David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Eto har kun 1 år tilbage af kontrakten, hvad får dig til at tro at vi kan få 30-35 mill for ham? :D

City kan jo bare vente ½ eller 1 år.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Diabolito »

Det er sygt at tænke på, hvad Madrids megatransfers har gjort for folk opfattelse af økonomien i fodboldverdenen. Efter de har spenderet 80 mill euro på Ronaldo, virker 43 mill som lidt.

Helt absurd. Dette vil gøre Villa til vores dyreste spiller nogensinde. Ikke sagt, at han ikke kunne være dette berettiget, men vi har ikke brugt så mange penge på en enkelt spiller siden Gaspart, der destruerede vores økonomi.

Hvorfor skulle nu, være anderledes ?
El Señor de las Tartas

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Okay.. Selvfølgelig er det en meget høj pris for en spiller. Men mit største ønske er at få Villa til klubben! Jeg synes simpelthen han er fantastisk. Det er måske derfor jeg er lidt ligeglad med prisen, selvom den er høj..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Jeg vil sku hellere undvære, end give 40€ mil.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Det lyder temmmeligt vanvittigt, og ikke som den Txiki jeg "kender". Med det sagt, så er Villa for mig at se, vores bedste alternativ, hvis Eto'o slippes nu. Jeg ser helst Eto'o blive. Nogle af pengene kunne måske bruges på at forbedre hans kontrakt bare lidt :wink:

Villa er klasse, men Real har smadret markedet. Jeg tilslutter mig det Diabolito skrev.

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

zqa skrev:Jeg vil sku hellere undvære, end give 40€ mil.
..

Men mener heller ikke vi skal købe flere "stjerner" ind end Villa. Hvis vi køber Villa, så synes jeg vi skal købe nogle gode backups og nogle unge spillere.. Filipe skulle også være på vej til barca, heller ikke noget dårligt køb!

Sebastian

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Sebastian »

Hvis Eto'o er væk om et år hvem er der så af alternativer?

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Sebastian skrev:Hvis Eto'o er væk om et år hvem er der så af alternativer?
Forstår det ikke helt :D Altså, mener du at hvis vi beholder Eto'o et år og skal ud og finde ny angriber om et år, hvem vi så skal købe?

Hvis jeg forstår det rigtigt, så har jeg det ligesom dig. Hvem skal vi egentlig købe om et år hvis vi beholder Eto'o? Og jeg ved det virkelig ikke! Måske Benzema hvis han ikke bliver solgt her til sommer? Men jeg ved det virkelig ikke. Jeg er for at vi sælger Eto'o nu, og køber Villa!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Tolquhon »

Problemet med at beholde Eto'o blot et enkelt år til er ikke blot at vi til næste sæson alligevel skal finde en ny nummer 9 - vi skal gøre det uden at have de ekstra ~30millioner Euro at købe ind for. Vi kan få gode penge for ham nu - og så ser en udgift på 10 millioner Euro for David Villa altså ikke så tosset ud. IMO.

Sebastian

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Sebastian »

Mes Que Un Club skrev:
Forstår det ikke helt :D Altså, mener du at hvis vi beholder Eto'o et år og skal ud og finde ny angriber om et år, hvem vi så skal købe?
du har forstået mig helt rigtigt... grunden til mit spørgsmål er at der her på tråden bliver diskuteret om 43 mill € er for meget eller ej for david villa... det vil jeg ikke tage stilling til.. men men men... som udgangspunkt bliver vi nød til at tro eto'o er væk om et år, da hans kontrakt ophører og hvis han er væk hvem er så alternativerne? er 43 mill € for meget? er det ok? hvem er der ellers på markedet?

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

City skulle eftersigende være klar med et bud i omegnen af 32 mio. euro. Så hvis han ikke vil forlænge, skal man da helt sikkert sælge, og købe Villa. Villa vil helt sikkert komme til at bombe i Barca. Han er efter min mening, den mest sikre løsning af alle dem der har været snak om. Et tab på 11 mio. euro er godkendt i min bog, for at få fat på Villa. Hvis vi har 35 mio euro i kassen, og sælger Eto'o for 32 mio euro, kan jeg bestemt ikke se noget galt i at give 43 mio. euro for Villa.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Forstå nu at man ikke bare kan sælge Eto'o. Hvis han ikke vil til City kan vi ikke sælge ham til City

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Mener folk virkelig, at Villa er Eto'o plus 11€ mil værd? (Hvis man vel og mærke overhovedet kan komme af med Eto'o).
#jesuisSheep

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

@ Hævneren

Nej det er så naturligt nok, men det kan jo godt være han kan lokkes med den rigtige løn...

@ zqa

Nej det mener jeg ikke, men hvad skal man gøre? Jeg mener heller ikke at en astronaut is skal koste 10 kroner, men det er prisen. Hvis Eto'o ikke vil forlænge er det bedre at få penge for ham nu, og så må man betale det Villa koster. Det ville da helt sikkert være godt hvis Txiki kunne handle en bedre pris, men Valencia ledelsen virker ikke ret nemme at forhandle med.

F.C. Barcelona

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af F.C. Barcelona »

zqa skrev:Mener folk virkelig, at Villa er Eto'o plus 11€ mil værd? (Hvis man vel og mærke overhovedet kan komme af med Eto'o).
Med tanke på at Eto'o kun har et år igjen av kontrakten samt krever en mye høyere lønn enn Villa så er det absolutt riktig og fair.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 95 gæster