David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Virker nu mere sandsynligt at han meget gerne vil spille sammen med sine kammerater fra landsholdet Xavi og Iniesta. De vandt endda et EM sammen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »


Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... lla-report

Så drenge :D Det lader til at Villa ikke mente at han ikke ville til Barca, men at han har sagt at han kun vil til Madrid fordi han ikke regnede med at barca ville byde på ham. Men det har vi nu gjort!! :D Det lader til at han måske snart trækker sig i barca trøjen.. Håber virkelig at det sker! Rigtig gode nyheder..

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Mes Que Un Club skrev:http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... lla-report

Så drenge :D Det lader til at Villa ikke mente at han ikke ville til Barca, men at han har sagt at han kun vil til Madrid fordi han ikke regnede med at barca ville byde på ham. Men det har vi nu gjort!! :D Det lader til at han måske snart trækker sig i barca trøjen.. Håber virkelig at det sker! Rigtig gode nyheder..
:D :D :D
Nice, håber disse rygter er sande, og han snart er Blaugrana!

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:
Mes Que Un Club skrev:http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... lla-report

Så drenge :D Det lader til at Villa ikke mente at han ikke ville til Barca, men at han har sagt at han kun vil til Madrid fordi han ikke regnede med at barca ville byde på ham. Men det har vi nu gjort!! :D Det lader til at han måske snart trækker sig i barca trøjen.. Håber virkelig at det sker! Rigtig gode nyheder..
:D :D :D
Nice, håber disse rygter er sande, og han snart er Blaugrana!
Præcis.. Men efter min mening er det kun spørgsmål om tid før han er blaugrana.. Har virkelig en god fornemmelse om det her..

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Det bedste ved det er næsten at vi snupper ham for næsen af Real Madrid

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Raman93 »

Mes Que Un Club skrev:
Raman93 skrev:
Hævneren skrev:Det bedste ved det er næsten at vi snupper ham for næsen af Real Madrid

Ja.. :D
Det er det faktisk :D

Ja.. :D
- Håber snart de indser at penge ikke er alt i fodbold! ;)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det lader til at Real Madrid helt har opgivet at købe Villa.. Nu lader det til at det er Man U, Chelsea og Barcelona der kæmper om ham. Tror vi har en god chance for at få ham..

Remmen

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Remmen »

Valencia C.F. skrev:Nej, jeg er ikke kildekritisk når det kommer til en citering.. Og i øvrigt mht. det du lige siger der, at der jo nemt nok at slynge det ud, når du ikke har belæg for det som jeg har..
Agüero blev citeret til at have sagt, at han ville have Messi skulle få ham til Barca og det kun var op til lederne af Atl. M og Barca om at blive enige.. Det var løgn, så måske du skulle være kildekritisk..
Senest rettet af Remmen tirs jun 16, 2009 2:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Valencia C.F. skrev:Nej, jeg er ikke kildekritisk når det kommer til en citering.. Og i øvrigt mht. det du lige siger der, at der jo nemt nok at slynge det ud, når du ikke har belæg for det som jeg har..
Ha ha, awesome!

Belæg for hvad om jeg må spørge? Er du journalisten hvem det er blevet sagt til?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Glem Aguero, han er IKKE en bomber som vi har brug for nu hvor Etoo spiller kostbar. Vil Etoo ikke forlænge så skal vi gå efter Villa som vi ved kan score mål. Så må Etoo hvis han senere vælger at blive kæmpe for sin plads. Der snakkes om at der er budt 50 mil for Villa incl. Bojan og Cacares på lån, samtidig med at Real bakker ud og Villa vil blive i Spanien. Så må Valencia snart acceptere så vi kan få den første handel på plads.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Nu står det jo sådan set lidt længere oppe af denne side, at Villa var under indtryk af, at Real Madrid var de eneste spanske bejlere til ham, og at det var derfor han sagde, at han kun ville til Madrid. Han vil gerne til Barcelona, han troede bare ikke, at de bød på ham.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Valencia C.F. skrev:
zqa skrev:
Valencia C.F. skrev:Nej, jeg er ikke kildekritisk når det kommer til en citering.. Og i øvrigt mht. det du lige siger der, at der jo nemt nok at slynge det ud, når du ikke har belæg for det som jeg har..
Ha ha, awesome!

Belæg for hvad om jeg må spørge? Er du journalisten hvem det er blevet sagt til?
Kan du ikke bare komme med belæg for det du siger som jeg gør.. Jeg har jo bare fået dig til at fremstå som en knold.. Du efterspurgte kilde, og jeg diskede op med det på stedet..

Og fik dig somsagt til at lige en kegle.. (Specielt når han havde sagt det så sent som dagen før)..

Du har kunnet læse i alle medier, søg på google engang.. :idea:
Ha ha.. Mmmm, det har du i hvert fald. Undskyld, du almægtige ukritiske Valencia bøv.
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det er kun et spørgsmål om tid, før man kan præsentere Villa som blaugrana hvis man spørger mig. De sidste detaljer skal bare lige på plads, og så er han Barca spiller.. Glæder mig til den dag hvor det er officielt :D


(Nu må vi håbe at det virkelig sker, for ellers ligner jeg sku en idiot efter at have sagt alt dette :D)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Valencia C.F. skrev:
Mes Que Un Club skrev:Det er kun et spørgsmål om tid, før man kan præsentere Villa som blaugrana hvis man spørger mig. De sidste detaljer skal bare lige på plads, og så er han Barca spiller.. Glæder mig til den dag hvor det er officielt :D


(Nu må vi håbe at det virkelig sker, for ellers ligner jeg sku en idiot efter at have sagt alt dette :D)
Ud fra den "statistik" man kan se om dig, siger det hælder ikke så lidt at halvdelen af alle dine indlæg handler om andre end Barca's spillere (Andre Spillere), samt dit mest aktive "emne" er transferrygter.. :idea:
Forstår ikke hvor du vil hen med det? Men ja, synes det er spændende at snakke om rygter og andre spillere.. Hvad skal man snakke om i Barca's spillere? Det spiller jo i Barca.. Man kan skrive at de spillede godt i weekenden osv, bare ikke så spændende.. Men har da lige skrevet en fem beskeder inde i Barca spillere, men ja, er klart mere inde og skrive i Andre spillere og transferrygter.. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster