Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Velkommen til Semedo!

Han virker som et virkelig solidt køb, bliver rart med en "rigtig" back.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Godt med en ung højreback. Kender ikke meget til ham. Håber han er god nok.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev: Den sportslige ledelse har faktisk gjort et godt stykke arbejde her.
Nej, "ledelsen" kan KUN gøre tingene forkert. Specielt i retrospekt. Det der er jo en vanvittig fornuftig betragtning - det bruger vi ikke herinde.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Hvem laver tråd :/

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Jaja, det virker fint nok. Kender ikke Semedo overhovedet, men folk siger han er skrap. Men er der ikke nogen der kan forklare mig hvorfor man køber en HB når vi har Vidal og Roberto? Til gengæld har vi kun Piqué, Umtiti og Masch som CB samt en ungdomsspiller i Marlon. Hvorfor forstærker vi ikke midterforsvaret?

Hvorfor beholder vi Samper? Til DM, som er hans plads, har vi Busquets (som aldrig er skadet) og Gomes samt Rakitic som backup. Samper har slet ikke vist, at han tilnærmelsesvist har tempoet til at følge med på det her niveau.

Nu har vi købt Deulefeu for 12 mio. EUR, Semedo for 30 mio. EUR og så var det noget med at Gomes talte med i dette års regnskab. Han koster vel at mærke 35 mio. EUR. Det er 77 EUR mio. vi har brugt allerede. Og hvad har vi solgt? Tello til 4 mio. EUR. Nogen der kan forklare mig, hvordan vi skal få plads til Verratti i budgettet? Han er jo om nogen spilleren, vi mangler.

Løsning: sælg Samper, Rafinha, Turan, Verm og Munir. Lån resten og køb Verratti.
Senest rettet af Bager tors jul 13, 2017 10:02 pm, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Champione skrev:30-40 mio euro, plus Di Sciglio, helt sygt forhandlet af Milan.

Og virkelig et spændende projekt der har startet sig op i Milan.
Det er bestemt en fin pris selvom han er 30.

Selvom jeg ikke er så vild med Milan, så er det en klub, der burde være med i toppen både i Serie A og CL.

Og velkommen til Semedo!


Visca el Barça i Visca Catalunya

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Bager skrev:Jaja, det virker fint nok. Kender ikke Semedo overhovedet, men folk siger han er skrap. Men er der ikke nogen der kan forklare mig hvorfor man køber en HB når vi har Vidal og Roberto? Til gengæld har vi kun Piqué, Umtiti og Masch som CB samt en ungdomsspiller i Marlon. Hvorfor forstærker vi ikke midterforsvaret?
.
Fordi Roberto ses som midtbanespiller nu, hvilket han også er, og man derfor kun har en Vidal, der ikke ligefrem er em 100% sikker spiller på den plads.


Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jaja, det virker fint nok. Kender ikke Semedo overhovedet, men folk siger han er skrap. Men er der ikke nogen der kan forklare mig hvorfor man køber en HB når vi har Vidal og Roberto? Til gengæld har vi kun Piqué, Umtiti og Masch som CB samt en ungdomsspiller i Marlon. Hvorfor forstærker vi ikke midterforsvaret?
Fordi Roberto og Vidal ikke er gode nok.

Det er Pique, Umtiti, Masche og Marlon derimod. Stærk starter med Pique og Umtiti, Masche fra bænken og lidt minutter til Marlon så vi kan se hvad han kan. Det er fint. Når masche bliver solgt kan vi købe en ny.
Hvorfor beholder vi Samper? Til DM, som er hans plads, har vi Busquets (som aldrig er skadet) og Gomes samt Rakitic som backup. Samper har slet ikke vist, at han tilnærmelsesvist har tempoet til at følge med på det her niveau.
Hvem siger vi beholder ham?
Nu har vi købt Deulefeu for 12 mio. EUR, Semedo for 30 mio. EUR og så var det noget med at Gomes talte med i dette års regnskab. Han koster vel at mærke 35 mio. EUR. Det er 77 EUR mio. vi har brugt allerede. Og hvad har vi solgt? Tello til 4 mio. EUR. Nogen der kan forklare mig, hvordan vi skal få plads til Verratti i budgettet? Han er jo om nogen spilleren, vi mangler.
Simpelt - Verratti kommer ikke og Roberto spiller i stedet på midten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

PuyolErGud skrev:
Bager skrev:Jaja, det virker fint nok. Kender ikke Semedo overhovedet, men folk siger han er skrap. Men er der ikke nogen der kan forklare mig hvorfor man køber en HB når vi har Vidal og Roberto? Til gengæld har vi kun Piqué, Umtiti og Masch som CB samt en ungdomsspiller i Marlon. Hvorfor forstærker vi ikke midterforsvaret?
.
Fordi Roberto ses som midtbanespiller nu, hvilket han også er, og man derfor kun har en Vidal, der ikke ligefrem er em 100% sikker spiller på den plads.


Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Men vi har jo horder af midtbanespillere som ikke er topspillere; Gomes, Roberto, Turan, Suarez, Rafinha og Alena. Så er der Rakitic og Iniesta som er starterne. Det er jo absurd. Vi skal have tre topspillere og 1-2 spillere på niveauet under.
Visca el Barca

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Piquénbauer skrev:
Jaja, det virker fint nok. Kender ikke Semedo overhovedet, men folk siger han er skrap. Men er der ikke nogen der kan forklare mig hvorfor man køber en HB når vi har Vidal og Roberto? Til gengæld har vi kun Piqué, Umtiti og Masch som CB samt en ungdomsspiller i Marlon. Hvorfor forstærker vi ikke midterforsvaret?
Fordi Roberto og Vidal ikke er gode nok.

Det er Pique, Umtiti, Masche og Marlon derimod. Stærk starter med Pique og Umtiti, Masche fra bænken og lidt minutter til Marlon så vi kan se hvad han kan. Det er fint. Når masche bliver solgt kan vi købe en ny.
Hvorfor beholder vi Samper? Til DM, som er hans plads, har vi Busquets (som aldrig er skadet) og Gomes samt Rakitic som backup. Samper har slet ikke vist, at han tilnærmelsesvist har tempoet til at følge med på det her niveau.
Hvem siger vi beholder ham?
Nu har vi købt Deulefeu for 12 mio. EUR, Semedo for 30 mio. EUR og så var det noget med at Gomes talte med i dette års regnskab. Han koster vel at mærke 35 mio. EUR. Det er 77 EUR mio. vi har brugt allerede. Og hvad har vi solgt? Tello til 4 mio. EUR. Nogen der kan forklare mig, hvordan vi skal få plads til Verratti i budgettet? Han er jo om nogen spilleren, vi mangler.
Simpelt - Verratti kommer ikke og Roberto spiller i stedet på midten.
Billede
Visca el Barca

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Turan burde sælges, men hans agent har sagt at han ikke vil nogen steder.

Iniesta kan ikke spille en hel sæson som starter.

Busquets trænger til konkurrence.

Kommer der bud på Denis Suarez eller Rafinha burde det overvejes kraftigt.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

De La Barça skrev:Turan burde sælges, men hans agent har sagt at han ikke vil nogen steder.

Iniesta kan ikke spille en hel sæson som starter.

Busquets trænger til konkurrence.

Kommer der bud på Denis Suarez eller Rafinha burde det overvejes kraftigt.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Vil hellere sælge Turan, end at sælge to gode unge spillere som jeg stadig har mulighed for at blive bedre og gode nok.
Btw. Jeg sagde det fra starten med Turan, se evt hans tråd på side 1..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

De La Barça skrev:Turan burde sælges, men hans agent har sagt at han ikke vil nogen steder.
Han skal bare ud af vagten, hvis der kommer noget lukrativt.
De La Barça skrev:Iniesta kan ikke spille en hel sæson som starter.
Præcis hvorfor vi skal have en tredje spiller af øverste hylde med lidt samme kvaliteter.
De La Barça skrev:Busquets trænger til konkurrence.

Arhhhh, hvis der er en spiller som ikke har behov for konkurrence....
De La Barça skrev:Kommer der bud på Denis Suarez eller Rafinha burde det overvejes kraftigt.
Enig
Visca el Barca

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Michman skrev:Vil hellere sælge Turan, end at sælge to gode unge spillere som jeg stadig har mulighed for at blive bedre og gode nok.
Btw. Jeg sagde det fra starten med Turan, se evt hans tråd på side 1..
Vil også hellere sælge Turan, men det er svært hvis han ikke selv vil væk. Jeg forstod heller ikke transferen dengang. Halvgammel, fodboldstøvle-kastende spiller til alt for mange penge.

Jeg vil ikke sælge både Denis Suarez og Rafinha, men en af dem kunne man godt overvejer hvis der kommer bud.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Bager skrev:
De La Barça skrev:Turan burde sælges, men hans agent har sagt at han ikke vil nogen steder.
Han skal bare ud af vagten, hvis der kommer noget lukrativt.

Det er som sagt svært hvis spilleren ikke selv vil væk.
Bager skrev:
De La Barça skrev:Iniesta kan ikke spille en hel sæson som starter.
Præcis hvorfor vi skal have en tredje spiller af øverste hylde med lidt samme kvaliteter.
Det kan vi godt blive enige om, men det er lettere sagt end gjort. Verratti eller Eriksen til midtbanen vil være mine valg, men er der penge til det?
Bager skrev:
De La Barça skrev:Busquets trænger til konkurrence.

Arhhhh, hvis der er en spiller som ikke har behov for konkurrence....
Han er stadig verdensklasse, men han har sløset mere end han plejer de sidste to sæsoner synes jeg. Det kan også være at det "bare" er et fysisk problem, da han jo stort set spiller alle kampe.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster