David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Tak for kildehenvisningerne gutter, jeg var godt spændt på udfaldet (hvis der overhovedet var et).

Jeg ved godt at Real Franco har skruet prisen op på markedet men lad os lige blive enige om hvor mange penge det drejer sig om.

50 mio € = ca. 380 mio kr, mange penge I know...(især når Barca lægger vægt på at opfostre i stedet for at købe til overpris)

...men hvis man tænker på at en klub som United (Fergie er kendt for at være fornuftig på transfermarkedet) køber en Rooney (som 18-19 årig!!! noget af en risk!) for hvad der svarede til ca. 300 mio kr og det samme gælder for Berbatov som også kostede i omegnen af 300 Mkr, så er 50 M€ for Villa ikke forrykt. Han er efter min mening en markant bedre angriber end Rooney (hvor rooney kun har bedre fysik ifht) og klasser bedre end Berbatov og for prisen får Barca en spiller som har klar pichichi potentiale i hans første sæson for Barca og de næste 4 sæsoner med. Manden er guld.

Få prisen ned på 47 M€ (lidt over 350 Mkr) og slå til!! Vi har vundet the treble så har man lov til at slå sig lidt løs på transfermarkedet da vi skal blive endnu stærkere i næste sæson 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:Ledelsen må sande, at fantastiske spilllere koster et fantastisk beløb. Er det virkelig os helt ude af proportioner hvis david villa skulle koste dette?.. jeg mener ja, men relativt set så nej. Det er nu engang hva vi ser på markedet, og vi bør med en sådan fantastisk sæson i bagagen kunne finde de penge frem!
Min pointe kunne også siges mere kort og koncis som Daluigi demonstrerer det :)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Synes også vi skal slå til. Villa vil have succes i Barca, det er sikkert.. Og nu hvor vi sælger Eto'o, så skal vi have en klasseangriber ind, og ikke en gammel spiller som Forlan eller en anden.. Nej, det skal være Villa!

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Valencia C.F. skrev:Villa er som sådan fint tilfreds med tilstedeværelsen i klubben og Valencia generelt. Han har bare udtrykt sin anger over alt det rod klubben gennemlever i øjeblikket.

Situationen er den, at Valencia stadig ikke har modtaget de 500 millioner euro's, og Soriano som står i spidsen for den overtagelse vil ydermere stoppe en kapitaludvidelse der er igang.

Viser køberen af Mestalla sig for at være bluff, samtidig med at kapitaludvidelsen er lukket, ja så går klubben i værste fald konkurs, og må ned i de lavere rækker..

Hvad der kom frem på mødet idag, er at: Valencia KUN sælger Villa får 50+ millioner euro's. Og det er som der rigtig nok bliver sagt ca. 375 millioner kroner, hvilket jeg som Valencianista vil mene må være en fair pris.

Så hvis en evt. handel skulle komme i stand, er jeg fortrystningsfuld hvis den samtidig indebringer næsten 400 millioner kroner.

Men igen.. Jeg griner stadig over alle de rygter med, NU ER DET TÆT PÅ, osv. Nej, situationen har hverken rykket fra eller til. Og nu er der så blevet givet et ultimatum, og så må man forholde sig ud fra det..

Glæder mig til Laporta's respons.. - Håber i lader "os" være i fred! :roll:
Men som nogle andre skriver det, så er 50 mill vel heller ikke så galt, når man tænker på hvad alle andre klubber har måtte betale for deres verdensklassespillere.. Vi er nød til at bruge nogle penge, og jeg tror han kommer til at være en succes i Barca.. Men er rigtig bange for at Barca ikke vil være interesserede mere, pågrund af prisen, og så gå efter Forlan.. Det er helt forkert.. Så hellere betale 50 mill og få Villa..

Men det er ikke slut nu! Vi skal nok få "jeres" Villa :D :wink: (Nu må vi se)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Mærkeligt at de har fjernet artiklen fra deres side?? Kunne nemlig heller ikke finde den før, og når man trykker på linket, kommer man ikke frem til artiklen?? Mon det er fordi at de har fundet ud af noget andet eller?? Altså, at det var forkert det de havde skrevet? Der kommer sikkert en ny artikel op hvor der står:

BREAKING NEWS: DAVID VILLA SIGNS FOR BARCELONA

Eller.. Det sker nok ikke :bb

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Mes Que Un Club skrev:
Mærkeligt at de har fjernet artiklen fra deres side?? Kunne nemlig heller ikke finde den før, og når man trykker på linket, kommer man ikke frem til artiklen?? Mon det er fordi at de har fundet ud af noget andet eller?? Altså, at det var forkert det de havde skrevet? Der kommer sikkert en ny artikel op hvor der står:

BREAKING NEWS: DAVID VILLA SIGNS FOR BARCELONA

Eller.. Det sker nok ikke :bb
Skulle lige til at læse artiklen igen, og ja den er væk. Underligt.

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev:Villa er som sådan fint tilfreds med tilstedeværelsen i klubben og Valencia generelt. Han har bare udtrykt sin anger over alt det rod klubben gennemlever i øjeblikket.
Det er bestemt ikke kun det jeg læser, på diverse nyheds sites. Han skulle jo have været sur over, at Valencia ikke vil sælge ham.

Nu skal det dog siges at jeg har læst det på goal.com, og derfor skal man selvfølgelig holde sig kritisk. Jeg er lidt i tvivl om hvilken kilde der er mest troværdig: Goal.com, eller en Valencia fan. Jeg tror jeg tar' Goal.com

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Vil sige at Goal.com ikke er den mest troværdige side.. Men altså..

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kenneth »

Valencia C.F. skrev:Villa er som sådan fint tilfreds med tilstedeværelsen i klubben og Valencia generelt. Han har bare udtrykt sin anger over alt det rod klubben gennemlever i øjeblikket.
Dvs. Villa har holdt et møde med sin agent og Llorente for at sige til dem, at nu skal de altså lige få styr på sagerne i klubben?

Hvorfor holder alle de andre Valencia spillere ikke tilsvarende møder med Llorente/Soriano/kapitalfonden/hvem der nu end bestemmer for at udtrykke deres utilfredshed med tingenes tilstand?
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Er vi nu ude og finde "undskyldninger" for at bruge så mange penge på én spiller? :D
Vi har vel ikke givet så meget siden vi købte Overmars... og det var en ting jeg altid har været stolt af.. vi kunne holde være de bedste uden at bruge sindsyge summer..
men når det så er sagt, så er det nok ved at være tid, men mere som en nødvendig hvis Eto´o siger farvel. Villa er den helt rigtige erstatning og vi frådser ikke med mange på positionerne men derimod de rigtige (host..puta ma...d!!..host) Så mener godt vi kan signe ham med æren i behold :lol: men så heller ikke en € mere end de 50 mill.
Så hoppede jeg også med på vognen, hehe! for han er FANTASTISK og vil blive det for KLUBBEN! :D
Senest rettet af Ponte man jul 13, 2009 11:04 pm, rettet i alt 1 gang.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Remmen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Remmen »

Vi skal sgu ikke give 50+ millioner euro's for Villa.. Ja han er rigtig godt, men det er alt alt alt for mange penge.. Så heller beholde Eto'o hvis der er mulighed for det eller sætte Henry derop (med Kerrison og Bojan som back-up), og købe en billigere venstre-kant..

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Remmen skrev:Vi skal sgu ikke give 50+ millioner euro's for Villa.. Ja han er rigtig godt, men det er alt alt alt for mange penge.. Så heller beholde Eto'o hvis der er mulighed for det eller sætte Henry derop (med Kerrison og Bojan som back-up), og købe en billigere venstre-kant..
Er bare ikke særlig langsigtet. Vi kan få 3-4 gode sæsoner ud af Villa, hvorimod vi har Henry max 2 år og Eto´o (hvis han bliver) i 1 år, forlænger han tror jeg stadig kun vi ham 1 år mere. Så Står vi med Keirrison og Bojan som førstevalg.. førstnævnte skal jeg ikke kunne gøre mig klog på endnu, men Bojan er ikke "stor" nok til den opgave endnu.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Remmen skrev:Vi skal sgu ikke give 50+ millioner euro's for Villa.. Ja han er rigtig godt, men det er alt alt alt for mange penge.. Så heller beholde Eto'o hvis der er mulighed for det eller sætte Henry derop (med Kerrison og Bojan som back-up), og købe en billigere venstre-kant..
Som da Xavi blev citeret for at sige: "...det er ikke nok at være god, man skal være exceptionel for at spille for Barca..." (noget i den retning)

Angriber pladserne er noget særligt. En angriber som kan spille sig fast på førsteholdet i Barca efter sidste sæson skal være absolut verdensklasse, da det forventes at ham uden videre scorer 20+ mål i ligaen og også får puttet den ind i de andre turneringer. Eto'o er et meget usikkert kort, hvis han bliver må vi alligevel undvære ham i et par måneder i en vigtig fase af sæsonen. Statistisk set kan det næsten ikke undgås at Messi og Henry bliver skadet så de skal spares løbende. Bojan kunne nok spille fast for et hold med f.eks. Romas niveau men for at være 1. angriber og spille fast for Barca kræver et par år endnu vil jeg mene, så ham kan vi ikke give ansvaret for at være vores primære målscorer.

Spillere som Villa vil være et godt forbillede for vores young guns, Bojan og K9.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Utroligt så mange sager der kører for tiden, om spillere der gerne vil forlade deres klubber, men klubben vil enten ikke lade dem sælge, ellers skal det være for en meget høj pris som ingen vil betale. F.eks. Ribery, Filipe, Villa bare for at nævne nogen..

Utroligt ærgeligt for spillerne, og vel også for de klubber der vil købe spillerne, da de er nød til at betale så meget.. Men forsår ikke hvorfor Valencia ikke vil sælge Villa, da han gentagende gange har udtalt at han vil væk fra klubben. Især viser han det når han holder et sådan møde med Valencias ledelse, om at han vil væk. Det resulterer bare med at enten vil de have en sur David Villa en helt sæson mere, som hellere ville have været solgt til Barca, eller også ender det med barske forhandlinger hvor Villa og Valencias ledelse bliver uvenner.. Og det er da ærgeligt at forlade en klub man har spillet i et par år på den måde.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Har på fornemmelsen at Valencia kræver de 50 mill.€ for at presse os mest muligt.. De står med en klasse spiller som vil væk, ikke kan få CL bold, "blev lovet" et skifte hvis han selv bad om det osv.
I mon optik bliver de nødt til at sælge Villa til os hvis han så VIRKELIG selv gerne vil til Barca. Tror ikke ledelsen Valencia er "dum" nok til at fængsle ham til hans kontrakt og rende rundt med en spiller der ikke er tilfreds+skabe sig et dårligt ry i resten af fodboldverdenen, som en klub der ikke vil lade sin spiller gå for at hæve egne ambitioner.
Så det jeg har fået ud af det i aften er, at Valencia udnytter situationen til maks!! .. og specielt hvis de 500 mio € som Soriano skulle have gang i for at undgå fallit er et bluff!!! Så er Valencia på numsen!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster