David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

nej a18 jeg tør ikke være uenig med dig :D men villa er vel egentlig angriber i bund og grund

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

teemuss skrev:nej a18 jeg tør ikke være uenig med dig :D men villa er vel egentlig angriber i bund og grund
Haha ;-)

Njae, både og, som tidligere nævnt i topic, så kan han jo osse sagtens spille Henry/Messi pladsen :-)

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af fidanho »

Rathckü skrev:Fedt at en eller anden har været lidt tidligt inde og redigere på wikipedia:

"David Villa Sánchez (Spanish pronunciation: [daˈβið ˈβiʎa]; born 3 December 1981 in Langreo, Spain), nicknamed El Guaje (The Kid in Asturian)[2] is a Spanish footballer who currently plays as a striker for FC Barcelona and Spain."

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Villa
Og længere ned på siden står der: 2010–11 season: On 20 May Villa was signed by FC Barcelona for 42 million euros.
Der er vist en der kan se fremtiden.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

gad vide hvor man lære det henne ?! :roll:

Rathckü

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rathckü »

Så, nu spiller han ifølge Wiki for Valencia igen. Det var sgu en kort fornøjelse

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Satans! lad os håbe det blir ændret her en af dagene.. har jeg på fornemmelsen ;-)

Hellyear

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hellyear »

Det kunne være spændende hvis han allerede blev præsenteret i løbet af denne uge. :-)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Tror Villa er Barca spiller inden ugen er omme. Jeg tror de er utrolig tæt på en aftale, og aftalen mangler muligvis kun at blive underskrevet, hvilket jeg ikke tror bliver noget problem. Fordi Valencia er villige til at sælge, Villa vil gerne til Barca, Barca vil gerne have Villa og prisen skulle være OK for Barca. Sidste år var prisen det store problem, men det har man intet hørt om (indtil videre :b). Tror bare Valencia og Barca mangler at underskrive kontrakten (samt Villa) og få nogen små detaljer på plads.

Det bliver et yderst skræmmende angreb næste år!!

Zlatan

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Zlatan »

Mes Que Un Club skrev:Tror Villa er Barca spiller inden ugen er omme. Jeg tror de er utrolig tæt på en aftale, og aftalen mangler muligvis kun at blive underskrevet, hvilket jeg ikke tror bliver noget problem. Fordi Valencia er villige til at sælge, Villa vil gerne til Barca, Barca vil gerne have Villa og prisen skulle være OK for Barca. Sidste år var prisen det store problem, men det har man intet hørt om (indtil videre :b). Tror bare Valencia og Barca mangler at underskrive kontrakten (samt Villa) og få nogen små detaljer på plads.

Det bliver et yderst skræmmende angreb næste år!!
Håber sku osse Fabregas får sat Wenger på plads.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Mes Que Un Club skrev:Tror Villa er Barca spiller inden ugen er omme. Jeg tror de er utrolig tæt på en aftale, og aftalen mangler muligvis kun at blive underskrevet, hvilket jeg ikke tror bliver noget problem. Fordi Valencia er villige til at sælge, Villa vil gerne til Barca, Barca vil gerne have Villa og prisen skulle være OK for Barca. Sidste år var prisen det store problem, men det har man intet hørt om (indtil videre :b). Tror bare Valencia og Barca mangler at underskrive kontrakten (samt Villa) og få nogen små detaljer på plads.

Det bliver et yderst skræmmende angreb næste år!!
Ja det er alle gode grunde til han kommer. Og det faktum at Laporta rent faktisk har sagt til medierne, der er en video af det på Sport.es, at de er stort set enige med Valencia om prisen og med spilleren også. Jeg tror han bliver præsenteret i løbet af ugen!

Og det ser ud til at Cesc har fortalt AW at han vil skifte. BBC, SKYNEWS, Skysport, flere internationale medier rapporterer at han har gjort det klart overfor AW at han vil skifte til Barca. Det bliver vanvittigt hvis de to transfers går igennem, så bliver vores i forvejen skræmmende hold endnu mere skræmmende!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Jeg tror Valencia har været presset til at sælge ud, som det også er nævnt, men det skulle da også være for vildt hvis klubben kunne blive ved med at holde på deres guldfugle (Villa,Silva,Mata) efter alle de rygter der var sidste sommer, om specielt Villa / Silva!
Jeg tror også de gør det for at vise Villa respekt for det arbejde han har lavet siden han kom til Valencia..

Handlen burde være lukket inden ugen er omme ja, da det vidst kun er småting der mangler :-)

Vi glæder os til at se dig i Nummer 7 Villa! :oops:

Zlatan

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Zlatan »

Visca El Barca skrev:
Mes Que Un Club skrev:Tror Villa er Barca spiller inden ugen er omme. Jeg tror de er utrolig tæt på en aftale, og aftalen mangler muligvis kun at blive underskrevet, hvilket jeg ikke tror bliver noget problem. Fordi Valencia er villige til at sælge, Villa vil gerne til Barca, Barca vil gerne have Villa og prisen skulle være OK for Barca. Sidste år var prisen det store problem, men det har man intet hørt om (indtil videre :b). Tror bare Valencia og Barca mangler at underskrive kontrakten (samt Villa) og få nogen små detaljer på plads.

Det bliver et yderst skræmmende angreb næste år!!
Ja det er alle gode grunde til han kommer. Og det faktum at Laporta rent faktisk har sagt til medierne, der er en video af det på Sport.es, at de er stort set enige med Valencia om prisen og med spilleren også. Jeg tror han bliver præsenteret i løbet af ugen!

Og det ser ud til at Cesc har fortalt AW at han vil skifte. BBC, SKYNEWS, Skysport, flere internationale medier rapporterer at han har gjort det klart overfor AW at han vil skifte til Barca. Det bliver vanvittigt hvis de to transfers går igennem, så bliver vores i forvejen skræmmende hold endnu mere skræmmende!
Tror Real kommer til at melde AFBUD! :o

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

haha :D

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 921
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Wennerberg »

Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Turde næsten ikke tro på det, men nu når Laporta går ud med den melding, er den vel så godt som sikret.
Mit Villa barometer står på 99 % sikker nu, det bliver så sindsygt og ENDELIG kommer han!!! (forhåbentlig)
Håber den bliver officiel inden for de næste par dage.

Edit:

:shock: JAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRHHHHHHHH!!!!!!!!

Er i ekstase!!!!!!
Senest rettet af Ponte tirs maj 18, 2010 10:26 pm, rettet i alt 1 gang.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 101 gæster