Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev: Ja det bliver et spændende vindue. Men når jeg tænker lidt mere over det, så bliver jeg endnu mere overbevist om at han kommer til os i år! Han har jo som sagt gjort det klart overfor Arsenal og ledelsen, at han vil væk. Jeg har svært ved at se, at en Cesc eller en anden professionel fodboldspiller melder så klart ud overfor sin arbejdsgiver og træner, at man vil væk, medmindre man har fået garanti fra den interesserede klub, ( i dette tilfælde Barca) at man er yderst interesserede og man vil gå langt for at få spilleren. Hvis det var noget kun Cesc ønskede ( at vende tilbage til barca) så ville han ikke holde et møde med sin træner og fortælle ham at han vil væk, da det ville bringe ham i en meget uholdbar situation, i tilfælde af, at Barca bakkede ud, eller sagde at man ikke lige var interesserede i ham i år.

Mit gæt er, at Laporta, Pep og Txiki har gjort det klart overfor Cesc at de vil have ham, han skal bare selv sætte lidt skub i tingene. Det har han så gjort nu, det næste skridt bliver vel at Barca kommer med et tilbud, ( har læst flere steder at Arsenal ønsker 40-45 millioner pund for ham, men det er Barca ikke parate til at give) Arsenal afslår sikkert det første tilbud, så kommer Barca med et nyt, og sådan bliver det ved indtil vi får når til enighed. Jeg tror sagtens vi kan får ham for mindre end 40 mill pund.

På skysports havde de et interview med en journalist, og det virkede som om, hun havde styr på det hun sagde. Værten på skynews spurgte hende om, hvad deadline for transferen var, og om hun troede at handlen ville komme i hus før VM. Hun svarede både ja og nej. Hun sagde at det vigtigste for Cesc var at gøre det klart overfor Arsenal at han vil væk, og at de gik med til salget, så han havde det afklaret inden han skulle til VM. Det er ikke så vigtigt for ham at blive præsenteret i Barca inden VM.

EDIT: Her er linket til det interview jeg snakker om: http://www.skysports.com/video/inline/0 ... 17,00.html
Godt link Visca.

Der er vist ingen tvivl om at Barca vitterlig prøver at få Cesc hjem. Vi skal dog ikke undervurdere den Engelske stolt-/stædighed. Der er allerede røster rundt omkring fra gamle Arsenal legender (Ray "fjols" Palour bl.a.) om at Cesc ikke må slippes billigt og det bliver måske det springende punkt for Barca. Peter Hill har jo markant udtalt at manden ikke er til salg derfor bliver det noget af en kamp at få ham for under 40 mio pund.

Personligt synes jeg ikke vi bør give mere end 35 mio Euro, eller i hvert fald ikke mere end at vi også har råd til Marquez afløser :?
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Alt over 40 mill for Cesc ville være en kæmpe fejl, det tror jeg hurtigt vi kan blive enige om!

David Villa er et stort navn og vi har nu en rigtig vild offensiv! Min mening er, at Cesc ikke bør erhverves iår da Arsenal er for stædige til at slippe ham til den rigtige pris. Cesc må vente, vi er verdens bedste hold, og vi skal ikke springe banken for at hente ham hjem, lad os nu se hvor meget han virkelig selv vil hertil. Det er hans opgave at overbevise arsenal om han skal til barca, det er ikke os! Vi har nemlig stadig verdens bedste trup uden ham, og det kan vi have flere år frem. Xavi er kun 30 folkens, og Iniesta kan umuligt blive ved med at have glasben.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Daluigi skrev:Alt over 40 mill for Cesc ville være en kæmpe fejl, det tror jeg hurtigt vi kan blive enige om!.
Hvorfor?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:
Daluigi skrev:Alt over 40 mill for Cesc ville være en kæmpe fejl, det tror jeg hurtigt vi kan blive enige om!.
Hvorfor?
Så er dig og dine one-liners tilbage hva :wink:

Haha har du overhovedet læst hvad jeg skriver!? jeg skriver jo netop at han ikke er tiltrængt, amen nej, læs lige indlægget ordentligt zqa.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Billede

Meget officielt. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Alt over 40 mill for Cesc ville være en kæmpe fejl, det tror jeg hurtigt vi kan blive enige om!

David Villa er et stort navn og vi har nu en rigtig vild offensiv! Min mening er, at Cesc ikke bør erhverves iår da Arsenal er for stædige til at slippe ham til den rigtige pris. Cesc må vente, vi er verdens bedste hold, og vi skal ikke springe banken for at hente ham hjem, lad os nu se hvor meget han virkelig selv vil hertil. Det er hans opgave at overbevise arsenal om han skal til barca, det er ikke os! Vi har nemlig stadig verdens bedste trup uden ham, og det kan vi have flere år frem. Xavi er kun 30 folkens, og Iniesta kan umuligt blive ved med at have glasben.
Det er hans opgave at sætte skub i tingene, eller i det mindste gøre det klart overfor sin træner og klub at hav vil til os. Men derfra er det jo netop vores job, at få handlen igennem? Vi/Pep og træner-teamet ser vel et eller andet i ham, siden de vil have ham, og derfor kan Cesc ikke gøre mere end at fortælle sin klub han vil skifte. Det har han så gjort åbenbart, og nu er det op til os at få handlen igennem.

Det lyder utrolig arrogant, når folk siger, vi er verdens bedste, så det er spillerene der skal komme løbende, falde på knæ og tigge os om vi ikke vil give dem chancen for at spille i Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Alt over 40 mill for Cesc ville være en kæmpe fejl, det tror jeg hurtigt vi kan blive enige om!

David Villa er et stort navn og vi har nu en rigtig vild offensiv! Min mening er, at Cesc ikke bør erhverves iår da Arsenal er for stædige til at slippe ham til den rigtige pris. Cesc må vente, vi er verdens bedste hold, og vi skal ikke springe banken for at hente ham hjem, lad os nu se hvor meget han virkelig selv vil hertil. Det er hans opgave at overbevise arsenal om han skal til barca, det er ikke os! Vi har nemlig stadig verdens bedste trup uden ham, og det kan vi have flere år frem. Xavi er kun 30 folkens, og Iniesta kan umuligt blive ved med at have glasben.
Det er hans opgave at sætte skub i tingene, eller i det mindste gøre det klart overfor sin træner og klub at hav vil til os. Men derfra er det jo netop vores job, at få handlen igennem? Vi/Pep og træner-teamet ser vel et eller andet i ham, siden de vil have ham, og derfor kan Cesc ikke gøre mere end at fortælle sin klub han vil skifte. Det har han så gjort åbenbart, og nu er det op til os at få handlen igennem.

Det lyder utrolig arrogant, når folk siger, vi er verdens bedste, så det er spillerene der skal komme løbende, falde på knæ og tigge os om vi ikke vil give dem chancen for at spille i Barca.
Selvfølgelig er det arrogant. Men det beror på at vi ikke har brug for ham næste sæson. Synes det er sørgeligt hvis der begynder at gå galacticos syndrom i den, hvor vi køber stjerner blot fordi vi kan. Vi har ikke behov for en 3. Xavi hvis det skal koste os 50 mill. som Arsenal formentlig forlanger.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Alt over 40 mill for Cesc ville være en kæmpe fejl, det tror jeg hurtigt vi kan blive enige om!

David Villa er et stort navn og vi har nu en rigtig vild offensiv! Min mening er, at Cesc ikke bør erhverves iår da Arsenal er for stædige til at slippe ham til den rigtige pris. Cesc må vente, vi er verdens bedste hold, og vi skal ikke springe banken for at hente ham hjem, lad os nu se hvor meget han virkelig selv vil hertil. Det er hans opgave at overbevise arsenal om han skal til barca, det er ikke os! Vi har nemlig stadig verdens bedste trup uden ham, og det kan vi have flere år frem. Xavi er kun 30 folkens, og Iniesta kan umuligt blive ved med at have glasben.
Det er hans opgave at sætte skub i tingene, eller i det mindste gøre det klart overfor sin træner og klub at hav vil til os. Men derfra er det jo netop vores job, at få handlen igennem? Vi/Pep og træner-teamet ser vel et eller andet i ham, siden de vil have ham, og derfor kan Cesc ikke gøre mere end at fortælle sin klub han vil skifte. Det har han så gjort åbenbart, og nu er det op til os at få handlen igennem.

Det lyder utrolig arrogant, når folk siger, vi er verdens bedste, så det er spillerene der skal komme løbende, falde på knæ og tigge os om vi ikke vil give dem chancen for at spille i Barca.
Selvfølgelig er det arrogant. Men det beror på at vi ikke har brug for ham næste sæson. Synes det er sørgeligt hvis der begynder at gå galacticos syndrom i den, hvor vi køber stjerner blot fordi vi kan. Vi har ikke behov for en 3. Xavi hvis det skal koste os 50 mill. som Arsenal formentlig forlanger.
Er fuldstændig enig med dig i, at vi ikke skal købe spillere, bare for at købe dem. Men jeg synes sagtens vi kunne bruge en spiller som Cesc. Han er som sagt en spiller der har lidt af det Iniesta kan og så lidt af det Xavi kan, han er tidligere Barca, og han kan skyde udefra, og især det sidste kunne vi godt bruge mod hold som Inter, eller når tolken tager over i Madrid og han stiller med 11 spillere foran sit eget felt.

Men ja, vi skal ikke købe ham for enhver pris, jeg er helt enig med dig i, at vi skal have ham til mindre end de 40 mill pund, og vi skal maks give 40 euro for ham, jeg ved ikke hvor meget de så bliver i pund. Jeg synes også det er lidt useriøst at Torres rygtes til os for 600 mill eller Rooney for 80 mill pund.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

Fandme om jeg ikke glæder mig til at se det næste Barca hold sæsonen 10/11.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Guardiola »

Ha ha Mander :D Er det dig, der har været i gang med photoshop?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Guardiola »

Jeg tror, hvis Cesc kommer (og det er formentlig kun et spørgsmål om tid, jeg høber dog ikke det bliver i år), så bliver Zlatan solgt.

---------------VV-------------
Alves--- Pique-Puyol--Abidal
-------------Busq---------------
--------Xavi-------Cesc---------
Messi (Pedro)---------Iniesta (Pedro)
-------------Villa(Bojan)-----------

Det virker som det mest sansynlige for mig.

Zlatan næste sæson.
Cesc fra 2011.
Zlatan har næste sæson til at bide sig fast.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Guardiola skrev:Ha ha Mander :D Er det dig, der har været i gang med photoshop?
http://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.ph ... &start=555
Jeg så den der henne første gang, ved ikke med Mander.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Hvis vi ikke henter Fabregas i år så tror jeg Real M vil sætte alt ind på at hente ham. Det er oplagt for dem. Jeg så måske også at vi ventede, men det virker som om både spiller og vores ledelse har sat skub i tingene og hvis vi melder fra nu, så er vejen banet for at Real.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Elbarca skrev:Hvis vi ikke henter Fabregas i år så tror jeg Real M vil sætte alt ind på at hente ham. Det er oplagt for dem. Jeg så måske også at vi ventede, men det virker som om både spiller og vores ledelse har sat skub i tingene og hvis vi melder fra nu, så er vejen banet for at Real.
Han vil jo ikke til RM, og hvis han vil, så må de betale det han koster. Han er ctalaner! dvs, ikke blot er han fra vores klub, men ham og hans familier stammer fra Catalonien. Jeg er sikker på han ikke vil til RM.
Forumlegende

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Daluigi skrev:
Elbarca skrev:Hvis vi ikke henter Fabregas i år så tror jeg Real M vil sætte alt ind på at hente ham. Det er oplagt for dem. Jeg så måske også at vi ventede, men det virker som om både spiller og vores ledelse har sat skub i tingene og hvis vi melder fra nu, så er vejen banet for at Real.
Han vil jo ikke til RM, og hvis han vil, så må de betale det han koster. Han er ctalaner! dvs, ikke blot er han fra vores klub, men ham og hans familier stammer fra Catalonien. Jeg er sikker på han ikke vil til RM.
Var der ikke en historie om at han havde talt med sin familie om at de ikke måtte bære nag, hvis han en dag valgte at spille for Madrid? En gammel historie efterhånden, men jeg mener ikke han har udelukket Real tidligere. Hvis vi nu lader ham i stikken efter vi tydeligvis har opfordret ham til at snakke med sin klub og ikke henter ham pga prisen, kan det være hans forhold til os tager skade.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster