David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Egentlig tror jeg ikke at Villa er et lukket emne for Barca.

Læste lige den der nyhed med at han ville gå ned i løn, for at Barca kunne betale Valencia de 50 mio. euro, som de kræver. I de nederste linjer fandt jeg noget der undrede mig: "Det tilbud er sportschef Txiki Begiristain tilsyneladende glad for, for det viser at Villa virkelig ønsker at skifte til Barca. Derfor har Begiristain bedt Villas repræsentant om at forhandle videre med Valencia i håbet om, at der nu kan nås en løsning."

Txiki ville ikke bede Villas repæsentant om sådan noget, hvis Barca var på nippet til at skrive under med Ibra. Det tror jeg simpelthen ikke. Såeh, det er muligt, at de bruger Ibra for at presse Valencia - det er i hvert fald en mulighed.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:Egentlig tror jeg ikke at Villa er et lukket emne for Barca.

Læste lige den der nyhed med at han ville gå ned i løn, for at Barca kunne betale Valencia de 50 mio. euro, som de kræver. I de nederste linjer fandt jeg noget der undrede mig: "Det tilbud er sportschef Txiki Begiristain tilsyneladende glad for, for det viser at Villa virkelig ønsker at skifte til Barca. Derfor har Begiristain bedt Villas repræsentant om at forhandle videre med Valencia i håbet om, at der nu kan nås en løsning."

Txiki ville ikke bede Villas repæsentant om sådan noget, hvis Barca var på nippet til at skrive under med Ibra. Det tror jeg simpelthen ikke. Såeh, det er muligt, at de bruger Ibra for at presse Valencia - det er i hvert fald en mulighed.
Netop.
@ValenciaCF det er da dig der konstant drømmer hvis du tror 100 % på at Villa gider blive hos jer!
Denne handel med Zlatan kommer jo ikke ud af ingenting. Txiki har vidst det i længere tid, så det skulle forbavse mig meget hvis Villa handlen stopper. I skal overveje en ting. Eto'o smutter jo i så fald handlen er en realitet. Dette ændre jo jo så ikke på at barca kun har Zlatan oppe foran. Ja bojan og de andre er der skam, men vi ved at dette ikke er tilfredsstillende og ledelsen har tidligere sagt de vil have et supplement til Eto'o... nu er han her ikke mere, men derfor mangler vi stadig et supplement, bare til Zlatan. David Villa skal nok løbe rundt i vores ædle farver næste år drenge. Det ville være money well spent at købe ham.
Forumlegende

jayjay

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af jayjay »

Ved Maxwell's præsentation sagde Txixi og Laporta, at man stadig ser på Villa som en mulig angriber og at et køb ikke er udelukket

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Daluigi, tror du seriøst, at Barca køber både Villa og Ibra? Tror jeg bestemt ikke (o: Ved sgu efterhånden ikke helt, hvem jeg helst vil have. Begge ville være unikke, men trooor jeg hælder til Villa. I hvert fald har i hvert fald været min mening i noget tid, og man har vel et stanpunkt, til man tager et nyt - hvilket jeg ikke har :P
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Quaresma skrev:Daluigi, tror du seriøst, at Barca køber både Villa og Ibra? Tror jeg bestemt ikke (o: Ved sgu efterhånden ikke helt, hvem jeg helst vil have. Begge ville være unikke, men trooor jeg hælder til Villa. I hvert fald har i hvert fald været min mening i noget tid, og man har vel et stanpunkt, til man tager et nyt - hvilket jeg ikke har :P
Hælder også mere til Villa. Men nu hvor jeg har tænkt lidt over det, så ville Zlatan i Barca sku også være rigtig godt! Er sådan 60-40.. Men tror de begge vil gøre det godt i barca.. Men hælder nu mest til Villa..

Men tror i at Villa er helt afskrevet efter man næsten har skrevet under med Zlatan?

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Jeg tror ikke på begge spillere, det er for mange penge at smide omkring sig. Hvis Keirrison kommer, så har vi nok angribere.

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Rocco skrev:Jeg tror ikke på begge spillere, det er for mange penge at smide omkring sig. Hvis Keirrison kommer, så har vi nok angribere.
Tror jeg du har ret i.. Men synes stadig det er for dyrt at smide Eto'o + Hleb + 40 mill euro, for så at få Zlatan..

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Mes Que Un Club skrev:
Rocco skrev:Jeg tror ikke på begge spillere, det er for mange penge at smide omkring sig. Hvis Keirrison kommer, så har vi nok angribere.
Tror jeg du har ret i.. Men synes stadig det er for dyrt at smide Eto'o + Hleb + 40 mill euro, for så at få Zlatan..
Det tænkte jeg også i starten, men efter at have læst andre brugeres indlæg her på siden, har jeg skiftet mening. Det er nok ikke så dumt alligevel. Inter er den eneste klub der vil have Eto'o, så hvis man ikke laver denne handel mister man 30 mio euro ved at han kan forlade klubben kvit og frit næste sæson. Ved at købe Zlatan får man stadig noget for de penge Eto'o er værd.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Hvad snakker du om, Valencia? Fedt at du bestemmer, hvem der er Barca-spillere, og hvem der er tabt for klubben.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Ja der røg chancen for Villa. Det svarer vel til at man går efter Robben, men må nøjes med Messi :wink:

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Elbarca skrev:Ja der røg chancen for Villa. Det svarer vel til at man går efter Robben, men må nøjes med Messi :wink:
HAHA, I like :lol:

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Rocco skrev:
Mes Que Un Club skrev:
Rocco skrev:Jeg tror ikke på begge spillere, det er for mange penge at smide omkring sig. Hvis Keirrison kommer, så har vi nok angribere.
Tror jeg du har ret i.. Men synes stadig det er for dyrt at smide Eto'o + Hleb + 40 mill euro, for så at få Zlatan..
Det tænkte jeg også i starten, men efter at have læst andre brugeres indlæg her på siden, har jeg skiftet mening. Det er nok ikke så dumt alligevel. Inter er den eneste klub der vil have Eto'o, så hvis man ikke laver denne handel mister man 30 mio euro ved at han kan forlade klubben kvit og frit næste sæson. Ved at købe Zlatan får man stadig noget for de penge Eto'o er værd.
Jeg tror at grunden til at vi nu køber Zlatan, som du rigtig nok siger, er fordi at så er vi sikker på at komme af med Eto'o.. Men at give Eto'o OG Hleb OG 40 mill. euro.. Det er simpelthen bare for meget!

Lad os nu bare give 50 mill. euro for Villa. Er også lidt bange for at købe Zlatan, da han er kendt for ikke at præstere i de store kampe..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Valencia C.F. skrev:
Daluigi skrev:
Quaresma skrev:Egentlig tror jeg ikke at Villa er et lukket emne for Barca.

Læste lige den der nyhed med at han ville gå ned i løn, for at Barca kunne betale Valencia de 50 mio. euro, som de kræver. I de nederste linjer fandt jeg noget der undrede mig: "Det tilbud er sportschef Txiki Begiristain tilsyneladende glad for, for det viser at Villa virkelig ønsker at skifte til Barca. Derfor har Begiristain bedt Villas repræsentant om at forhandle videre med Valencia i håbet om, at der nu kan nås en løsning."

Txiki ville ikke bede Villas repæsentant om sådan noget, hvis Barca var på nippet til at skrive under med Ibra. Det tror jeg simpelthen ikke. Såeh, det er muligt, at de bruger Ibra for at presse Valencia - det er i hvert fald en mulighed.
Netop.
@ValenciaCF det er da dig der konstant drømmer hvis du tror 100 % på at Villa gider blive hos jer!
Denne handel med Zlatan kommer jo ikke ud af ingenting. Txiki har vidst det i længere tid, så det skulle forbavse mig meget hvis Villa handlen stopper. I skal overveje en ting. Eto'o smutter jo i så fald handlen er en realitet. Dette ændre jo jo så ikke på at barca kun har Zlatan oppe foran. Ja bojan og de andre er der skam, men vi ved at dette ikke er tilfredsstillende og ledelsen har tidligere sagt de vil have et supplement til Eto'o... nu er han her ikke mere, men derfor mangler vi stadig et supplement, bare til Zlatan. David Villa skal nok løbe rundt i vores ædle farver næste år drenge. Det ville være money well spent at købe ham.
Haha, andre Barca fans stiller også spørgsmålstegn ved dit argument.. Hvis Barca ikke er villig til selv at ligge 8 millioner mere på bordet, hvorfan fanden skulle de så ville give 300 mio. og så bagefter lige 375 mio igen.. Haha, du er sku komisk.. Zlatan er officielt Barca-spiller, og dermed røg chancen for Villa..
gå efter bolden og ikke manden tak. Jeg har argumenteret for hvorfor jeg mener chancen stadig er der. haha at der er andre barcafans der ikke tror på det sker, kan jeg da være helt ligeglad med :P jeg har argumenteret for hvorfor jeg mener vi nok skal få Villa. Synes stadig det er latterligt du gerne ser Villa blive i din klub når han tydeligvis ikke kan holde den ud mere.
Forumlegende

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Valencia C.F. skrev:Ja, og jeg som synes det er latterligt at man ikke vil betale sølle 8 mio. euro's for at få sin formodede første priotet og i stedet giver rundt regnet en halv milliard for en til tiden arrogant svensker, som mange af jer åbenbart nødigt ser i Barca frem for Villa..

Men sådan er vi jo så forskellige, og vil da gnide mig i hænderne i den kommende sæson når Villa scorer på Camp Nou og kysser Los Che logoet.. :wink:
HAHA, ja når han reducerer til 5-1 :wink:

Andemads1

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Andemads1 »

@Valencia

Jeg tror ikke at Barcelonas problem er så meget at købe en angriber for €50mil, men mere at de kun vil give de penge som de mener spilleren er værd. I min bedste overbevisning så har Barca de sidste €8mil der, ifølge pressen, ville kunne lukke transferen ang. Villa. Men hvis ledelsen i Barca ikke mener at Villa er de sidste €8mil værd, så vil de ikke betale dem. Ligesom de ikke ville betale den anslåede pris for Felipe.

Men at Barca tilsyneladende køber Ibra er ikke ensbetydende med at de ikke fortsætter forhandlingerne om Villa. Ingen af os har nogen reel ide om hvor stor Barcas pengetank er i år, så måske der er budgetteret til at købe mere end en dyr offensiv spiller. Det kan tiden kun vise.

Men jeg vil give dig ret i at, hvis købet af Ibra bliver en realitet, det nok er mere sandsynligt at Barca retter deres opmærksomhed på spillere som Mata eller Silva.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster