Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Lad dem bare tude. Det eneste vi vel har gjort er at udtale at vi gerne ser ham i Barca, fordi han passer perfekt til vores klub. De kom selv og nappede ham da han var 16, udspekuleret timet, da vi stod uden præsident og det udnyttede de samtidig med at de tilbød ham en professionel kontrakt, som vi lovmæssigt ikke kunne tilbyde.

Jeg ser ham gerne i Barca til sommer. Eller købe ham og lade ham blive endnu en sæson i Arsenal ville være udmærket. Læste lige en nyhed om at han var kommet ind i 2. havleg i dagens kamp mod Villa, scorede 2 mål og blev udskiftet igen. Tjekkede så hans stats for alle turneringer. 20 kampe 10 mål og 15 assist. Nice!

Barca95

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Barca95 »

På den ene side vil jeg gerne have Cesc til klubben, men jeg har erfaret, at han ikke spiller defensiv midt, men derimod offensiv. På de to pladser Har vi allerede Xavi og Iniesta, og dem vil jeg ikke undvære. Jeg kunne tænke mig at bruge ham på følgende måde:

-------------------- Cesc --------------------
---------- Xavi ---------- Iniesta ----------

Kan det lade sig gøre? I så fald har vi verdens klart stærkeste midtbane . :) (Har vi næsten i forvejen..)

barca76

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af barca76 »

Hvis Fabregas har nogen forhåbninger om at vinde mange og store titler, er han i den helt forkerte klub..jeg kan ikke se arsenal vinde champions league f.ex.. han er for god til "the Gunners"..han hører til hos os :D

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Arsenal; vi skal ikke holde vores kæft, I skal holde jeres kæft!
Hvorfor skal de holde deres kæft? De har lov til at ytre deres mening og mene at Barcelona er pågående og evt. anvender beskidte tricks hvis det er det de mener.
Blaugrana92 skrev: Desuden mindes jeg aldrig at have hørt nogen med tilknytning til Barcelona sige at Cesc ER på vej hjem? Jeg har ofte hørt spillere sige at det ville være fantastisk at få ham tilbage, og at de tror det nok skal ske en dag, men der er da aldrig nogen der har sagt at han var på vej?
Mener at jeg i sommers læste, måske endda på denne side, enten Laporta eller Tixi udtale sig om at de så Fabregas tilbage i Barcelona, og at det nok ville ske næste sommer (2010). Men hæng mig ikke op på det.
Allez...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af emo »

barca76 skrev:Hvis Fabregas har nogen forhåbninger om at vinde mange og store titler, er han i den helt forkerte klub..jeg kan ikke se arsenal vinde champions league f.ex.. han er for god til "the Gunners"..han hører til hos os :D
De var ikke langtfra en CHL triumf i finalen mod os. De har et spændende hold, og ligger virkelig godt til i PL selvom de har smidt dumme point væk. Arsenal skal ikke afskrives, og undrer mig ikke hvis de vinder PL i år.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mander »

emo skrev:Arsenal skal ikke afskrives, og undrer mig ikke hvis de vinder PL i år.
Det ville undre mig. På trods af alle Arsenals kvaliteter plejer stabilitet og killer instinct at mangle, når det virkelig gælder, og det er trods alt også begrænset hvor meget de reelt har vundet de seneste mange år (sidste trofæ var i 2005).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

anolacrabcf

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af anolacrabcf »

Arsenal vinder hverken CL eller Ligaen, det er de alt for ustabiloe til, selvom jeg synes de har et maget talentfuld ungt hold. Samtidig har de også fået en del skader bla på Van Persie, og han bliver ikke nem at afløse med det spil han viste inden skaden.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af emo »

Mander skrev:
emo skrev:Arsenal skal ikke afskrives, og undrer mig ikke hvis de vinder PL i år.
Det ville undre mig. På trods af alle Arsenals kvaliteter plejer stabilitet og killer instinct at mangle, når det virkelig gælder, og det er trods alt også begrænset hvor meget de reelt har vundet de seneste mange år (sidste trofæ var i 2005).
Alle roser hvor stabile Chelsea er i år, hvis Arsenal vinder den kamp de mangler, så er de 1 point efter Chelsea. Det er da imo vildt, taget i betragtning af at mange har kritiseret dem og at de jo har haft en del dumme uafgjorte kampe, og ikke mindst de skader de har haft, så har aflæserne trådt i kraft.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mander »

Jeg kan godt lide Arsenal, men som sagt har de i nogle år nu manglet det afgørende dræberinstinkt, når det blev virkelig alvorligt. Måske det bliver anderledes i år, men jeg tror nu alligevel, at de i sidste ende snubler.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Flax_Generous »

emo skrev:Alle roser hvor stabile Chelsea er i år...
Hvem gør det? Chelsea har spillet mange dårlige kampe og tabt en del point. Derfor står de vist også kun til at få samme pointtal som sidste sæson, hvilket jo kun gav en tredjeplads. Heldigvis for dem er de andre tophold, særligt United og Liverpool, svagere end sidste sæson. Derfor kan det måske godt være, at 80-84 point er nok til at sikre mesterskabet i år.

Premier League er i det hele taget en meget, meget jævnbyrdig liga i denne sæson. Jeg aner ikke hvem som løber med mesterskabet. Jeg kan ikke engang forudsige top fire. Spurs spiller f.eks. noget af det bedste fodbold i ligaen for tiden, mens City og Aston Villa også virker ret stærke. Det er en interessant sæson.

Nå ja, angående Fabregas, så har han i mine øjne været ligaens bedste spiller indtil videre. Han er vel næsten verdens bedste midtbanespiller, hvis man ser på de seneste par måneder. Det kører for ham.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af emo »

Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

I denne nyhed fra i dag, har skribenten simpelthen valgt at kalde ham for "Frabregas Cesc"! :D

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

HAHA ja jeg læste det godt ;D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Stærke rygter fra El Mundo i dag.. Ifølge dem vil Cesc kræve at blive solgt til sommer. Fint, fint!
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Stærke rygter fra El Mundo i dag.. Ifølge dem vil Cesc kræve at blive solgt til sommer. Fint, fint!
Kan du Spansk eller har de diverse spanske medier en engelsk side også?

on-topic: Det er gode nyheder, jeg er ret sikker på, at han kommer til Barca når han skifter, hvis barca virkelig vil have ham vel at mærke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 87 gæster