Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Undskyld, MaRchena...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Visca El Barca »

ladislau skrev:Undskyld, MaRchena...
Aha, amen det er så i orden ladi , efter nøje overvejelser er du hermed tilgivet :P
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Thiago Alcántara

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Ville være fedt hvis han kunne ligge lidt pres på Zlatan ved at spille en brandkamp :D

anolacrabcf

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg håber vi lejer bojan ud næste sæson, både for vores egen og hans skyld. han har brug for mere spilletid og det kan han på nuværende tidspunkt ikke få i barca. selvom han måske helst vil blive i barca så tror jeg han har bedre af at komme til en klub der vil give ham lidt mere spilletid, det virker også lidt som om han er gået i stå, og jeg tror at mere spilletid vil få ham i gang igen.
jeg har lidt den samme holdning hvad ang jeffren, men jeg er ikke helt sikker på hvor langtid hans kontrakt løber. han har heller ikke helt den samme kærlighed til barca så snoren er vel ikke ligeså lang hos ham.

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Problemet er jo at Bojan ikke gider lejes ud. Det har hvertfald været på tale før, hvor han afvist det. Men ja, det vil klart gavne hans udvikling.

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Zhrilmo »

Vidste slet ikke bojan kunne sparke så hårdt, jeg nåede ikke engang at se bolden før målnettet stoppede den :shock:
BARCA!

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Zhrilmo skrev:Vidste slet ikke bojan kunne sparke så hårdt, jeg nåede ikke engang at se bolden før målnettet stoppede den :shock:
Nej Bojan kan nogle tricks. Dog er de fleste inde i badet, så det er ikke noget der er offentlig kendt.

SaZzE

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af SaZzE »

Jbninc skrev:
Zhrilmo skrev:Vidste slet ikke bojan kunne sparke så hårdt, jeg nåede ikke engang at se bolden før målnettet stoppede den :shock:
Nej Bojan kan nogle tricks. Dog er de fleste inde i badet, så det er ikke noget der er offentlig kendt.
og hvordan ved du lige det? :oops:

Jbninc

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Jeg har snakket med Pique, og han siger at ingen tør tabe sæben...

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Zhrilmo »

hahahha, spøg til siden, men hold jer on topic :)
BARCA!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

3-0 målet var ren awesomeness!! hva sker der for et sukkerdrøn der sad i hans støvler igår..
Forumlegende

teemuss

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af teemuss »

måske skulle man leje zlatan ud i stedet for bojan der gang på gang viser sit værd for holdet
bojan skal blive i barca det stemmer jeg for

F.C. Barcelona

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af F.C. Barcelona »

Gir vi bort Bojan til Valencia som en del av Villa handelen så blir jeg meget meget skuffet. Da gir vi bort et av verdens aller største spisstalenter. Jeg synes han gjør det meget godt i Barca trøyen med tanke på hans alder og spilletid, jeg er iaf imponert.

Mes Que Un Club

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Hold kæft et mål af Bojan. Virkelig flot!

Hver gang han får chancen for at spille, viser han gang på gang hvor stort et talent han er. Selv mod Inter "scorede" han det afgørende mål, hvis altså ikke dommeren havde fløjtet for hånd :(

Hvis han bliver solgt her til sommer, så vil det være en skandale. Bojan, og selvfølgelig Pedro, overrasker mig hver gang de spiller, og nogle gange bliver jeg helt usikker på om vi overhovedet skal købe Villa, Silva og hvem ellers der bliver snakket om.. Fordi vi har jo Bojan og Pedro... :)

Rivaldo10

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Rivaldo10 »

Utrolig flot mål. Den knægt er helt speciel. Ikke et tilfælde at han slog samtlige scorings-rekorder i hans yngre år.

Jeg er overbevist om at han ville kunne lave 15-20 mål pr. sæson, hvis han spillede fast.

Apropos Villa handlen, så forlyder det at han udelukkende vil blive LEJET ud og det til 2011. Dvs i et år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster