Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Luis Enrique »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... ge-valdano

Står jeg alene, når jeg mener vi burde reagere på udsalget i Madrid? Jeg kan ikke døje når gode spillere skifter den anden vej, men for min skyld er der ikke noget galt i at erkende, at man tager fejl, og så skifte fra Real til Barca - som for eksempel Luis Enrique gjorde.

Arjen Robben, Wesley Sneijder og Rafael van der Vaart er i mine øjne alle klassespillere, som sagtens kunne forstærke os, samlet eller enkeltvis. Hvis klubben er så voldsomt opsat på at slippe af med fx Robben, at de endog måske ville lade ham gå til Barca, hvorfor så ikke overtage ham?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Luis Enrique skrev:
Arjen Robben, Wesley Sneijder og Rafael van der Vaart er i mine øjne alle klassespillere, som sagtens kunne forstærke os, samlet eller enkeltvis. Hvis klubben er så voldsomt opsat på at slippe af med fx Robben, hvorfor så ikke overtage ham?
Nu når du stiller spørgsmål i din post bliver man næsten nød til at svare. Fordi ingen af de tre spiller du nævner kan forstærke Barcelona. Ingen af dem ville kunne gå ind i start 11 eren, kun anvendes som breddespillere og, det har ingen af dem lyst til, og de vil koste mange penge hvis man skal bruge dem som breddespillere.
Allez...

Rocco

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rocco »

emo skrev:
Luis Enrique skrev:
Arjen Robben, Wesley Sneijder og Rafael van der Vaart er i mine øjne alle klassespillere, som sagtens kunne forstærke os, samlet eller enkeltvis. Hvis klubben er så voldsomt opsat på at slippe af med fx Robben, hvorfor så ikke overtage ham?
Nu når du stiller spørgsmål i din post bliver man næsten nød til at svare. Fordi ingen af de tre spiller du nævner kan forstærke Barcelona. Ingen af dem ville kunne gå ind i start 11 eren, kun anvendes som breddespillere og, det har ingen af dem lyst til, og de vil koste mange penge hvis man skal bruge dem som breddespillere.
Nu har Barca en del kampe i løbet af næste sæson, og det i en sæson der er kortere pga. VM. Så der kommer til at være en masse rotation. Robben ville være et rigtig godt køb, det er jeg slet ikke i tvivl om. Og hvis rygtet om at han har fået og vide at han skal smutte, så kan vi samtidig få ham for en slik. Sneijder og også velkommen, jeg tror dog ikke de sælger ham. Van der Vaart har ikke bevist noget som helst, så ham skal vi ikke røre med en ildtang.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev: Nu når du stiller spørgsmål i din post bliver man næsten nød til at svare. Fordi ingen af de tre spiller du nævner kan forstærke Barcelona. Ingen af dem ville kunne gå ind i start 11 eren, kun anvendes som breddespillere og, det har ingen af dem lyst til, og de vil koste mange penge hvis man skal bruge dem som breddespillere.
Det der med en egentlig start 11'er er jeg ikke helt med på. Med flere end 60 kampe på en sæson af varierende væsentlighed - CL, Liga, Pokal mv. - burde alle spillere regne med perioder på bænken eller uden for truppen.

Jeg anfægter ikke Messi, Dani Alves, Puyol, Valdés m.fl. som umiddelbare førstevalg på deres respektive positioner, men systemet hverken kan eller skal være for stift. Jeg synes fx at Hleb skulle have haft langt flere kampe end han fik - det havde været godt for både ham og dem han skulle supplere. Mod slutningen af sæsonen stod det klart at truppen måske er en tand for snæver; at der var for lidt rotation og at der ikke var fuldgode, alsidige erstatninger. Vi var og er - på godt og ondt - uhyggeligt afhængige af fx Xaví og Iniesta.

Her er Robben måske ikke det bedste bud, da han nærmest udelukkende spiller venstre fløj, hvor vi i forvejen disponerer over Henry, Iniesta og Hleb. Han er dog ubetinget en af verdens bedste på den position, og Henry bliver ikke yngre. Sneijder og van der Vaart kan dog - så vidt jeg ved - spille både central og offensiv midt, samt på begge fløje. Hvis Reals politik er at vise disse spillere døren, og det i en fart, ser jeg dem som forstærkninger vi burde overtage.

Jeg er ligeglad med hvor de har spillet.
Senest rettet af Luis Enrique fre jun 19, 2009 4:33 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Diabolito »

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... sting.html

Barca ude efter en 5 årig algerier (eller hvad det hedder).

Sygt i mine ører
El Señor de las Tartas

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Raman93 »

Jeg har læst mig frem til, at Zhirkov skulle være førstevalget på back-pladsen.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Mes Que Un Club »

Raman93 skrev:Jeg har læst mig frem til, at Zhirkov skulle være førstevalget på back-pladsen.
Han er også en spændende spiller. Jeg er bare så forvirret over alle disse rygter. Laporta har sagt at vi køber 3-4 spillere, og der bliver hver dag rygtet en masse spillere til Barca. Jeg har ingen ide om at Pep vil have skiftet Abidal ud med Zhirkov, men efter min egen mening, så lyder det ikke helt dumt. Men hvis Zhirkov kommer, så mener jeg vi skal sælge Abidal og Sylvinho og købe Zhirkov og Filipe..
Luis Enrique skrev:http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... ge-valdano

Står jeg alene, når jeg mener vi burde reagere på udsalget i Madrid? Jeg kan ikke døje når gode spillere skifter den anden vej, men for min skyld er der ikke noget galt i at erkende, at man tager fejl, og så skifte fra Real til Barca - som for eksempel Luis Enrique gjorde.

Arjen Robben, Wesley Sneijder og Rafael van der Vaart er i mine øjne alle klassespillere, som sagtens kunne forstærke os, samlet eller enkeltvis. Hvis klubben er så voldsomt opsat på at slippe af med fx Robben, at de endog måske ville lade ham gå til Barca, hvorfor så ikke overtage ham?


Robben er en god spiller, men kan ikke lide ham, og mener heller ikke han passer i Barca trøjen. Det er ikke fordi han spiller i Madrid eller noget, men mener ikke han passer til Barca. Sneider, nej tak. Ikke god nok! Rafael van der Vaart har dog sagt at han virkelig gerne vil spille i Barca. Men efter hvad han har vist i Madrid, så siger jeg igen nej tak. Der er jo en grund til at madrid vil af med de spillere. Enten er de ikke for gode nok, eller også er der andre problemer med dem. Så nej tak :D

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Mes Que Un Club »

Diabolito skrev:http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... sting.html

Barca ude efter en 5 årig algerier (eller hvad det hedder).

Sygt i mine ører
Rimelig vildt :D Men altså, han er fem år? Måske er han god, men man aner jo ikke om han vil fortsætte sin udvikling osv. Han er jo kun 5 år! Men er ikke imod at få ham til barca og se om han kan blive til noget.. Men synes det er lidt synd at gå efter 5-årige børn, der knap nok kan sige sin mening..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Raman93 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54319
- Hvorfor er vi så intra i Mascherano? 180 mio kr. + Bojan. Nej, tak.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Raman93 »

Mes Que Un Club skrev:
Raman93 skrev:Jeg har læst mig frem til, at Zhirkov skulle være førstevalget på back-pladsen.
Han er også en spændende spiller. Jeg er bare så forvirret over alle disse rygter. Laporta har sagt at vi køber 3-4 spillere, og der bliver hver dag rygtet en masse spillere til Barca. Jeg har ingen ide om at Pep vil have skiftet Abidal ud med Zhirkov, men efter min egen mening, så lyder det ikke helt dumt. Men hvis Zhirkov kommer, så mener jeg vi skal sælge Abidal og Sylvinho og købe Zhirkov og Filipe..
For min skyld må Zhirkov godt erstatte Abidal. Zhirkov, er god offensivt, men jeg ved ikke helt med defensivt.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Alias-A »

Raman93 skrev:http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54319
- Hvorfor er vi så intra i Mascherano? 180 mio kr. + Bojan. Nej, tak.

Det er jo sygeligt :?
93' Iniesta

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bløddyret »

Raman93 skrev:
Rocco skrev:Ashley Young er sat i forbindelse med Barca. Det syntes jeg helt bestemt lyder spændende. Young er ung, hurtig, god til at drible, og har en fremragende sparketeknik.

Kilde? Enig, med dig i, at han er god. Ville være super, hvis han kom!
http://www.dailystar.co.uk/football/vie ... -Ash-grab/
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Raman93 »

Alias-A skrev:
Raman93 skrev:http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54319
- Hvorfor er vi så intra i Mascherano? 180 mio kr. + Bojan. Nej, tak.

Det er jo sygeligt :?

Mascherano, er også overvuderet. Læste på en engelske avis, at vi har budt Yaya + 20 mio euro. Det er alt, alt for meget!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Mander »

Jeg antager, at emnet her ikke udelukkende handler om Barca, så:

Tevez leaving United

http://www.manutd.com/default.sps?pageg ... id=6634810

(kopier linket ind i browseren)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL

Indlæg af Brombi »

nej tak til ashley young og nej tak til mascherano han skal bare holde sig langt væk http://www.youtube.com/watch?v=jvPyio_Z5pw

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster