Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

jep, tidligere omtalte Webster regel, noget af et statement hvis han benytter sig af den..
Lægger i hvert fald presset over på Arsenal nu.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Dani Alves »

Det eddermaneme stil, hvis han gør det ;-)

Remmen

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Remmen »

Ikke for at ødelægge den gode stemning, men tror ikke han benytter Webster regel. Selvom han rigtig gerne vil til Barca, har han unden tvivl stor respekt for Arsenal og ikke mindst Wenger, hvilket jeg er sikker på medvirker til at han ikke benytter den mulighed.

Men måske kan Barca bruge det i forhandlingerne, så arsenal ikke bare går totalt i baglås.

Tror heller ikke det er et forsøg på at hæve prisen, når Arsenal melder så klart ud, at de ikke vil sælge ham.

Tror vores eneste håb er hvis Wenger gå med til at sælge ham for Cesc egen skyld. Ellers synes jeg ikke det ser godt ud.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Remmen skrev:Ikke for at ødelægge den gode stemning, men tror ikke han benytter Webster regel. Selvom han rigtig gerne vil til Barca, har han unden tvivl stor respekt for Arsenal og ikke mindst Wenger, hvilket jeg er sikker på medvirker til at han ikke benytter den mulighed.

Men måske kan Barca bruge det i forhandlingerne, så arsenal ikke bare går totalt i baglås.

Tror heller ikke det er et forsøg på at hæve prisen, når Arsenal melder så klart ud, at de ikke vil sælge ham.

Tror vores eneste håb er hvis Wenger gå med til at sælge ham for Cesc egen skyld. Ellers synes jeg ikke det ser godt ud.
Han har uden tvivl stor respekt for klubben og Wenger, men husk at det også gælder/skal gælde den anden vej. Klubben og Wenger skal også have respekt for Cesc og hans ønkser. Og hvis Cescs ønske er at skifte til Barca, og det er den jo, så kan Wenger heller ikke holde fast i ham, og bare sige, jamen jeg er ligeglad med dine ønsker, du har en kontrakt her, og den skal du udfylde. For hvis det er tilfældet, så ryger respekten hurtigt. Husk på, at Cesc nu i 6 år trofast har tjent klubben, selvom klubben næsten intet har vundet, og selvom større klubber, hvor chancerne for at han kunne vinde noget var større, har været efter ham. Han har kategorisk og meget loyalt afvist disse henvendelse, men det ser ud til, at han skifter i år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Lige præcis Visca. Der ramte du bullseye.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Den sidste prut er ikke slået i denne sag. Jeg tror stadig han kommer. Det kan lidt Arsenal drama og desperation ikke rokke ved. Fabregas skal lave en alvorlig u-turn før transferen ikke sker. Man kan da ikke holde på sin største profil hvis han så direkte har bedt om at forlade klubben til sin drømme destination.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev: ...
Han har uden tvivl stor respekt for klubben og Wenger, men husk at det også gælder/skal gælde den anden vej. Klubben og Wenger skal også have respekt for Cesc og hans ønkser. Og hvis Cescs ønske er at skifte til Barca, og det er den jo, så kan Wenger heller ikke holde fast i ham, og bare sige, jamen jeg er ligeglad med dine ønsker, du har en kontrakt her, og den skal du udfylde. For hvis det er tilfældet, så ryger respekten hurtigt.
...
Lige præcist, og hvis Arsenal ikke vil vise Cesc respekt, så kan man altid true med Webster dommen (som jeg havde glemt alt om). Netop Arsenals uldne måde at få Cesc på kan vi bruge imod dem her uden at vi bør få kvaler.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er helt korrekt, jeg tror dog ikke at klubben eller Cesc for den sags skyld vil gøre alvor af truslen. Det vil simpelthen skabe præcedens for at andre klubber gør brug af Webster-reglen og det kan på sigt ramme klubben selv.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af mathi »

Er der en der kan huske hvordan det foregik dengang Cesc skiftede til Arsenal?

Remmen

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Remmen »

Tror sagtens klubben kan finde på, at holde på ham, selvom han gerne vil til Barca. Det er vel lidt det samme som sidste år da Real hentede Ronaldo og tror ikke Man U ville lader ham gå for meget mindre end 800 mio. Ligemeget om han selv ville til Real eller ej.

Tror denne transfer afhænger 100 % af Wenger, så er spørgsmålet bare om han vil lade sin vigtigste nøglespiller gå.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af mathi »

Remmen skrev:Tror sagtens klubben kan finde på, at holde på ham, selvom han gerne vil til Barca. Det er vel lidt det samme som sidste år da Real hentede Ronaldo og tror ikke Man U ville lader ham gå for meget mindre end 800 mio. Ligemeget om han selv ville til Real eller ej.

Tror denne transfer afhænger 100 % af Wenger, så er spørgsmålet bare om han vil lade sin vigtigste nøglespiller gå.
Spørgsmålet er om han har et valg :)

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Wenger har jo ikke et valg, når Cesc og hans familie udtrykker sig som de gør, samt vi har den interesse vi har.

Arsenal siger de ikke vil sælge Cesc. Selvfølgelig vil de ikke sælge ham? Men de bliver sådan set nødt til det, hvis vi vil give en fair pris, og Cesc så gerne vil væk.
Jeg tror Arsenal siger de ikke vil sælge ham for at presse prisen op. Begge parter ved at det er for at presse prisen op, men jeg tror at barca får hentet Cesc ved at holde hovedet koldt, og lade den tage den tid det går, og så bare blive ved med at presse på. Arsenal skal nok give sig inden VM, de går bare efter den spinkle chance, der er for at vi smider 45 Mio. Euro lige inden VM.

:-)

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Jeg forstår ikke alt det her hurlumhej omkring Cesc.
Han skal nok komme til Barcelona hvor han hører til på et tidspunkt, da alle spillere af hans kaliber SKAL spille i Spanien hvor de bedste hører hjemme. Men hvorfor smutter han så væk fra Barcelona som 16 årig, med begrundelsen om at han ikke ville få så meget spilletid. Vi har jo stadigvæk Iniesta og Xavi, udsigterne er ikke ligefrem blevet bedre til mere spilletid. Og hvorfor tegner han en kontrakt til 2015 med Arsenal, men vil lige pludselig smutte 5 år før kontraktens udløb. Hvad tænkte han på da han underskrev den? Den kan da ikke være så gammel den kontrakt, hvorfor ændrer han lige pludselig mening 180grader? Det hele er ret skummelt!

Og hvorfor vil Barcelona ofre et kæmpebeløb for en spiller som spiller en position vi ikke mangler at få dækket ind, er der ved at gå Real Madrid i os?

Når alt det er sagt, så synes jeg personligt at man skal smide alle de penge man har efter Cesc, han er fantastisk, og vil have en bærende rolle på holdet. Desuden hvis vi bruger rigtig mange penge lige nu, og søger for at slå Real Madrig de næste 2 sæsoner, så går de fallit (må man tro, med deres lønnings- og transferudgifter), og ingen vil nogensinde tage dem alvorligt igen!
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jurij skrev:Jeg forstår ikke alt det her hurlumhej omkring Cesc.
Han skal nok komme til Barcelona hvor han hører til på et tidspunkt, da alle spillere af hans kaliber SKAL spille i Spanien hvor de bedste hører hjemme. Men hvorfor smutter han så væk fra Barcelona som 16 årig, med begrundelsen om at han ikke ville få så meget spilletid. Vi har jo stadigvæk Iniesta og Xavi, udsigterne er ikke ligefrem blevet bedre til mere spilletid. Og hvorfor tegner han en kontrakt til 2015 med Arsenal, men vil lige pludselig smutte 5 år før kontraktens udløb. Hvad tænkte han på da han underskrev den? Den kan da ikke være så gammel den kontrakt, hvorfor ændrer han lige pludselig mening 180grader? Det hele er ret skummelt!

Og hvorfor vil Barcelona ofre et kæmpebeløb for en spiller som spiller en position vi ikke mangler at få dækket ind, er der ved at gå Real Madrid i os?

Når alt det er sagt, så synes jeg personligt at man skal smide alle de penge man har efter Cesc, han er fantastisk, og vil have en bærende rolle på holdet. Desuden hvis vi bruger rigtig mange penge lige nu, og søger for at slå Real Madrig de næste 2 sæsoner, så går de fallit (må man tro, med deres lønnings- og transferudgifter), og ingen vil nogensinde tage dem alvorligt igen!
What? synes du ikke at du modsiger dig selv rimelig meget i dette indlæg? Først tror du ikke at han får en rolle på holdet. Du er ret sikker på, at han ikke er en spiller, vi har brug for, ( der er vi så uenige) du kan heller ikke frostå, at man vil gå efter sådan en dyr spiller?

Men så siger du, at man skal smide alle de penge man har efter den samme spiller, fordi du tror, han vil få en bærende rolle på holdet? Jeg er forvirret :?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Enig, jeg forstår heller ikke lige konklusionen på den der.., synes det du skriver der har lidt den samme konklusion som at pisse i modvind :wink:
Og desuden tror jeg ikke Cesc var den han er i dag hvis det ikke havde været for Arsenal, han har jo der fået langt større ansvar end hvad han meget vel ville have fået af os hvis han var blevet.
Så synes ikke rigtig den med han forlod Barca kan bruges til ret meget..
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster