Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Toure skrev:
Totti skrev:har du set Christian Eriksen i kamp?
For han minder på ingen måder om Messi!
Hvilken dansk spiller ville du så sammenligne med Messi? Eriksen er da det nærmeste man kan komme..
hold nu :P han minder ingenlunde om Messi!

Der er jo ingen danskere, eller for den sags skyld spillere i verden der minder om Messi. Hans spillestil er helt unik. Men en Dansker der kommer tættest på er vel en martin jørgensen i hans gamle dage
Forumlegende

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Daluigi skrev:
Toure skrev:
Totti skrev:har du set Christian Eriksen i kamp?
For han minder på ingen måder om Messi!
Hvilken dansk spiller ville du så sammenligne med Messi? Eriksen er da det nærmeste man kan komme..
Men en Dansker der kommer tættest på er vel en martin jørgensen i hans gamle dage
Right. I forhold til det var Eriksen da et udemærket bud.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Nej
Forumlegende

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Daluigi skrev:Nej
Haha, zqa wannebee?

Hellyear

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hellyear »

Christian Eriksen er angiveligt i Barca's søgelys.
http://www.bold.dk/nyt/Christian-Erikse ... s-soegelys

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Spændende.. Jeg har set Ajax de seneste uger, og han gør det skam meget fint.. Han afslutningsevne er dog ca på højde med Iniesta's.. Men udover det, så passer han faktisk ret godt spillestilsmæssigt.
#jesuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Ja, men han er jo kun 18, så modsat Iniesta, så er der håb for udvikling på afslutningsfronten.
Har set en 3-4 kampe med ham nu, og han spillestil er lige til Barca. Hvishan kan fortsætte sin udvikling, så er han et udemærket bud på en fremtidig offensiv midtbanespiller. Tror Olsen vil bruge ham på fløjen, så det bliver spændene, at se hvad han kan der.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

True... Men det sagde man også om Iniesta for år tilbage, gjorde man ikke ;)..

Ellers ja. Jeg synes også han spillestil passer rigtig godt til Barcelona.
#jesuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Jo jo bevares, jeg læste bare et eller andet sted, at Jol havde sagt, at han godt kan sparke, sådan Wesley Snejder agtigt, det er vel ikke helt skidt.

Uanset om han havner i Barca, så er han det største håb vi har haft i dansk fodbold, jeg ved ikke hvor længe. Håber han bliver i Ajax i en tre-fire år.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af benjamin »

Han scorede da mange mål på ungdomsholdet, skød bl.a. frispark.

Men jeg skal da lige love for, at der er meget opmærksomhed omkring Christian Eriksen for tiden - håber han kan holde til det. Men igen, det var vel det samme for Simon Kjær, og han har klaret sig meget godt.
Stick to your guns.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

zqa skrev:Spændende.. Jeg har set Ajax de seneste uger, og han gør det skam meget fint.. Han afslutningsevne er dog ca på højde med Iniesta's.. Men udover det, så passer han faktisk ret godt spillestilsmæssigt.
Han afslutter bedre end Iniesta, jeg tvivler at Iniesta ville kunne score langskudsmål hvis han kom ned og spillede for andetholdet. Det jeg har set af ham, virker godt, men ville være idiotisk at skifte til Barca eller en anden klub pt. hvor han er ved at bide sig fast på Ajax holdet. Lad ham blive der i mindst en sæson til, lad ham udvikle sig og så nuppe ham.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Nu har jeg fulgt Eriksen de seneste par kampe, og der er ingen tvivl om at han er et kæmpe talent. der er nogle herinde der har sammenlignet ham med Messi, men jeg synes han minder om Iniesta, han er bare lidt bedre til at afslutte end Ini er. Ja Eriksen er uden tvivl et kæmpe talent, men vi har allerede et Kæmpe talent i truppen, der i spillestil minder utrolig meget om Eriksen, jeg snakker om Thiago selvfølgelig.

Skal vi ikke heller koncentrere os om at udvikle ham til en verdensstjerne i stedet for at gå efter en 18 årig, der skal bruge noget tid for at falde til i området og vænne sig til spillestilen? Som sagt, der er ingen tvivl om at han er et kæmpe talent, men jeg synes han først og fremmest skal bevise at han kan begå sig på absolut top niveau i en sæson eller to, før man kan bedømme hvor god han egentlig er. Lad os i stedet give chancen til de unge spillere vi har i klubben og lad os udvikle dem. Jeg kan nemlig ikke se den store forskel på Eriksen og Thiago.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:Nu har jeg fulgt Eriksen de seneste par kampe, og der er ingen tvivl om at han er et kæmpe talent. der er nogle herinde der har sammenlignet ham med Messi, men jeg synes han minder om Iniesta, han er bare lidt bedre til at afslutte end Ini er. Ja Eriksen er uden tvivl et kæmpe talent, men vi har allerede et Kæmpe talent i truppen, der i spillestil minder utrolig meget om Eriksen, jeg snakker om Thiago selvfølgelig.

Skal vi ikke heller koncentrere os om at udvikle ham til en verdensstjerne i stedet for at gå efter en 18 årig, der skal bruge noget tid for at falde til i området og vænne sig til spillestilen? Som sagt, der er ingen tvivl om at han er et kæmpe talent, men jeg synes han først og fremmest skal bevise at han kan begå sig på absolut top niveau i en sæson eller to, før man kan bedømme hvor god han egentlig er. Lad os i stedet give chancen til de unge spillere vi har i klubben og lad os udvikle dem. Jeg kan nemlig ikke se den store forskel på Eriksen og Thiago.
Er ikke enig. Eriksen kan nemt hentes til Barcalona. Han kommer til at passe lige ind i vores spille stil tror jeg. Men jeg vil vente 1 år med at hente ham. Også tage 1-2 år på b holdet. Synes man går glip af at udvikle en mulig superstjerne. Og det bør de ikke når han efter min mening passer så åbenlyst ind i spille stilen.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

anolacrabcf

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg synes det er fint at Eriksen bliver i Ajax indtil videre, tror også det vil blive svært for ham at acceptere at skulle spille for reserverne nu når han allerede har lugtet til det at spille med på førsteholdet. Man skal også lige passe på med ikke at gøre ham til et større talent end han er. I virkeligheden er der ikke ret mange der kender noget til ham, heller ikke os danskere. Jeg synes også han har vist rigtigt fint spil for Ajax og er sikker på at han nok skal blive en vigtig del af landsholdet de kommende år. Men på nuværende tidspunkt så er barca en for stor klub til ham, og synes det var rigtigt klogt af ham at blive i Ajax.

8MHS

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af 8MHS »

Jeg tror også han bliver kæmpe stor en dag, men har vi i Barca noget at bruge ham til på nuverænde tidspunkt?
Vi har masere unge talenter.
Synes alligevel også der er et spring fra Ajax til Barca så jeg synes måske også at han skulle lære mere om sydeuropæisk fodbold før han kommer til Barcelona (Hvis han kommer) f.eks. 1-2 år i Valencia, Juventus, Inter, Sevilla osv...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster