David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
# 23 skrev: Altså først og fremmest mener jeg, at I ikke behøves at forstærke Jer. Hvis Zlatan var i topform mod Inter, så havde I nok været i CL-finalen nu mod Bayern, hvilket nok havde været en overkommelig modstander for Jer. Så hvis dette var gået jeres vej, så vil jeg tro på, at der ikke ville have været de store indkøb som I lige har gjort med Villa. Det virker for mig som en reaktion på, at I ikke fik CL-trofæet i år.
Det, jeg mener, er, at hvis I endelig skulle købe en angriber, så skulle det være Torres. Jeg siger ikke, at I skulle, men hvis det var så pisse nødvendigt, så skulle I hentet ham. Men for at det skulle være nødvendigt, så skulle Zlatan og Pedro/Bojan blive solgt, før jeg vil betegne det som nødvendig. Som situationen er nu, synes jeg, at Villa virker som et prestigekøb. Men hvis Pedro falder igennem næste sæson, så er det situationen en helt anden en. Det hele afhænger af Zlatans fremtid og Pedros næste sæson hos Jer.
Det var i mine øjne et must at få en afløser for Titi. At det blev Villa synes jeg er perfekt selvom at jeg stadig har en forkærlighed for Agüero.

Vi ville være tyndt besat i en lang sæson hvis Bojan, Pedro og Jeffren skulle være de eneste alternativer til Messi og Ibra, samtidigt ville vi også mangle erfaring og hår på brystet.

At man kunne købe Torres er en anden sag eller smagsag, dog foretrækker jeg Villa i Barcas 4-3-3 i forhold til Torres, da Villa bedre kan dække alle pladser oppe foran og vil supplere Zlatan bedre.

Mht Torres Vs Ibra: Nu har vi satset på Zlatan som i mine øjne er i klasse med Torres, så skal vi f..... også få det bedste ud af ham og give det min. en sæson mere.

EDIT: Endnu engang kom Visca mig i forkøbet med mine pointer :wink:
SOWIE :oops: :oops:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

envi

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af envi »

1. Zlatan har gjort det acceptabelt.
2. Fabregas kan ikke spille defensiv midtbane.
3. Bruge ca. 1.200.000. mio kr. på tre spillere, er slet ikke i Real Madrid's baner.
4. Barcelona bruger ikke så mange penge på ét transfervindue.
Svar til antagelse 1-4:
1. Vil jeg ikke mene. Han er blevet erstattet af Bojan på det seneste.
2. Har han gjort flere gange i Arsenal, så hvorfor skulle han ikke kunne gøre det i Barca?
3. At bruge 1.2 mio kr. på tre spillere, som man ikke kan bruge til noget er i Real Madrids baner. Hvis vi har brug for de 3, er det vel fint nok?
4. Sikkert ikke, men ting kan vel ændre sig?

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

envi skrev:Har han gjort flere gange i Arsenal, så hvorfor skulle han ikke kunne gøre det i Barca?
Fordi det er fuldstændig spil af talent? Fabregas må da på ingen måde regnes for at skulle spille på den plads, når vi har Toure og Busquets.

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

VELKOMMEN VILLA håber du falder til og bliver glad i barcelona vi herfra ønsker dig alt mulig lykke til i din nye klub.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Lopezzz »

Har vi købt Villa???!! :shock:
Hvornår er det sket????
nej nej nej nej :shock:
MDCCCXCIX

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af fidanho »

envi skrev:
1. Zlatan har gjort det acceptabelt.
2. Fabregas kan ikke spille defensiv midtbane.
3. Bruge ca. 1.200.000. mio kr. på tre spillere, er slet ikke i Real Madrid's baner.
4. Barcelona bruger ikke så mange penge på ét transfervindue.
Svar til antagelse 1-4:
1. Vil jeg ikke mene. Han er blevet erstattet af Bojan på det seneste.
2. Har han gjort flere gange i Arsenal, så hvorfor skulle han ikke kunne gøre det i Barca?
3. At bruge 1.2 mio kr. på tre spillere, som man ikke kan bruge til noget er i Real Madrids baner. Hvis vi har brug for de 3, er det vel fint nok?
4. Sikkert ikke, men ting kan vel ændre sig?
1. Zlatan gjorde det rigtig godt i første halvdel af sæsonen, mindre godt i den anden, hvor han netop er erstattet af Bojan = acceptabelt.
2. Iniesta har også spillet venstrekant for Barca, men der er han ikke bedst. Det samme med Cesc, han er central, ikke defensiv midtbane spiller.
3. Vi kan ikke bruge Torres til noget imo. og nok heller ikke Cesc.
4. Ja, det kan det, men det ligner ikke Barcelona så.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

Lopezzz øhh har du slet ikke fulgt med :D han bliver præsenteret på fredag kl 13.30 mener jeg

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

teemuss skrev:Lopezzz øhh har du slet ikke fulgt med :D han bliver præsenteret på fredag kl 13.30 mener jeg
haha :D

AnderzDK

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AnderzDK »

Man kan vel næppe være utilfreds med Villa i truppen, men jeg må erkende, jeg havde smidt yderligere 10 mio Euro og hentet Kun Aguero i stedet - primært begrundet med hans alder.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Lopezzz »

Henry, Zlatan, Villa???
Forstår slet ikke at vi køber de slags spillere. Vi er ikke madrid, vi skaber selv stjerner og dem vi har skabt indtil
videre er bedre end de 3 tilsammen.
Vores angreb skal består af Messi, Bojan og Pedro (Iniesta + Jeffren)
midtbane: Xavi, Iniesta, Busquets, Keita, Toure??, Dos Santos, Tiago
(Fabregas er et godt køb hvis vi får ham og han er ikke gammel som de 3 pensionister)
forsvar: Abidal, Alves, Puyol, Pique, Marquez ??, Bartra, Muniesa, Fontas, Maxwell, Milito, Chigy desværre
samt vores 2 målmand Valdes, Pinto
MDCCCXCIX

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af benjamin »

@ Lopez

Vil da mene, at Villa passer som fod i hose til Barcas spillestil. Desuden minder han på mange områder om Eto'o.
Stick to your guns.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

AnderzDK skrev:Man kan vel næppe være utilfreds med Villa i truppen, men jeg må erkende, jeg havde smidt yderligere 10 mio Euro og hentet Kun Aguero i stedet - primært begrundet med hans alder.
Lad være med at minde mig om at Kun kan ende hos en af de store rivaler i Europa. Jeg ville elske at have ham på holdet (absolut en af mine favorit spillere), men med Villas ankomst er den mulighed desværre ude, medmindre han kan indvillige i at blive hos Atletico i 2 år mere hvor vi så han snuppe ham som 24årig alt afhængig af om hvor mange talenter som har slået igennem hos Barca :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Henry, Zlatan, Villa???
Forstår slet ikke at vi køber de slags spillere. Vi er ikke madrid, vi skaber selv stjerner og dem vi har skabt indtil
videre er bedre end de 3 tilsammen.
Vores angreb skal består af Messi, Bojan og Pedro (Iniesta + Jeffren)
midtbane: Xavi, Iniesta, Busquets, Keita, Toure??, Dos Santos, Tiago
(Fabregas er et godt køb hvis vi får ham og han er ikke gammel som de 3 pensionister)
forsvar: Abidal, Alves, Puyol, Pique, Marquez ??, Bartra, Muniesa, Fontas, Maxwell, Milito, Chigy desværre
samt vores 2 målmand Valdes, Pinto
ej læs nu lige tråden lidt igennem. Der er argumenteret en del for hvorfor købet er okay.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Lopezzz »

Nå! Skal jeg så skifte min mening nu eller hvad???
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Nå! Skal jeg så skifte min mening nu eller hvad???
nej, men inden du råber op, så overvej lige tingene. Især fordi en udtalelse som "vores talenter er bedre end dem alle tilsammen".. aaah Lopezzz, Villa er altså stadig lige en tak bedre end eksempelvis Pedro. Men har fuld forståelse for, at du hellere ser vi satser på dem, jeg kan bare godt se argumenterne i at der er plads til dem alle.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster