Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

FORTSÆTTELSE AF SPANSKE RYGTER I DAG

Royston Drenthe skifter til Fiorentina. Den italienske klub har indgået en aftale med Real Madrid om at låne Drenthe et år, og så bagefter få optionen om et køb for 12 millioner euro. Låneaftalen forventes at kome på plads, en gang næste uge.

Iker Casillas benægter at have snakket med Manchester United, om en eventuel transfer. "Jeg har ingen anelse om, hvad der er sket" siger Casillas, og fortsætter: "Jeg har besluttet mig for, at blive hos Real Madrid resten af min karriere, hvis Real vil beholde mig."

Fernando Llorente skriver under på en ny kontrakt med Athletic Bilbao efter Confederations Cup. Med det, vil han sætte en stopper for rygterne omkring et skifte. Med hans nye kontrakt, der løber til 2013, bliver Llorente baskernes dyreste spiller.

Zinedine Zidane er vild med Eden Hazard, og vil gerne bringe ham til Real. Men Barcelona ser ud til at være favoritter til at hente den unge belgier. Barcelonas planer er at låne ham ud til barndomsklubben Lille først, og det tilbud er modtaget med åbne arme i den nordfranske by. Hazard står til at koste 10 millioner euro.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Keirrison -> Barca, Txiki skulle have mødt med firmaet der "ejer" Keirrison. Prisen skulle være 10-15€ mil.
Barca skulle have førsteret på spilleren, pga. de gode forbindelser efter sidste års Henrique transfer.
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

hvor bliver alle rygterne om Zlatan af ?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mes Que Un Club »

GiovaniDosBentzen skrev:hvor bliver alle rygterne om Zlatan af ?
Tror han bliver i Inter.. Og hvis Barca køber en angriber i år, så bliver det nok Villa, ellers tror jeg jeg Eto'o bliver hvis Villa ikke bliver købt. Tror ikke Barca er interesserede i Zlatan mere?

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

det var lige godt satans
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

GiovaniDosBentzen skrev:det var lige godt satans
Det er sgu dejligt :D
Forumlegende

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

DAGENS SPANSKE RYGTER:

The Mirror:
Aston Villa leder efter forstærkninger i Spanien. Ikke kun Miguel (Valencia) står højt på Martin O'Neills ønskeseddel. Også Eidur Gudjohnsen (Barcelona) kan findes på hans short-list. Islændingen står i princippet åben for et comeback på den britiske halvø. Klubben fra Birmingham vil hellere end gerne betale de 3,5 millioner euro som Guddy koster.

The Independent:
David Villa har før udtalt at han ikke vil spille i England, men det ser ikke ud til at det vil stoppe Manchester United i at byde på ham. Ifølge United vil Villa blive den perfekte arvtager for Cristiano Ronaldo. Den engelske topklub har sendt et bud på 47 millioner euro til Valencia. Dermed har Manchester United overgået Barcelonas bud med 4 millioner euro. Villa kan tjene 190.000 euro om ugen i den nordengelske by.

Marca:
Barcelona har dog andre alternativer. Den spanske klub er tæt på at købe den brasilianske angriber Keirrison i Palmeiras for 15 millioner euro. Det er meningen, at Keirrison skal spille på lån i Valencia i 2 sæsonener, og at Villa skifter til den catalanske hovedstad. Oven i det vil Valencia få 43 millioner euro. Unai Emery, som ikke ville have Bojan, ser ud til at være overbevist om buddet.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Toure skrev:DAGENS SPANSKE RYGTER:

The Mirror:
Aston Villa leder efter forstærkninger i Spanien. Ikke kun Miguel (Valencia) står højt på Martin O'Neills ønskeseddel. Også Eidur Gudjohnsen (Barcelona) kan findes på hans short-list. Islændingen står i princippet åben for et comeback på den britiske halvø. Klubben fra Birmingham vil hellere end gerne betale de 3,5 millioner euro som Guddy koster.

The Independent:
David Villa har før udtalt at han ikke vil spille i England, men det ser ikke ud til at det vil stoppe Manchester United i at byde på ham. Ifølge United vil Villa blive den perfekte arvtager for Cristiano Ronaldo. Den engelske topklub har sendt et bud på 47 millioner euro til Valencia. Dermed har Manchester United overgået Barcelonas bud med 4 millioner euro. Villa kan tjene 190.000 euro om ugen i den nordengelske by.

Marca:
Barcelona har dog andre alternativer. Den spanske klub er tæt på at købe den brasilianske angriber Keirrison i Palmeiras for 15 millioner euro. Det er meningen, at Keirrison skal spille på lån i Valencia i 2 sæsonener, og at Villa skifter til den catalanske hovedstad. Oven i det vil Valencia få 43 millioner euro. Unai Emery, som ikke ville have Bojan, ser ud til at være overbevist om buddet.
Kun Marcas bud virker mere kvalificeret end et gæt fra journalisten. Hos goal.com er det Hleb som sendes til Aston.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Nu hvor transfermarkedet officielt er åbner, er der endnu en gang tid tiiiiiilllll......
DAGENS SPANSKE RYGTER:

[bDiverse spanske medier:[/b]
Wesley Sneijder og konsorter får ikke direkte få Cristiano Ronaldo som deres nabo. Real Madrids nye spiller har nemlig store krav til sin nye bolig i Spanien, og nægter at bo i udkanten af Madrid. Portugiseren søger et hjem med minimun 5 soveværelser, en swimmingpool, en tennisbane og en have på over 500 kvadratmeter.

AS + Marca
Álvaro Arbeloa kan sandsynligvis kalde sig Real Madrid-spiller igen, i slutningen af denne uge. Hans agent, Manuel García Quilón, håber at afrunde Arbeloas transfer onsdag eller torsdag. Det ville betyde at han bliver præsenteret som Blanco på fredag. Arbeloa, som før har spillet for madrilenerne, skal koste omkring de 6 millioner euro.

The Sun:
Andrei Arshavin spiller knapt et halvt år for Arsenal, men flirter allerede heftigt med en klub i udenlandet. "Det ville være fantastisk at spille for Barcelona. Det ville gøre mig lykkelig." Den spanske topklub har før været meget interesseret i den russiske landsholdsspiller, men Arsenal viste sig at være mere effektive på transfermarkedet.

El Mundo Deportivo:
I måneder har Eidur Gudjohnsen været rygtet til diverse Premier League-klubber, men den alsidig islændig spiller stadig for Barcelona. Ifølge far og agent, Arnor Gudjohnsen, er der interesse fra Aston Villa, Everton og Fulham. Også klubber fra Tyskland og Italien skulle være interesserede i Barcelona-spilleren.

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

DAGENS SPANSKE RYGTER (FORTSÆTTELSE)

RAC-1:
Carles Puyol og Rafael Márquez er tæt på en kontraktforlængelse med Barcelona. Forsvarsduoet, som står under kontrakt indtil kommende sommer, skriver begge under på en kontrakt som holder dem i den catalanske hovedstad til 2012. Før skrev Touré Yaya og Víctor Valdés under på en ny kontrakt med catalanerne. Samuel Eto'o har også stadig muligheden for at forlænge sin kontrakt til 2012.

Fanatik:
Ifølge de seneste rygter vil Dani Güiza gerne spille for Valencia, hvis David Villa forlader klubben. Men Zenit St. Petersburgs interesse i Güiza begynder at blive mere og mere seriøs. Dick Advokaats klub har udbragt et bud på 13 millioner euro på den spanske angriber. Fenerbahce sagde ellers nej til Zenits første bud; 10 millioner euro + Fatih Tekke.

Diario de Sevilla:
Juande Ramos bliver dog muligvis ny træner for Zenit St. Petersburg. Den tidligere Real Madrid-træner modtog i dag en russisk delegation i Sevilla. Galatasaray var før interesseret i træneren, men valgte i stedet Frank Rijkaard. Advokaat bliver efter den russiske sæson træner for det belgiske landshold.

L'Equipe:
Klaas-Jan Huntelaar bliver ikke Olympique Lyon-spiller, og Karim Benzema skifter heller ikke til Real Madrid. Den franske klub siger nej til et byt mellem de to spillere + 25 millioner euro. Benzema har før udtalt, at han minimum vil blive i Lyon et år til. Pjanic, holdkammarat til Benzema, har dog udtalt, at Benzema skulle være på vej til manchester United, som også har vist intersse i den unge franskmand.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Jeg er ved at blive ret irriteret på den ledelse af vores.

Hvorfor er det lige at man ikke har gjort sådan at man kan forhandle for en månede siden? Hvorfor har man ikke haft nogle aftaler med spillere i forvejen? Man har åbenbart gjort det økonomiske sådan op at man først kan begynde at handle i juli. Vi virker ikke specielt forberedte på dette transfervindue.
Kilde: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... month.html

Hvorfor er det lige vi har budt på Vidic?? For det første har vi alt for mange centerforsvarer i forvejen og for det andet, så er han jo slet ikke en spillende forsvarer som en forsvarsspiller i Barca skal være, og for det trejde så skulle vi have budt 30 mio euro. 30 MILLIONER EURO!!! - hvad fanden sker der?
Kilde: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... offer.html

Så er der hele sagen med Éto'o. Hvorfor er det liiige at man ikke har meldt klart ud til ham at man ønsker ham i næste sæson og budt ham en kontraktforlængelse lidt før?? Hvorfor gør man det kort før han skal holde en pressekonference hvor han og hans agent begynder at svine Barca?? Éto'os agent har måske presset citronen lidt, men omvendt synes jeg ikke det ligner Éto'o at opføre sig pengegrisk eller uærligt.

Villa. Okay, men det fatter jeg faktisk heller ikke når vi har Éto'o. Henry og Bojan til denne plads. Ledelsen har udtalt at man er ude efter en angriber til, men det forstår jeg altså simpelthen ikke. Jævnfør vi har adskillige verdensklasse spillere til denne plads.

Det samme er sagen med Zlatan som udviklede sig til en kæmpe sag i starten af juni månede. Ledelsen og Guardiola blev ved med at sige det ene og det andet for til sidst at udmunde i intet som helst (heldigvis). Men igen fatter jeg ikke hvad vi skal med en spiller som Zlatan.

Kom nu igang med at fixe en venstre back i steden for alle de angribere? (Og tilføj en offensiv midtbanespiller og en fløjspiller)

Mascherano - Ej nu må det stoppe. Vi har Touré, Keita, Busquets og til dels Marquez til denne plads. ANC er kun i 2-3 uger?? Busquets spillede i mange kampe i træk i starten af denne sæson og gjorde det fremragende. Han kan sagtens varetage denne opgave i den tid. Ellers har vi Marqeuz.
Kilde: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... elona.html

Og hvad var det for et postyr med Valdés' forlængelse?? Hvorfor skal han ikke have en kontrakt på linie med andre top-målmand?

Men det er da positivt at vi trods alt har forlænget med Valdés. Og Touré og at man er ved at gøre det med Puyol, Marquez osv.

Ledelsen har ALT for travlt med at kommentere på en masse forskellige spillere og hvad der sker i Madrid. Jeg efterlyser lidt diskression.
Visca el Barca

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

@ Bager;

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

!!!
Visca el Barca

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Fantomet »

Man må ikke glemme at vi har et lønloft. Så det er ikke let at være ledelse i dag. Agenter og deres klienter kræver alt for høj løn og sign on fee.

Vi må være tålmodig og vente. Keirrison og Henrique er vores nu. 2-3 spillere kommer nok til Barcelona inden 1 september. Tålmodighed er en dyd.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Bager skrev:Jeg er ved at blive ret irriteret på den ledelse af vores.

Hvorfor er det lige at man ikke har gjort sådan at man kan forhandle for en månede siden? Hvorfor har man ikke haft nogle aftaler med spillere i forvejen? Man har åbenbart gjort det økonomiske sådan op at man først kan begynde at handle i juli. Vi virker ikke specielt forberedte på dette transfervindue.
Kilde: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... month.html

Hvorfor er det lige vi har budt på Vidic?? For det første har vi alt for mange centerforsvarer i forvejen og for det andet, så er han jo slet ikke en spillende forsvarer som en forsvarsspiller i Barca skal være, og for det trejde så skulle vi have budt 30 mio euro. 30 MILLIONER EURO!!! - hvad fanden sker der?
Kilde: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... offer.html

Så er der hele sagen med Éto'o. Hvorfor er det liiige at man ikke har meldt klart ud til ham at man ønsker ham i næste sæson og budt ham en kontraktforlængelse lidt før?? Hvorfor gør man det kort før han skal holde en pressekonference hvor han og hans agent begynder at svine Barca?? Éto'os agent har måske presset citronen lidt, men omvendt synes jeg ikke det ligner Éto'o at opføre sig pengegrisk eller uærligt.

Villa. Okay, men det fatter jeg faktisk heller ikke når vi har Éto'o. Henry og Bojan til denne plads. Ledelsen har udtalt at man er ude efter en angriber til, men det forstår jeg altså simpelthen ikke. Jævnfør vi har adskillige verdensklasse spillere til denne plads.

Det samme er sagen med Zlatan som udviklede sig til en kæmpe sag i starten af juni månede. Ledelsen og Guardiola blev ved med at sige det ene og det andet for til sidst at udmunde i intet som helst (heldigvis). Men igen fatter jeg ikke hvad vi skal med en spiller som Zlatan.

Kom nu igang med at fixe en venstre back i steden for alle de angribere? (Og tilføj en offensiv midtbanespiller og en fløjspiller)

Mascherano - Ej nu må det stoppe. Vi har Touré, Keita, Busquets og til dels Marquez til denne plads. ANC er kun i 2-3 uger?? Busquets spillede i mange kampe i træk i starten af denne sæson og gjorde det fremragende. Han kan sagtens varetage denne opgave i den tid. Ellers har vi Marqeuz.
Kilde: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... elona.html

Og hvad var det for et postyr med Valdés' forlængelse?? Hvorfor skal han ikke have en kontrakt på linie med andre top-målmand?

Men det er da positivt at vi trods alt har forlænget med Valdés. Og Touré og at man er ved at gøre det med Puyol, Marquez osv.

Ledelsen har ALT for travlt med at kommentere på en masse forskellige spillere og hvad der sker i Madrid. Jeg efterlyser lidt diskression.
Ro på spillet, ingen grund til hastværk, hehe, Vi skal lige huske at Ribery nok er den eneste spiller som ryger til en anden klub af alle dem Guardiola havde udset til at forstærke vores trup. Så jeg kan ikke se hvorfor vi er bagude endnu bare fordi Real Madrid er ude at byde overpriser for alle de spillere de har købt indtil nu.

- Mht. Vidic så er det bare et rygte. Jeg tror personligt ikke at Barca har været ude med et formelt bud. Og det fremgår heller hvornår alle disse bud fløj ind iflg ham selv. Det kunne jo være at Barca har budt på ham sidste år inden købet af Caceres og Henrique.

- Vi har kun Messi og Henry på verdensklasse niveau hvis Eto'o flyver, Bojan er et lovende talent men absolut ikke verdensklasse endnu. Husk at vi har 3 angriber pladser. Selv hvis Eto'o bliver har vi brug for hans afløser da spilleren er væk i op til 2mdr (turnering + forberedelse) + evt efterveer som vi havde problemer med efter sidste ANC (toure fik en rygskade og eto'o viste træthedstegn).

- Valdes skal ikke vurderes eller aflønnes højere da han ikke er landsholdsmålmand og i teorien ikke har vist at kan er verdensklasse på andre hold. En mand som Casillas har vist at han er verdensklasse både på klub- og landshold så her er det nemmere at vurdere hvor uvurderlig han er, da han i direkte duel har holdt klassemålmænd som Reina og Canizares osv. ude på bænken. Med andre ord, Valdes markedsværdi vil først stige markant når han viser at han kan forblive 1. målmand på et hold ved at slå en anden verdensklasse målmand, ikke før iflg min logik.

- Selvom vi lige har vundet El Triblete så er det nødvendigt med ny inspiration i form af nye klassespillere. I princippet vil Villa og Mascherano være store inspiratorer for vores cantera og også vores etablerede stjerner samt ikke midst Messi vil blive gladere :) hvilket ikke er uvæsentligt (at jeg ikke synes vi skal betale meget cool cash for Masche er så noget andet).

Lad os nu give ledelsen en chance og vente til 1. træningsdag hvorledes holdet ser ud.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 107 gæster