David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Dine tre sidste indlæg, inden jeg kommenterede på dine anførselstegn:
Valencia C.F. skrev:Her er lidt stof til "eftertanke":
Valencia C.F. skrev:Det ser ud til at første "etape" i projektet med at få "lokket" Villa til Barca er igang:
Valencia C.F. skrev:Emery vil ikke have jeres Keirrison.. Og "i" har ikke engang købt ham endnu..
Min understregning. Ja, det er off-topic, men du skal da ikke belære mig om tegnsætning (hører ikke ind under grammatik), når jeg slet ikke omtaler dine citater.

Aaaaaaaaanyways, jeg synes stadig, at det lyder rimelig usandsynligt, at der slet ingen forhandlinger har været. En ting er, om der har været lange eller korte forhandlinger, osv., men at Barca og Valencia slet ikke har snakket sammen? Det ville da være underligt, for ligegyldigt hvor meget Valencia vil holde på ham, så ville de jo ikke sige nej til et bud på f.eks. €50-60 mio...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Du skriver "som sagt" i et ord og du vil belærer folk om grammatik, min lille ven? Mander har understreget hvorfor vi har lov at grine af dig, så lad den nu ligge inden du kommer ud i flere grammatisk retarderede indlæg.

topic: hvis vi får Villa, så føler jeg at vi er sundt rustet oppe foran. Dog bør vi lede efter en venstrekant og en venstreback.
Forumlegende

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Valencia C.F. skrev:Grunden til mine "" i de eksempler er fordi man jo ikke mener bogstavelig talt lokket f.eks.
Det forstår vi godt, uden dine anførselstegn...

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Barca har nu budt 45 millioner euro + Cáceres + Keirrison (2 år lån). Hvis Valencia ikke accepterer det, så er de godt nok nogle aber...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Jeg tror, at mit hoved "eksploderer" af den her pseudo-diskussion...

Jeg synes stadig, at €43 mio. + det løse er for meget for Villa, også selv om han er garant for mål. Der må da vel være andre gode angriber (der også er yngre), der kan gøre det næsten lige så godt som ham? Det ville være lidt mere af et sats, men gevinsten kunne jo også blive tilsvarende højere.

Men jeg vil da ikke klage, hvis vi får Villa, for manden er jo en fremragende angriber. Jeg er bare bekymret over prisen, og om vi bruger for meget energi på noget, der muligvis løber ud i sandet - Real Madrids indkøb bekymrer mig ikke det store, men hvis 9/10 af de spillere, som vi kigger på, ikke bliver til noget, så kan det godt give et hak i vores selvtillid. Det er vel nærmest uhørt, at et hold, der lige har vundet the Treble - og samtidig er blandt de absolut største klubber i verden - ikke kan få sine udvalgte, bare fordi rivalen tager på shoppingtur?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Jeg tror, at mit hoved "eksploderer" af den her pseudo-diskussion...
Lol :)
Det er vel nærmest uhørt, at et hold, der lige har vundet the Treble - og samtidig er blandt de absolut største klubber i verden - ikke kan få sine udvalgte, bare fordi rivalen tager på shoppingtur?
Af alle Barca transfermål er det mig bekendt kun Ribery som rygtes at vælge Madrid fremfor Barca og det endda i et lys hvor Barca reelt har trukket sig ud af kapløbet da Bayern ikke vil sælge og Barca ikke vil købe ham for dyrt.

Villa som er den ene af to spillere Madrid og Barca begge har som oplagt mål foretrækker omvendt Barca, iflg rygter.

Jeg tror Barca stadig er den mest eftertragtet klub at spille for, måske deles førstepladsen med et par andre klubber i verden men vores markedsværdi har vel aldrig været højere.

Bortset fra at alle spillers markedsværdi har fået et vitamin shot pga Los Francos shopping spree så er det kun fedt at de har oprustet solidt så kan vi i det mindste se frem til at få lidt mere modstand i "El Clasico" på Camp Nou modsat sidste år hvor vi mødte et såret dyr som gravede sig maksimalt ned. Slå dem stort skal vi nok 8)

Så snart vi får en højprofileret spiller i hus som Villa vil resten gå meget nemmere. Det bliver en spændende sommer.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Det ER en spændende sommer! :D

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Plus at det er fantastisk vejr! :D Så det er en fantastisk sommer :D..

Rivaldo10

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rivaldo10 »

Tror godt vi kan vinke farvel til Villa. Hvis Real ikke kunne få ham til klubben, så tvivler jeg stærkt på, at vi kan.

Og bild mig ikke ind, at Villa for enhver pris ville til Barca. Havde Real vist interessen, ville han også være mere end interesseret!

Handlingskraft er ikke noget vores ledelse er i besiddelse af...

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

FC. Barcelona skrev:Tror godt vi kan vinke farvel til Villa. Hvis Real ikke kunne få ham til klubben, så tvivler jeg stærkt på, at vi kan.

Og bild mig ikke ind, at Villa for enhver pris ville til Barca. Havde Real vist interessen, ville han også være mere end interesseret!

Handlingskraft er ikke noget vores ledelse er i besiddelse af...
Du ér negeativ! :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Lopezzz »

Vi har ikke brug for Villa eller Ribery eller hvilken som helst stjerne.
Vores nuværende hold kan sagtens vinde alt igen og igen og igen :wink:
Valdes, Cáceres, Piqué, Márquez, Puyol, Xavi, Iniesta, Eto´o, Messi, Bojan, Pinto, Henry, Keita, Milito, Alves, Hleb, Abidal, Touré Yaya, Pedro, Busquets.

Sylvinho og Gudjohnson har været med til at vinde The Treble og dem glemmer vi aldrig :wink:
MDCCCXCIX

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Lopezzz skrev:Vi har ikke brug for Villa eller Ribery eller hvilken som helst stjerne.
Vores nuværende hold kan sagtens vinde alt igen og igen og igen :wink:
Valdes, Cáceres, Piqué, Márquez, Puyol, Xavi, Iniesta, Eto´o, Messi, Bojan, Pinto, Henry, Keita, Milito, Alves, Hleb, Abidal, Touré Yaya, Pedro, Busquets.

Sylvinho og Gudjohnson har været med til at vinde The Treble og dem glemmer vi aldrig :wink:
Nu skal vi jo helst ikke begå samme fejl som i 2006.. Så er meget uenig i at du synes vi ikke skal købe nogen.. Håber også det er lidt for sjov du mener det.

Men altså, vi er nød til at købe 3-4 spillere, og en af dem skal være af verdensklasse! Mener vi bør købe Villa som erstatning for Eto'o, Mata som backup til Henry, Filipe/Zhirkov evt. backup til Abidal (kan måske vælte ham af pinden), Mascherano/Fabregas som backup til Iniesta, Xavi og Toure, og så købe Keirrison og låne ham ud til Valencia så vi får Villa igen. Og så hente Henrique tilbage..

Så mener jeg vi er kørende! Et yderst bredt og stærkt hold vi får :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Lopezzz »

Måske har du ret men jeg vil hellere se denne opstilling i vores første officielle kamp:
Valdes
Alves, Marquez, Puyol/Pique, Abidal
Toure, Xavi, Iniesta
Messi, Eto'o, Henry

bænk: Keita, Bojan, Milito, Busquets, Pinto, Pedro, Caceres, Henrique, Keirrison :wink:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Valencia C.F. skrev:Hvis jeg må kommenterer på den seneste nyhed omkring Villa her på sitet:

Det er ifølge catalanske medier.. (Altså aviser som Sport og Mundo Deportivo) - De skriver lige så venligt om Barca som Marca og AS gør for Real.

Jeg savner i øvrigt stadig de kilder der beviser at Villa for nyligt skulle havet sagt at han er intresseret i et skifte.

Slutteligt, er det somsagt ej heller nødvendigt at sælge Villa. Klubben har lige købt Moya for 5 mio. euro's, solgt Lomban får én mio. euro's, opsagt 4 spilleres kontrakter.

I øvrigt er vores træner ikke intresseret i at opforstre Keirrison eller Caceres (spilletid).. Fordi i ikke kan bruge dem, så kan vi? :lol:
Hvornår har valencias træner sagt han ikke kan bruge dem?... hahaha vil du helt seriøst diskuterer hvem der er bedst af barca og valencia nu!? du er jo ganske enkelt loco! selvfølgelig kan i bruge spillere vi ikke kan! Vi har en meget bredere trup og et meget bedre hold. Men forsøg endelig at starte denne diskussion, for du skal virkelig nok blive bombarderet i sænk.

Håber buddet på Villa er sandt. Har sagt det før og jeg siger det igen, manden fortjener at spille for verdens bedste hold, barca. Han skal have lov at vinde titler.
Forumlegende

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Lopezzz skrev:Måske har du ret men jeg vil hellere se denne opstilling i vores første officielle kamp:
Valdes
Alves, Marquez, Puyol/Pique, Abidal
Toure, Xavi, Iniesta
Messi, Eto'o, Henry

bænk: Keita, Bojan, Milito, Busquets, Pinto, Pedro, Caceres, Henrique, Keirrison :wink:
Med hensyn til hvem vi skal købe, så vil man altid være uenig. Det vi gjorde forkert i 2006, var at vi ikke købte nogle gode spillere ind. Vi var sikre på at det hold vi havde var godt nok.. Men det var som om de troede de var de bedste og de virkede ikke mere sulten efter titler. Den fejl skal vi ikke begå igen. Og efter hvad jeg kan se, så mener du vi kun bør købe en spiller ind (Keirrison) og så hente Henrique tilbage til Barca.. Det er præcis det vi ikke skal gøre. Vi er nød til at købe nye spillere ind med sult efter titler. En Villa vil være fantastisk! Han er i sin bedste alder, og har aldrig været så godt kørende.. Han er sulten efter titler!!

Så derfor vil et køb af Villa være rigtig godt, og så er vi næsten sikre på at ikke begår den samme fejl igen.

Og vi er nød til at købe flere spillere end bare Villa. Vi skal spille mange kampe, og vi er derfor nød til at have en breddere og stærkere trup. Vi skal nødig ende i den samme situation som vi gjorde i CHL finalen mod Man U, hvor vi ikke havde nogen til at spille i det centrale forsvar!

Så en frontangriber (Villa), backup for Henry (Mata), backup for Toure og Keita når de skal til ANC og evt. også backup for Xavi og Iniesta (Mascherano/Fabregas), backup for Abidal (Filipe/Zhirkov) og hente Henrique tilbage. Så har vi et komplet hold som er bedre en Madrids, på mange måder!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster