Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Aguero havde helt sikkert været giftigt. Det er ligefør man bør købe ham fremfor Ribery. (Det bør man ved nærmere eftertanke)

Spørgsmålet er blot, hvorvidt han ville fungere på venstrekanten i samme stil som Ribery. Der er ingen tvivl om, at talentet er større hos Aguero og fremtidsperspektiverne er ligeledes bedre.

Hvad angår Fabregas så må jeg indrømme at jeg helst ikke ser vi giver 50-60 mio euro for ham. Thiago er the man!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

I forlængelse af det jeg før har skrevet, synes jeg også man bør overveje hvor vidt man rent faktisk har brug for Fabregas. Jeg synes det ville være tåbeligt at hente ham i forbindelse med et valgkampsløfte til over 50-60 mio euro, når vi har to unge og utrolig spændende spillere til samme plads i form af Thiago og Santos. Det fedeste kunne være hvis Thiago og Santos kunne slå til på førsteholdet, og vi kunne undgå at betale en formue for Fabregas eller en anden spiller til pladsen. Men det kræver selvfølgelig at talentet er til stede - hvilket ingen foruden trænerne i barca er i stand til at bedømme.
Visca el Barca

F.C. Barcelona

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af F.C. Barcelona »

Elbarca skrev:Vanskeligt dilemma. Skal man hente Fabregas nu eller satse på næste sæson igen når Xavi er lidt ældre? Det logiske ville være at vente men jeg tror det sportsligt mest fornuftige er at hente ham til sommer. Som jeg ser det, så er Iniesta på venstre fløjen ikke optimalt, da han ikke er målfarlig nok og er mere effektiv på midten. Til gengæld mener jeg Fabregas tilstede værelse på midten kan gøre op for et tab af Henry. Fab kan altså godt score mål og jeg mener ikke vi vil miste for meget i målfarlighed når regnskabet gøres op. Desuden så lader det til at Real M. også til sommer vil forstærke sig og hvis vi ikke får et stort navn ala Ribery eller Fabregas så kan de styrke mæssigt nærme os. Jeg foretrækker Fabregas til sommer da jeg også mener han i fremtiden er arvtager for Xavi.
Jeg er enig med deg Elbarca, Cesc er den ultimate arvtageren til Xavi. Dog så har Xavi noen gode år igjen og jeg synes 50 millioner euro er mye penger for en spiller som faktisk ikke kommer til å forsterke laget spesielt pr dags dato, pga Iniesta og Xavi. Jeg foretrekker å hente Ribery til sommeren, og heller vente et par år med Cesc. Da blir han billigere og Xavi er et par år eldre. Men enig med deg, det er et dilemma.

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Nu skal der jo ikke gå galacticos i den. Cesc skal jo nok komme på et tidspunkt, men vi har jo nok allerede verdens bedste midtbane, og han bliver jo næsten i overskud. Så hellere få en ordentlig løsning på venstrekanten, for Henry ligner snart en færdig mand i Barcelona.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Jeg ved nu ikke helt om det er galacticos at hente en cantera tilbage...
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Galacticos eller ej, begrebet er latterligt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Øh, ok.
#jesuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Hvis vi henter både Cesc OG en fløj, så vil jeg mene , der går galacticos i den. Uanset om det er et latterligt begreb eller ej. For så er vi jo ude i at hive stjerner ind til bænken.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Nu skal man passe på at stemple alt 'Galacticos' hvad der har med store investeringer at gøre.

Hvis man eksempelvis hentede Gerrard til midtbanen og en Ribery eller Rooney til fløjen så ville jeg også blive bekymret for harmonien på holdet.

Derimod er Cesc vores egen cantera og skræddersyet til Barca midtbanen og er allerede inde i varmen hos Iniesta og Xavi, så at hente Cesc er en no brainer. Om så investeringen bliver stejl så er jeg sikker på han bliver alle pengene værd, både kommercielt og sportsligt.

Nu har jeg ikke noget imod at hvis vi ventede med at hente Cesc og 'nøjes' med Agüero til sommer men så skal Thiago og 2Santos også kunne gå ind i stedet for Xavi el Ini næste sæson uden at svække holdet mærkbart og det bliver svært for vores young gunners.

In summary, at hente Cesc og Ribery/Silva/Agüero vil efter min mening være forsvarligt. Især Cesc og Agüero vil være en über giftig løsning og som en bonus vil Xavi, Ini og Messi også blive glade 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Det bliver uden tvivl skide giftigt, men det er definitivt slut med, at pege fingre ad de hvides indkøbs politik.

Synes personligt, at det er en overkill af rang, og som sagt lidt latterligt, at så store spilleres skal på bænken.

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Barcelona har altid hentet store spillere til klubben. Har folk glemt at Barcelona er den klub i verden, der har haft flest ballon d'or vindere gennem tiderne? Skal jeg minde om spillere såsom Maradona, Cruyff, Kubala, Luis Suarez, Ronaldinho, Rivaldo, Ronaldo? Så bliver det altså ikke meget større. Og jeg har glemt MANGE andre, der kunne nævnes i den kategori. Bare 2 andre ballon d'or vindere i form af Stoickov og figo.

Jeg er klar fortaler for et køb af Cesc og en klassefløj. Det være Ribery, Aguero mfl. Sidstnævnte er favoritten.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Barca har ry for at skabe Ballon d´or vindere. Ikke købe dem som allerede har vundet titlen ;)

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Den eneste Balon D'Or vinder fra La Masia er Messi.
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Diabolito skrev:Den eneste Balon D'Or vinder fra La Masia er Messi.
Det er dog stadig ikke ensbetydende med, at man har købt Ballon d'Or-vindere, men at man har købt spillere, der derefter er blevet vindere (udover Cruijff).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Men at påstå vi har skabt dem, er at nedgøre andre klubbers talentarbejde
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster