David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/140720093.htm

YEES! Vi opgiver ikke Villa :D Laekkert! Nu er jeg helt sikker paa, at vi faar ham (: Var bare bange for, at Barca ville opgive, men nej - det gjorde de ikke, YES!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Han skal nok komme til Barca :D

At Villa ringer til Pep lige efter mødet, viser hvor meget Villa gerne vil til Barca. Og at Pep så siger at de ikke har opgivet endnu, og at Villa vil få en hovedrolle i Barca viser bare at Barca og Pep rigtig gerne vil have ham!

Er glad for at de holdt det møde.. Måske fik man ikke så meget ud af det, men vi har dog fundet ud af at Villa rigtig gerne vil til Barca og at Barca gerne vil have ham, og at de ikke vil opgive så let!

Dejlige nyheder.. Håber også snart Filipe bliver Barca spiller! Så har vi en mindre ting at tænke på..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Valencia C.F. skrev:Villa er som sådan fint tilfreds med tilstedeværelsen i klubben og Valencia generelt. Han har bare udtrykt sin anger over alt det rod klubben gennemlever i øjeblikket.
Men igen.. Jeg griner stadig over alle de rygter med, NU ER DET TÆT PÅ, osv. Nej, situationen har hverken rykket fra eller til. Og nu er der så blevet givet et ultimatum, og så må man forholde sig ud fra det..

Glæder mig til Laporta's respons.. - Håber i lader "os" være i fred! :roll:
http://www.fcbarcelona.dk/
Som du ser så er Villa ikke tilfreds, og vi vil bestemt ikke lade jer tvinge en spille til at blive hos jer, når han tydeligvis har større ambitioner! Kæft den nyhed gjorde mig glad, nu skal vi have trumfet den her handel igennem når Villa er så opsat på et skifte.
Bare rolig Villa, vi redder dig :D
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Hvor stammer den nyhed fra?
Det ville være godt at se Villa i Barca-farverne.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Lægger hovedet på blokken :lol: og er sikker på det kun er et spørgsmål om tid (sikkert tæt på 1. sep..) før Villa trækker i Barca trøjen. Alt taler for han skal til Barca og hvis Valencia holder ham får hverken de eller Villa noget ud af det+ fans'ne vil hade ham for alt det der er foregået indtil videre.
Jeg står med åbne arme og venter, KOM NU VILLA!!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Remmen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Remmen »

Ponte skrev:Lægger hovedet på blokken :lol: og er sikker på det kun er et spørgsmål om tid (sikkert tæt på 1. sep..) før Villa trækker i Barca trøjen. Alt taler for han skal til Barca og hvis Valencia holder ham får hverken de eller Villa noget ud af det+ fans'ne vil hade ham for alt det der er foregået indtil videre.
Jeg står med åbne arme og venter, KOM NU VILLA!!
Håber da godt nok han kommer før 1 sep.. Det vil langt fra være optimalt hvis han ikke kan deltage i pre-season..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Remmen skrev:
Ponte skrev:Lægger hovedet på blokken :lol: og er sikker på det kun er et spørgsmål om tid (sikkert tæt på 1. sep..) før Villa trækker i Barca trøjen. Alt taler for han skal til Barca og hvis Valencia holder ham får hverken de eller Villa noget ud af det+ fans'ne vil hade ham for alt det der er foregået indtil videre.
Jeg står med åbne arme og venter, KOM NU VILLA!!
Håber da godt nok han kommer før 1 sep.. Det vil langt fra være optimalt hvis han ikke kan deltage i pre-season..
Lige præcis. Jeg ser også gerne at vi snart får nogle direkte forhandlinger igang, eftersom det langt fra er optimalt først at have Villa til disposition i slutningen August!
Forumlegende

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Enig, Enig og håber da helt sikkert også på en handel ASAP!, pre season er vigtig. Men som Valencia opfører sig nu, har jeg desværre på fornemmelsen at de trækker den mest muligt, med mindre Barca så lægger det fulde beløb de forlanger og det kan desværre betyde lange forhandlinger.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Alias-A »

Pep + Villa = Forbudt kærlighed
93' Iniesta

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

haha du er er da helt væk nu valencia. Hvorfor taler du om en real spiller? benzema er købt, og du har ret han var billigere end Villa, ergo er der mulighed for vi får prisen ned! Hvorfor kan du ikke accepterer Villa vil væk? Er da latterligt at ville holde på en spiller der ikke gider være i din klub mere... du sætter sådan set spilleren før klubben når du ikke kan se at en spiller som ikke ønsker at spille for din klub er en dårlig idé at holde på. Smagsløst hvis du spørg mig.
Forumlegende

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Lige mine ord Daluigi!
Og en mærkelig/ringe måde at sætte tingene op Valencia CF.
Vil da håbe at jeres ledelse viser professionalisme og forhandler på en ordentlig måde, Villa VIL jo ikke være i Valencia mere, FACE IT! Men som jeg har skrevet før, så håber jeg da ikke Valencia ledelsen er så griske/smagløse/desperate, at fængsle en spiller der ikke vil spille for klubben.
Og hvorfor bekymre sig om Benzema i denne sammenhæng? Han ville ikke til Barca og vi vil ikke have ham! Og forskellen mellem Villa og Benzema i Barca burde være tydelig for de fleste, i Villas favør.

Men i skal nok ikke regne med store spillere i Valencia for fremtiden med det signal jeres ledelse så sender til fodboldverdenen.. og ikke mindst jeres egen trup.. jeg kalder det pinligt hvis i vælger at gå så langt!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Din Filosofi forfærder mig Valencia! Dit navn indikerer at du holder af din klub, men i realiteten er du pisse ligeglad. Enten det elle rogså er du bare naiv. For hvis du tror at det hele nok skal blive godt igen, når Villa tydeligvis er rasende over ikke at få lov til at slippe væk fra jeres døende klub, så bliver du klogere!! Han gider ikke spille for Valencia mere, hvor dårlig en fan og fodboldelsker skal man så være hvis ikke man vil lade ham slippe?
Senest rettet af Daluigi ons jul 15, 2009 12:11 pm, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Så trækker jeg lige en streg i sandet, for det her er ved at køre af sporet. Du er langt fra pointen Daluigi.

Accepter at Valencia C.F. har en anden holdning. Og hans argument er efter min mening så sandeligt validt, når han påpeger (objektivt) det dålige købmandsskab i prisen på Villa ctr. prisen på Benzema.

Jeg syntes det er hyklerisk at kalde Valencia C.F. for en dårlig fodboldfan. Særligt set i sammenhæng med, hvor mange der bitcher over Eto'o lige nu, og hans ønske om a prøve noget nyt. Eto'o har i øvrigt også bevist, at selvom man rygtes væk, kan man godt scorer bunkevis af mål.

Tilbage til Villa. Jeg gider ikke se på personlige angreb, og sammenligninger med at være en dårlig kæreste.

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

@ Valencia C.F

Benzema ville kun til Madrid åbenbart. Og ikke alle er enige i at Villa kun har 3 sæsoner tilbage. Hvis han præsterer godt som han højest sandsynligt vil gøre da han er en stor spille så kan han da uden tvivl spille til han er 32-33 måske 34. Det er samtidigt umuligt at vurdere hvor længe en spiller holder, han kan bombe som 37 årig.

Om det er godt eller dårligt købmandskab at give mere for Villa end for en langt yngre Benzema er vel også svært at bedømme inden man har set dem i aktion, Benzema i Madrid og evt. en Villa i Barcelona. Benzema kan floppe mere end Villa kan i og med at Villa kender den Spanske liga så godt og spiller sammen med flere af Barcelonas andre spillere på landsholdet.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

OMG. Det at Eto'o behandler vores klub som han gør, bevirker da netop at jeg gerne ser han rejser. Derfor forstår jeg ikke hvorfor Valenciacf ikke vil lade Villa gå. Jeg trækker gerne min lille kæresteanekdote tilbage, men jeg er så sandelig i min fulde ret til at debaterer hans holdning! Jeg anvender netop også hans eksempel på benzemas pris, til at sige vi så bør få Villa til færre penge. Udover min kæresteanekdote ser jeg absolut ingen overtrædelse af reglerne.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster