Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Diabolito »

De Rossi !!!!

Endelig et rygte jeg er vild med ! Jeg er ligeglad, hvor mange defensive midtbanespillere vi har. Kan vi få De Rossi skal vi slå til. Han er top-3 af mine drømmekøb ! Fantastisk spiller. Helt igennem !
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af zqa »

Jeg vil dø af glæde så (rimelig ærgeligt alligevel).

Meget usandsynligt dog. Ville være lidt det samme som hvis Iniesta skiftede.
#jesuisSheep

Remmen

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Remmen »

Kunne være mega fedt, er helt tosset mod De Rossi.. Men han elsker sit Roma lige så meget som som den største fan, så det bliver svært.. Barcas plan skulle (ifølge Goal.com) være at give en god slat penge, da Roma har økonomiske problemer, som så mange andre klubber.. Men ligefrem at sælge Totti 2? Næppe..

Rivaldo10

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Rivaldo10 »

Synes han er faldet gevaldigt i niveau de seneste 2 år. Ingen grund til at købe nogen defensiv midt, når vi pt har 3 i truppen. Spild af penge, når andre positioner trænger til forstærkning.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Bager »

Man skal jo også huske at af de tre defensive midtbanespillere vi har skal to af dem - Keita og Touré - til Afrika-cup.
Visca el Barca

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Flax_Generous »

I de kampe, jeg har set De Rossi i de seneste 12 måneder, har han været ret ringe. Det er ikke mange, men det er til gengæld de store kampe - topkampe i Serie A, landskampe og Champions League. Hermed ikke sagt, at han er dårlig, men jeg må indrømme, at jeg ikke har set ham levere noget godt i lang, lang tid. Alene i de seneste par dage er han blevet voldtaget af Felipe Melo og Michael Bradley (i 1. halvleg) og været skyld i et mål mod Egypten. Skidt.

Yaya Toure har været betydeligt bedre.

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Toure »

De Rossi er ikke på niveau med Yaya, men af mig skal i heller ikke forvente en objektiv mening på dét punkt :D .

Mener dog, at De Rossi aldrig ville forlade sít Roma.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Elbarca »

Glem De Rossi. Han er ikke besværet værd.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... -barcelona

Essien er efter min mening den bedste defensive midt i verden. Ville være en drøm at få ham til klubben. Evt med et Keita exit.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Mes Que Un Club »

Elbarca skrev:Glem De Rossi. Han er ikke besværet værd.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... -barcelona

Essien er efter min mening den bedste defensive midt i verden. Ville være en drøm at få ham til klubben. Evt med et Keita exit.
Enig. Essien må meget gerne komme!

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Toure »

Mes Que Un Club skrev:
Elbarca skrev:Glem De Rossi. Han er ikke besværet værd.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... -barcelona

Essien er efter min mening den bedste defensive midt i verden. Ville være en drøm at få ham til klubben. Evt med et Keita exit.
Enig. Essien må meget gerne komme!
Den Essien der var ved at sende os ud af Champions League? Nej tak!

EDIT: Og Malouda har skrevet under på enj ny kontrakt med Chelsea. Så slipepr vi for rygter der sender ham til Barca. Fryd!

XaviHernandez

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af XaviHernandez »

Elbarca skrev:Glem De Rossi. Han er ikke besværet værd.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... -barcelona

Essien er efter min mening den bedste defensive midt i verden. Ville være en drøm at få ham til klubben. Evt med et Keita exit.
Ja, det ville være en drøm, men ham skal vi også undvære i 2 mdr. hvis vi altså henter ham.

Rivaldo10

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Rivaldo10 »

Drøm ligefrem?

Er mere end tilfreds med Yaya og ville ikke erstatte ham med nogen som helts defensiv midt. Han er i mine øjne en komplet spiller,der tilmed kan spille op til flere positioner.

Nej lad os hente Eden Hazard!

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ard-report

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Raman93 »

FC. Barcelona skrev:Drøm ligefrem?

Er mere end tilfreds med Yaya og ville ikke erstatte ham med nogen som helts defensiv midt. Han er i mine øjne en komplet spiller,der tilmed kan spille op til flere positioner.

Nej lad os hente Eden Hazard!

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ard-report
Ung og spændende.

Vi skal sgu ikke ud og købe alle de dyre deffensive midt.

Essien? Er han ikke mega dyr? Det samme med Rossi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Daluigi »

Rygter folkens!! jesus, drop de debatter.
Forumlegende

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

DAGENS SPANSKE RYGTER:

Miguel Ángel Moya, som er Mallorcas målmand, forventes en gang i næste uge at skrive under på en femårskontrakt med Valencia. Dermed ser deres målmandsproblem ud til at være løst.

Men modsat ser det ud til at Raúl Albiol skifter til Real Madrid inden for kort tid. Heinze og Metzelder skifter i hvert fald denne sommer, og Albiol ser ud til at være Real Madrids første forsvarsforstærkning, denne sommer.

Desuden prøver Barcelona i dag endnu en gang at få David Villa til den catalanske hovedstad. Nu Real Madrid definitivt stopper jagten på Villa, står Barca godt for at få fat i den spanske landsholdsspiller.

Dog er der opstået forvirring, da Daniel Bolotnicoff - Diego Forláns agent - blev set ved Camp Nou i går. Man mener, at Forlán er alternativet for Barca, hvis Villa ikke bliver købt.

Atlético Madrid kan forvente besøg fra Manchester denne uge. Det siges at Uniteds ledelse er meget interesserede i Sergio Agüero, som meget vel kan blive Ronaldos afløser i det nordengelske.

Mickaël Essien vil gerne til Barca eller Real Madrid. Det siger hans agent, Fabian Piveteau i hvert fald. "Flere klubber har meld, at de er interesserede i Mickaël. Han vil meget gerne blive hos Chelsea, men et skifte til Barcelona eller Real Madrid vil han overveje", ifølge agenten.

Atlético Madrid vil inden weekenden afrunde Sergio Asenjos transfer til klubben. Målmanden siges at skifte for små 4 millioner euro. Den madrilenske klub siger farvel til Léo Franco og Grégory Coupet, 1 juli. Derfor var målmandsposten første prioritet for Atlético.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster