David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jønde »

Syntes at Villa ville være et fantastik indkøb. Jeg kan sagtens se ham spille på venstre kanten, lidt på samme måde som Henry har gjort det. Kan se at en del herinde er efter ham pga hans alder, men come on drenge han er 28 år gammel, det jo ingen alder. Man skal også huske at rutine og modenhed er en vigtig kvalitet i en trup der skal kæmpe om titler. Syntes der er en tendens til at ungdom er en kvalitet i sig selv. Folk nævner Aguero som en mulighed istedet for Villa, og ja da han er 6 år yngre eller deromkring, men helt ærligt det gør ham jo ikke til en bedre fodboldspiller. hvis man, som jeg og sikkert alle andre herinde har fulgt den spanske liga tæt de sidste par år, kan der ikke være to meninger om at hvem af de to der er bedst, det er villa naturligvis. Han har været en regulær målmaskine de sidste snart mange sæsoner, hvorimod Aguero har vist enormt lovende takter, men aldrig vist sig som værende en stabil stjerne spiller, eller en sikker garant på 20+ mål per sæson, eller en spiller resten af holdet kan sætte sin lid til at han nok skal orden sagen på egen hånd når klaveret ik rigtig spiller for holdet, eller som en der virkelig funkler i de store kampe. Alle disse ting har Villa vist at han indeholder. Det eneste der taler for at vi skal købe Aguero fremfor villa er hans fødselsdato, hvilket jeg syntes er et tyndt argument, når nu det ik forholder sig sådan at Villa er tæt på en pensionsdato.

Når det så er sagt vil jeg hade at lade Bojan indgå som del af en handel. Bojan er vores raul og vi har brug for en sådan type i truppen... Syntes vi skal prøve at indrage Hleb, Kerrison, henrique i handlen istedet. Ellers kan vi prøve med marquez, Cygrenski eller Maxwell.....

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Fuldstændig enig Jønde! Fra start til slut... helt og aldeles :)

renemoya

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af renemoya »

Super fedt!!
Men vi skal beholde Bojan!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dani Alves »

Du tager det lige ud af munden på mig Jønde! :)

Josep Pep Guardiola

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Josep Pep Guardiola »

Helt enig med Jørde.

Han er vores Raul, han MÅ bare ikke forlade SIT HJEM hvor han hører til, han er fra La Masia og catalaner med masser a erfaringer Allerede!

Hleb, Karrison kan være med i handlen og even Marquez.

Josep Pep Guardiola

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Josep Pep Guardiola »

PS.

Villa er en meget stille type person og "Snakker på banen".
Vil være fantastisk for os med hans kvaliteter, han vil også forbedre vores chemistry i angrebet.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af fidanho »

Jeg er glad bare vi får en af dem, altså Agüero eller Villa. Helt enig i det du siger Jønde. Villa er mere erfaren end Agüero. Villa har ca. 5 sæsoner mere, det er ikke lidt. Håber bare ikke at Bojan indgår i handlen.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Rivaldo10

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rivaldo10 »

Bryder mig ærlig talt mindre og mindre om vores indkøbspolitik. Hvorfor dælen skal BOJAN og Hleb inkluderes? Enten betaler man det manden koster ellers må man købe en anden. 300 mio euro er jo alt alt for voldsomt, foruden de to førnævnte. Handlen med Zlatan var også forunderlig i min verden. Nu må Txiki stramme op, især hvis rygtet om Aguero til 40 mio euro holder.

Villa er da uden tvivl en klassespiller, men manden fylder 29 år om et halvt år... Jeg har også svært ved at se ham fungere på venstrekanten? Hvis han skal købes, skal vi begynde at spille en 4-1-2-1-2 formation. Jeg ved så ikke om det vil fungere.

Men konklusionen må være at Villa mere end gerne må komme til klubben, men så skal den formåede aftales rammer være anderledes. Og så skal Txiki og Pep tænkte sig om en ekstra gang, om de virkelig vil spilde Villas talent på den venstrekant.

Skal vi endelig hente en angriber, så ville jeg foretrække Torres og Agüero.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

300 mio euro. Ahh, næppe Rivaldo10....
300 mio kr... det koster top-angribere desværre, hvis der er rift og dem og de er etablerede navne.

For mig ville Villa passe som fod i hose hos Barca. Problemet er selvfølgelig, at vi købte en meget meget meget dyr spidsangriber sidste sæson. Så pladsen på toppen kan Villa ikke få (ihvertfald ikke alene). Men jeg tror sagtens kan kan spille i angrebets venstre side, han skal jo ikke ned og spille traditionel fløj i en 4-4-2. Desuden tror jeg også at Zlatan kan søge derud til tider, hvis vi har Villas målnæse og dræberinstinkt oppe foran.

Rivaldo10

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rivaldo10 »

Som sagt kan jeg godt set ham fungere i et 4-3-3 system som en afløser for Henrys plads, men jeg er ikke enig i aftalens præmisser. Altså den formåede pris og "salgene af Bojan og Hleb".

Derudover ville jeg foretrække Torres eller Aguerro, hvis man endelig skal købe en utraditionel kantspiller (som jeg støtter).

Man bør og skal altså ikke se bort fra mandens alder...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

I kan kalde mig hvad I vil, men David Villa er satme køb - både på og udenfor banen. Det må I sgu gi' mig ret i :P
Próxima Estación.... Parallel!

Zlatan

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Zlatan »

abx skrev:I kan kalde mig hvad I vil, men David Villa er satme køb - både på og udenfor banen. Det må I sgu gi' mig ret i :P
Det er nu lidt for dyrt ;s Manden fylder snart 29, Indkøbet af Zlatan var heller ikke så godt, der er kun 2 mnd. forskel mellem de 2...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Zlatan skrev:
abx skrev:I kan kalde mig hvad I vil, men David Villa er satme køb - både på og udenfor banen. Det må I sgu gi' mig ret i :P
Det er nu lidt for dyrt ;s Manden fylder snart 29, Indkøbet af Zlatan var heller ikke så godt, der er kun 2 mnd. forskel mellem de 2...
Henry var også 29-30, da vi købte ham. Alder, det har ikke noget at sige, så længe de præsterer.
Allez...

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dani Alves »

Synes det åndssvagt at sige 28 er næsten udløbsdatoen for en fodboldspiller.. Nu må i altså stoppe :)!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Villa er hurtig, målfarlig og driblestærk... dvs. alt hvad Henry tilførte venstresiden (og han var jo også spidsangriber i Arsenal). Så har vi også dækning for alle de forreste pladser, hvilket jo ikke er dårligt i skadessituationer. Pedro ville stadig få sin del kampe, måske ikke lige så mange som i år, men stadig en del. Bojan kunne også godt få sine kampe, selvom det jo ikke ligefrem er en fast plads i startopstilling. Når Villa så om nogle år begynder at få lidt mindre speed, kan han jo passende nedtrappes til fordel for Pedro på venstrefløjen (mens Bojan overtager posten som spidsangriber).

Synes Villa er dyr, og jeg vil ikke af med Bojan, men alle spillere er vel dyre efterhånden, med mindre vi køber en Suárez eller noget i den stil (som nok alligevel vil komme på en € 20 mio. til sommer uden garanti for succes).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster