet spillere som MAtS, Bravo, Umtiti, Alba, Rak, Neymar og Suarez. Det er faste dele af vores starter. Og så er der en masse ubekendte i Paco, Gomes, Marlon, Digne, Semedo osv.
Vi må se hvad fremtiden bringer. Jeg tror nu nok, at vi kan tage kampen op med Real Madrid og Bayern. Vi har bare ikke et forspring, som vi havde tidligere.
Nej og det har vi ikke fordi vi langsomt mister dele af vores gyldne generation. Når man læser herinde så er det til tider som om folk tror at det bare ville fortsætte. Vi skulle jo bare lige hente en ny "puyol", en ny "alves", "xavi", "iniesta" snart og så tilbage til tiki taka og så kører det.

Fodboldverden står ikke stille og det er helt naturligt at vi mister vores forspring når de spillere der gjorde os til de bedste langsomt forsvinder. Så er vi nemlig nødsaget til at forsøge at købe os til succes og det er svært (det kan man spørge real om der har famlet i flere år før de fik succes). Altså medmindre man er bayern og ligaen er ens buffet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Piquénbauer skrev:Altså medmindre man er bayern og ligaen er ens buffet.
Lol, spot on :lol:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Chelsea har kontaktet Sergi Roberto og er villige til at betale hans frikøbsklausul på 40 millioner euro.

Tror og håber han bliver. Virker sgu til at elske klubben, han har fortjent en chance på midten.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:Chelsea har kontaktet Sergi Roberto og er villige til at betale hans frikøbsklausul på 40 millioner euro.

Tror og håber han bliver. Virker sgu til at elske klubben, han har fortjent en chance på midten.
Jeg har godt nok svært ved at se ham få spilletid i Barca. De har Matic, Cesc, Kante, Babayoko. Matic er der lidt rygter om til United, men elelrs er det altså en okay svær konkurrence, han har udsigt til der.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:Chelsea har kontaktet Sergi Roberto og er villige til at betale hans frikøbsklausul på 40 millioner euro.

Tror og håber han bliver. Virker sgu til at elske klubben, han har fortjent en chance på midten.
Jeg har godt nok svært ved at se ham få spilletid i Barca. De har Matic, Cesc, Kante, Babayoko. Matic er der lidt rygter om til United, men elelrs er det altså en okay svær konkurrence, han har udsigt til der.
Måske overvurderer jeg ham, men jeg ser ham som en spiller på nippet til sit gennembrud, hvis han får lov på midten. Jeg tror han kan blive en virkelig god spiller, men det kræver en træner, der tror på ham. Stod det til mig startede han allerede inde.
Med Iniestas alder og Rakitic niveau tror jeg han har en fremtid i klubben, især nu hvor de bedste midtbanespillere ikke er tilgængelige.

City har også budt 35 millioner euro for ham denne sommer.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Enig. Tror virkelig at han kan blive god.
Dertil kommer at han er ret alsidig, hvilket er ekstremt brugbart.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:
MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:Chelsea har kontaktet Sergi Roberto og er villige til at betale hans frikøbsklausul på 40 millioner euro.

Tror og håber han bliver. Virker sgu til at elske klubben, han har fortjent en chance på midten.
Jeg har godt nok svært ved at se ham få spilletid i Barca. De har Matic, Cesc, Kante, Babayoko. Matic er der lidt rygter om til United, men elelrs er det altså en okay svær konkurrence, han har udsigt til der.
Måske overvurderer jeg ham, men jeg ser ham som en spiller på nippet til sit gennembrud, hvis han får lov på midten. Jeg tror han kan blive en virkelig god spiller, men det kræver en træner, der tror på ham. Stod det til mig startede han allerede inde.
Med Iniestas alder og Rakitic niveau tror jeg han har en fremtid i klubben, især nu hvor de bedste midtbanespillere ikke er tilgængelige.

City har også budt 35 millioner euro for ham denne sommer.
Ja, jeg tror også Roberto kan blive en særdeles fin spiller. Ikke decideret verdensklasse, men han kan have sin berettigelse i en storklub som rotationsspiller. Men jeg har dog stadigvæk lidt svært ved at se ham få en startplads hos Chelsea. Jeg tror, at udsigten til spilletid er større hos os end hos Chelsea i første omgang. Så håber derfor, at han bliver. HAn har en god energi og motor, og det tror jeg er noget Valverde gerne vil have på midten.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Noget nyt om han Neymar? :cool: Der har været ret stille de sidste 20 min.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

#Juventus has notified #Barça that #Dybala will only leave for €120m, Barça already knows the number. [@gerardromero]
Er jeg den eneste der ikke mener han er det værd? Har efterhånden set en del til ham og han er god men så god synes jeg heller ikke han er. Og så går den historie med cl finalen mig lidt på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Vi kan udløse frikøbsklausuler på Grizmann og Dybala for Neymar, der viser sig utrolig illoyal overfor klubben i øjeblikket? Jeg ved godt, hvad jeg valgte.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster