Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Vi er eftersigende blevet enige med Paulinho der nu vil presse hans klub for et skifte

Gomes
Paulinho - Lucas Lima

Triple incomming.

Fuck ledelsen.

Ialocin
Indlæg: 740
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Det er godt nok pinligt. Vi går efter en spiller, der blev smidt af holdet i Tottenham fordi han var for dårlig, men efter et par sæsoner i kinesisk fodbold åbenbart er blevet god nok til verdens største klub.

Jeg forstår vitterlig ikke hvad han skal i klubben.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:Vi er eftersigende blevet enige med Paulinho der nu vil presse hans klub for et skifte

Gomes
Paulinho - Lucas Lima

Triple incomming.

Fuck ledelsen.
Jeg brækker mig udover det hele, det signalerer, at vi ikke rigtig orker tage kampen op med de bedste.


Messi må tænke sit..... Christ!!!!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

Kæmpe falliterklæring!
Ufatteligt at vi bliver ved med at spilde penge på ligegyldigt "fyld".
93' Iniesta

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Raman93 skrev: Paulinho der nu vil presse hans klub for et skifte


Billede

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Paulinho vil optage pladsen for folk der gerne skulle udvikle sig, vi bruger unødvendige penge på et begrænset budget i dagens marked, der MÅ være alternativer, da vi ikke får ham for en slik.

Jeg forstår virkelig INTET af det move, hvis det bliver realitet.. :-(
---------------------------------------
Barca is my religion!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

Champione skrev:Paulinho vil optage pladsen for folk der gerne skulle udvikle sig, vi bruger unødvendige penge på et begrænset budget i dagens marked, der MÅ være alternativer, da vi ikke får ham for en slik.

Jeg forstår virkelig INTET af det move, hvis det bliver realitet.. :-(
Det er næsten lige så dumt som da vi købte Douglas.
93' Iniesta

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Er der nogen der ved om Paulinho er delvist ejet af parter som Rosell har andel i? Der kan ikke være anden forklaring

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Aha..
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nu ved jeg godt at en kontrollerede midt er det nye sort herinde men hvis man vil skifte system og have en mere dynamisk spiller til midten så giver det vel mening? Vi har ikke rigtigt den type udover roberto. Og paulinho vil ikke koste det store (20-25 mio er ikke meget) og er eftersignende klar til at gå ned i løn.

Jeg ser det lidt som en keita signing. Ikke at jeg kender det store til paulinho for har ærlig talt ikke set så meget til ham udover et par landskampe. Men tænker at han ikke er alt for dyr i drift og der er en specifik rolle han er tiltænkt nu hvor man ikke kunne få den kontrollerende midt i verratti.

Jeg så dog helst at vi bare satsede på dem vi har og et eller andet sted må det betyde farvel til en anden fra midten. Måske denis. Vi har i hvert fald for mange centralt efterhånden og især hvis vi skifter system da messi som 10'er vil spille stort set alle kampe og det samme kan siges om bussi hvorfor der egentlig kun er 1 plads tilbage at kæmpe om.

Med alt det sagt så vil jeg hellere vente lidt med at tage sorgerne på forskud. Alt hvad der kommer pt er fra paulinho selv og lejren omkring ham. Og her er det set før at det er BS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Synes både Rakitic og Roberto er den type, som Paulinho er. Og det er indbegrebet af idioti at bruge 1/4 af det påståede budget på en spiller uden "fremtid". Og han skal dække en position, hvor vi er fint besat.

Jeg forstår ikke vi henter det her fyld, det lugter af en Turan, Mathieu saga, hvor vi slipper forholdvis store beløb (og JEG mener at det er hjernedødt at bruge 200 millioner på en reserve), for spillere som skal lukke et hul, som andre kunne have gjort lige så godt - for penge vi lige så godt kunne have sparet.

Jeg håber virkelig meget, at vi kommer til fornuft her. Det virker helt slukket! Det skriger af panikindkøb hele vejen rundt.
Man skulle tro, at der sad Madrid folk i ledelsen, med en skjult agenda...
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Real Madrid henter Ceballos for 15 mio. pund, der har hele fremtiden foran sig og ser utrolig lovende ud, mens vi brænder 5 mio. pund af for en mand, der var for ringe til Premier League og pt. spiller i en suppeliga som den kinesiske og han har næsten ingen fremtid.

Hold nu kæft man ..................... Er der overhovedet en fodboldkyndig mand i vores bestyrelse, eller er det allesammen bare fodboldforladte suits, der fatter hat af, hvad fodboldtalent er?

Mon Messi har fortrydelsesret på sin kontraktforlængelse?

Bare lige for at illustrere forskellen i vores fremtid og Reals:

Barca: ter Stegen, Neymar, Umtiti og muligvis Roberto og Digne. (Ikke taget Roberto med, da han ikke har haft nok gode kampe til min smag, og han bliver misbrugt som back og derfor ikke ved, hvor reel god han kan være som CM).

Real: Varane, Vallejo, Carvajal, Casemiro, Theo Fernandez, Ceballos, Isco, Asensio og sågar Kroos. Og hvis rygterne bliver som de bliver talt, så kan Real nok også have de Gea, Hazard og Mbappé i løbet af det næste års tid.

VÅGN NU OP BESTYRELSE MAN! Vi er så fuck'd, hvis Messi bliver et menneske igen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... na-6156650
Barcelona are offering Paulinho a four-year deal, one less than is usual at the club. It is because he turns 29 on July 25. He currently gets a 7 million pay packet per season, with bounses for titles, which could take it to around 9 million.
phpBB [video]

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

:lol: :lol: :roll: :roll: :lol: :lol: :? :? :mad: :mad: :cry: :cry:
Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror sgu ikke på det. Rygterne kom lige da verratti blev "kold". Tænker at man i Paulinho har en spiller der virkelig gerne vil videre og så lader man ham høre lidt rygter så han går til medierne og snakker om barca så verratti tror vi er ved at hente en anden.

Jeg kan ikke se det ske. Det virker for underligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 127 gæster