Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... barca.html

^^ hmm. Det virker som om aftalen mere eller mindre er på plads.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af benjamin »

Er lidt bange for et scenarie, hvor Iniesta får problemer med manglende spilletid, hvis han igen skal sidde ude med skader i flere måneder, og at Fabregas så gradvist overtager hans rolle på holdet.
Stick to your guns.

Hellyear

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hellyear »


Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

VAMOS!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blach »

Der er en der siger 6-700 mio Dkk på Bold.dk.. Hvis det bliver det, så begynder jeg at blive bange!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jønde »

Nej det kan selvfølgelig ikke passe. Han koster maks 350mill

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Blach skrev:Der er en der siger 6-700 mio Dkk på Bold.dk.. Hvis det bliver det, så begynder jeg at blive bange!
Arrh, hvem er en? Mon ikke det er en Arsenal fan? De er ligeså urealistiske omkring Cescs markedsværdi som deres klub er. Som sagt, hvis Barca var villige til at betale 40-45 millioner pund, så havde de fået ham uden problemer, men Barca vil starte med 30 millioner pund, og så maksimum strække sig til 38 millioner pund. Det har flere spanske og engelske medier rapporteret, gentagne gange endda.

Husk på, at det "kun" var 3 millioner der skilte Valencia og Barca fra hinanden sidste sommer, i Villas forhandlinger. Der startede vi med et bud på 40 millioner euro, Valencia ønskede mere, vi strakte os til 47, det var maks hvad vi ville give for ham, Valencia forlangte 50 millioner, og derfor droppede Barca det hele. Det viser jo bare, at man i Barca vurderer en maks pris, og den overskrider man ikke, selvom det så er et par millioner, der skiller de to parter.

Jeg tror vi kommer til at få ham for de 35-38 millioner pund tilsidst. Et andet interessant rygte jeg læste et sted var, at Arsenal skulle være interesserede i Dima, de vil have Dima plus penge for Cesc. Ved dog ikke om det er sandt, og om Barca går med til det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Hellyear

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hellyear »

Jeg har hørt det navn (Dima) mange gange... Hvem er han?

Toure

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Toure »

Hellyear skrev:Jeg har hørt det navn (Dima) mange gange... Hvem er han?
...Dmytro Anatoliyovych Chygrynskiy.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Jep, nu rygtes Dima væk i en byttehandel. Hvis det er sandt og Ukraineren gerne vil til Arsenal så synes jeg vi skal prøve at holde på Toure da han så kan veksle mellem en midtstopper rolle og def. midt næste sæson.

Nu håber jeg snart at vi får Cesc. Min holdning har hidtil været tilbageholdende med at få ham i år, men når der er så mange hos Barca der gerne så ham på holdet og han selv gerne vil afsted i år så er det måske på tide.

Den eneste konspirations-paranoia jeg har oppe i hovedet er nu at Franco C.F. vil lægge et astronomisk bud på ham kun for at genere hele processen og det vil måske få Arsenal til at blive endnu sværere at forhandle med. Men som sagt det var lige en hjemmelavet konspirations-tese fra min side :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Hellyear

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hellyear »

Toure skrev:
Hellyear skrev:Jeg har hørt det navn (Dima) mange gange... Hvem er han?
...Dmytro Anatoliyovych Chygrynskiy.
Nå.. ham... lad dem få ham. :lol:



Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Tsk. De er altid på tværs.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Indeed. Men man gør dog klogt i, at tage deres respons med et gran salt. Fabregas vil til Barca - Barca vil have ham, = de skal nok komme til enighed.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster