Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8384
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Han er en pisse god spiller og rimelig ydmyg.. I forhold til Zlatan som er lidt himmelhøj ind imellem. Hvis Barca på noget tidspunkt skal spille med 2 på toppen skal Bojan være en af dem. Barca er kendte for deres egen avl. Og vi har en gemnemført stærk angriber det bliver skærkere og stærkere for hver kamp. David Villa for Bojan? NEJ TAK!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af rummenigge »

Michman skrev:Han er en pisse god spiller og rimelig ydmyg.. I forhold til Zlatan som er lidt himmelhøj ind imellem. Hvis Barca på noget tidspunkt skal spille med 2 på toppen skal Bojan være en af dem. Barca er kendte for deres egen avl. Og vi har en gemnemført stærk angriber det bliver skærkere og stærkere for hver kamp. David Villa for Bojan? NEJ TAK!
Barca har gennem de sidste 25 år været mere kendte for at købe uslebede angrebsdiamanter og lave dem til überstjerner: Eto'o, Rivaldo, Ronnie, Ronaldo, Romario, Stoichkov, Laudrup, Figo osv

Så er man heller ikke bleg for at benytte etablerede stjerner som man også har fået succes med: Kluivert, Zlatan, Henry, Enrique, Deco osv

Det er først de senere år at Barca virkelig er begyndt at hive den ene La Masia spiller op efter den anden. Og meget af den ære skal nok tilfalde både ledelsen men i høj grad Pep.

Hvis Bojan bliver vores faste spids så er han nok den første La Masia spiller i mange år som får denne plads, hvis man da lige ser bort fra at Messi ejer alle pladser oppe foran for tiden :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Elbarca »

Nr 9 (ikke nummeret men spillertypen) hos barca er svær at hive op af La Masia. Kan ikke huske hvem den sidste før Bojan var, men vi skal rigtigt rigtigt mange år tilbage for at finde én som ikke var væk allerede året efter han fik debut på førsteholdet. Bojan er i gang med sin tredje sæson. Og mon ikke han er her et stykke tid endnu.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Guardiola »

Han er så også den, som har gjort det bedst af alle gennem sin tid på La Masia. Så odds'ene bliver vel heller ikke bedre?

Dertil er han catalaner (ved godt han har serbisk blod, men han har spillet med for Catalan XI). Han er super populær blandt tilskuerne. Jeg tror på ham, men på hans position forventer man bare resultater fra dag et. Målene kan et hold ikke undvære. Man må så også sige, at han har leveret når han er blevet brugt.
Og så vigtigst af alt, så har han det O i sit navn, som lader til at være en tendens hos vores mand helt på toppen.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Elbarca »

Jep og Kluivert blev jo faktisk udtalt med O. Godt set ;)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af rummenigge »

Hahaha, hvor er I langt ude, i så fald er jeg glad for at Pedro, Lionel og Ibrahimovic også har det mytiske 'o' i sig :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Aziz-Alzeheri

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

[...]
Senest rettet af Aziz-Alzeheri man mar 21, 2011 9:32 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

---> kopieret over fra Zlatan tråden
F.C. Barcelona skrev:
emo skrev:Jeg var ligeså frustreret på Bojan den første del af sæsonen som jeg har været på Zlatan i den anden del af sæsonen. De har substitueret hinanden godt, må man sige.
Hvorfor var du frustreret på Bojan den første del af sæsongen? Han fikk jo knapt nok spilletid, og hadde vært like god som nå i fjor høst om han hadde fått sjansen oftere...
Fordi at han i de kampe han fik chancen, kom ind som indskifter ikke præsterede. Det er tyndt grundlag, men nok til at frustrere mig som fan.
Allez...

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

emo skrev:---> kopieret over fra Zlatan tråden
F.C. Barcelona skrev:
emo skrev:Jeg var ligeså frustreret på Bojan den første del af sæsonen som jeg har været på Zlatan i den anden del af sæsonen. De har substitueret hinanden godt, må man sige.
Hvorfor var du frustreret på Bojan den første del af sæsongen? Han fikk jo knapt nok spilletid, og hadde vært like god som nå i fjor høst om han hadde fått sjansen oftere...
Fordi at han i de kampe han fik chancen, kom ind som indskifter ikke præsterede. Det er tyndt grundlag, men nok til at frustrere mig som fan.
Det som frustrerede mig ved Bojan var, at han indtil da aldrig viste sit fulde potentiale. Han havde efterhånden haft to år som fast mand i truppen, og man havde haft høje forventninger helt fra starten af. Derfor er det så dejligt at han endelig har bevist sit værd, her i 2. del af sæsonen.

Håber han kan fortsætte sin rivende udvikling i næste sæson.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af benjamin »

Taget hans alder i betragtning, så kan man vist godt tillade sig at være lidt tålmodig med Bojan. Det er kun i få tilfælde, at en spiller med et talent lignende, har vist det fulde potentiale på dette tidspunkt i karrieren.
Stick to your guns.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

benjamin skrev:Taget hans alder i betragtning, så kan man vist godt tillade sig at være lidt tålmodig med Bojan. Det er kun i få tilfælde, at en spiller med et talent lignende, har vist det fulde potentiale på dette tidspunkt i karrieren.
Mm enig. Men jeg tror at vi som Barca fans efter Messis tidlige gennembrud er blevet for utålmodige med de nye unge spillere og taget det for givet at man skal slå igennem så snart man rykkes op i førsteholds-truppen.
Allez...

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af mathi »

Underligt at være frustreret med en spiller der sjældent fik chancen fra start. Guardiola har også flere gange udtrykt at han ikke var glad for at have Bojan siddende på bænken så meget. Det er alt andet lige sværere at præge en kamp hvor han kun får de sidste 15minutter end hvor han starter fra start.

De sidste 10 kampe har han således leveret 8 kasser, og det er mere end fortjent at han har nappet startpladsen fra Zlatan. Jeg håber bare ikke han bliver byttet for Villa, for Bojan er fremtidens mand.

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

Jeg var ikke frustreret på Bojan - jeg var frustreret på Pep, fordi han ikke havde givet Bojan en ærlig chance. Ligesom vi ser nu med Touré.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af mathi »

Det bekymrer mig sgu at vi har Bojan (og til dels Pedro) der lige nu (udadtil) ser ud til at blive kørt ud på et sidespor, med købet af David Villa.. Jeg tvivler på at Bojan får meget spilletid med både Villa og Zlatan i truppen :(

Og så håber jeg satme at rygterne om Torres er en and, ellers er den gode Bojan da finito..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af JonasV »

mathi skrev:Og så håber jeg satme at rygterne om Torres er en and, ellers er den gode Bojan da finito..
Ja, det ville være ude af proportioner at hente Torres også. Meeeeen, mon ikke det er en and.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster