Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
tors sep 29, 2022 9:34 pm
Jeg ved ikke om jeg vil sige at 40 kvalificere mig til at blive betragtet som en ung fyr mere :grin:

Jeg er enig i vi skal ha en god tone herinde, men det synes jeg er et spørgsmål om at respektere andres synspunkter selvom de er forskellige fra egne og ha et sprogbrug der ikke er nedværdigende over for andre.


FUCK hvor er du dum at høre på er F.eks i mine øjne ikke en god tone!

Hvorimod

FUCK hvor er LewanGoalski god! Er en fin måde at kommunikere på i min optik.

Ift. At Asensio er tidligere Real spiller så synes jeg ikke vi partout skal fravælge alle der har spillet i real, men historien taget i betragtning skal der alligevel være en ekstra god grund til at vi får en tidligere Real spiller og det synes jeg bare ikke der er med ham, vi er fint dækket ind på den plads og så god er han bare ikke
Nå undskyld, jeg ved ikke hvor jeg havde fanget at du skulle være ung så. Det må altså undskylde. Jeg troede du var 20😂. Min fejl.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 10:02 pm
Magnus Frost skrev:
tors sep 29, 2022 9:34 pm
Jeg ved ikke om jeg vil sige at 40 kvalificere mig til at blive betragtet som en ung fyr mere :grin:

Jeg er enig i vi skal ha en god tone herinde, men det synes jeg er et spørgsmål om at respektere andres synspunkter selvom de er forskellige fra egne og ha et sprogbrug der ikke er nedværdigende over for andre.


FUCK hvor er du dum at høre på er F.eks i mine øjne ikke en god tone!

Hvorimod

FUCK hvor er LewanGoalski god! Er en fin måde at kommunikere på i min optik.

Ift. At Asensio er tidligere Real spiller så synes jeg ikke vi partout skal fravælge alle der har spillet i real, men historien taget i betragtning skal der alligevel være en ekstra god grund til at vi får en tidligere Real spiller og det synes jeg bare ikke der er med ham, vi er fint dækket ind på den plads og så god er han bare ikke
Nå undskyld, jeg ved ikke hvor jeg havde fanget at du skulle være ung så. Det må altså undskylde. Jeg troede du var 20😂. Min fejl.
40'erne er vel de nye 20'ere så jeg har besluttet i begge har ret. :grin:

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvis du er ung Frost, så er jeg også tæt på at være det :thumbup:

Så lad os bare kalde dig “unge mand” :grin:




Ift Real folk, de skal dælme være gode og erkende deres synd. Tror ikke vi får nogle af delene hos Asensio!?

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

No worries, der findes også mange 20 årige der siger kloge ting :glad:

Btw. Tvivler jeg på der er ret mange 20 årige der har en signatur der refererer til Michael Laudrup :grin:


Men hold kæft hvor var han og hele det hold fantastisk at se på!


Og ja 40erne er helt sikkert de nye 20 :grin:
Hvis man lige ser bort fra det med at tømmermænd tager 3 gange så lang tid og man bliver nødt til at lave lyden af en rusten cykelås der skal åbnes en vintermorgen, hver gang man sætter sig i sofaen, så ja næsten fuldstændig det samme :grin:

Og ja lad os nu se hvad det bliver til med den Asensio handel, vi har vel før læst at det er en done deal med ret mange spillere der aldrig kom til Barca alligevel. Jeg håber det er en and!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 10:31 pm
Det her er langt mere spændende!

https://esportes.yahoo.com/barcelona-pr ... wQy6m8jQIs
Troede Yahoo var død :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors sep 29, 2022 10:47 pm
EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 10:31 pm
Det her er langt mere spændende!

https://esportes.yahoo.com/barcelona-pr ... wQy6m8jQIs
Troede Yahoo var død :grin:
:lol:

Så får du den i en mere nutidig version :cool:

Senest rettet af EasyBuddhist tors sep 29, 2022 11:06 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis Tchoumeni eller Alaba indrømmede at de begik en fejl, så ville jeg kunne acceptere et skifte. Måske også Rodrygo. Resten er alt for irriterende at kigge på.

Man kan sige at de heller ikke har været igennem “skolen” endnu. Den som Carvalho, Guti, Coentrao, Arbeloa, Alonso, Pepe, Ramos, Carvajal, Diarra og Gago gik på. Bare for at nævne nogle navne.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 9:04 pm
Michman skrev:
tors sep 29, 2022 8:40 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 7:51 pm
Magnus Frost skrev:
tors sep 29, 2022 4:29 pm
Jeg har stor tiltro til Xavis evner ift. At sammensætte et godt hold!

Jeg kan godt se pointen i at ha en del spillere fra det spanske landshold!

Og han er jo ikke direkte dårlig.


Men hvorfor fuck skal vi købe Asensio ?
Pas på sproget unge mand ;)

Asensio er en fin spiller, men jeg har min tvivl om hvor mange venstrebenede HW vi får brug for. Synes lidt vi mangler en klasse VW. Kvaradona? Min favorit i hvert fald. Farvel igen.
Pas på med sproget..? Hvem fanden har gjort dig til sprog bestemmer herinde? :p.. Ej hør nu her.. Vi skal ikke have en Madrid spiller i den her klub. Idc hvem det er.. Der er visse ting man ikke gør..
Ikke nogen, men jeg ved at Magnus er en ung fyr, og jeg mener altid at den gode tone er at foretrække, er du uenig?

Må jeg stille dig et andet spørgsmål? Hvad er din holdning til Luis Enrique i en Barca forstand?
Synes at folk går meget op i at ikke må bande osv.. Luis Enrigue var en kanon træner. Synes dog ikke at de helt unge fik meget spille tid.. Var efter ham med Bartra feks. Men det er måske fordi jeg har et lidt øhmt punkt for den knægt, som nu er en mand..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tror der bliver hentydet til LE’ s fortid hos Real.

Personligt har han en ret stor stjerne hos mig, både pga sin stil og personlighed, men også fordi han ofte har proklameret sin kærlighed til Barca fremfor Real.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Michman skrev:
fre sep 30, 2022 1:51 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 9:04 pm
Michman skrev:
tors sep 29, 2022 8:40 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 7:51 pm
Magnus Frost skrev:
tors sep 29, 2022 4:29 pm
Jeg har stor tiltro til Xavis evner ift. At sammensætte et godt hold!

Jeg kan godt se pointen i at ha en del spillere fra det spanske landshold!

Og han er jo ikke direkte dårlig.


Men hvorfor fuck skal vi købe Asensio ?
Pas på sproget unge mand ;)

Asensio er en fin spiller, men jeg har min tvivl om hvor mange venstrebenede HW vi får brug for. Synes lidt vi mangler en klasse VW. Kvaradona? Min favorit i hvert fald. Farvel igen.
Pas på med sproget..? Hvem fanden har gjort dig til sprog bestemmer herinde? :p.. Ej hør nu her.. Vi skal ikke have en Madrid spiller i den her klub. Idc hvem det er.. Der er visse ting man ikke gør..
Ikke nogen, men jeg ved at Magnus er en ung fyr, og jeg mener altid at den gode tone er at foretrække, er du uenig?

Må jeg stille dig et andet spørgsmål? Hvad er din holdning til Luis Enrique i en Barca forstand?
Synes at folk går meget op i at ikke må bande osv.. Luis Enrigue var en kanon træner. Synes dog ikke at de helt unge fik meget spille tid.. Var efter ham med Bartra feks. Men det er måske fordi jeg har et lidt øhmt punkt for den knægt, som nu er en mand..
Ok, men du er klar over at han kom fra Real Madrid og derefter cementerede sig som en Barca legende ik?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

At Asensio bliver forbundet med Barca, må skyldes, at enten Ferran eller Dembele ryger før eller senere. :?

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
fre sep 30, 2022 4:36 pm
At Asensio bliver forbundet med Barca, må skyldes, at enten Ferran eller Dembele ryger før eller senere. :?
Eller også er det bare rygter...

Jeg kan vitterligt ikke se, hvad man vil med Asensio. Skulle jeg vælge mellem Ferran Torres og Asensio valgte jeg Torres 99 ud af 100 gange, og i det scenarie hvor Asensio er valgt, da har Ferran stoppet karrieren for at blive slangetæmmer.

Ferran har en rigtigt spændende pakke, og skal bare have tid til at folde den ud. Asensio er siden hans skade ret uinteressant, omend han da holder et pænt overmiddel La Liga niveau.

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Madameskrald skrev:
fre sep 30, 2022 4:43 pm

... i det scenarie hvor Asensio er valgt, da har Ferran stoppet karrieren for at blive slangetæmmer.
Som ferran jo bliver i 1 ud af 100 tilfælde :grin:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Isageren skrev:
fre sep 30, 2022 4:33 pm
Michman skrev:
fre sep 30, 2022 1:51 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 9:04 pm
Michman skrev:
tors sep 29, 2022 8:40 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 7:51 pm
Magnus Frost skrev:
tors sep 29, 2022 4:29 pm
Jeg har stor tiltro til Xavis evner ift. At sammensætte et godt hold!

Jeg kan godt se pointen i at ha en del spillere fra det spanske landshold!

Og han er jo ikke direkte dårlig.


Men hvorfor fuck skal vi købe Asensio ?
Pas på sproget unge mand ;)

Asensio er en fin spiller, men jeg har min tvivl om hvor mange venstrebenede HW vi får brug for. Synes lidt vi mangler en klasse VW. Kvaradona? Min favorit i hvert fald. Farvel igen.
Pas på med sproget..? Hvem fanden har gjort dig til sprog bestemmer herinde? :p.. Ej hør nu her.. Vi skal ikke have en Madrid spiller i den her klub. Idc hvem det er.. Der er visse ting man ikke gør..
Ikke nogen, men jeg ved at Magnus er en ung fyr, og jeg mener altid at den gode tone er at foretrække, er du uenig?

Må jeg stille dig et andet spørgsmål? Hvad er din holdning til Luis Enrique i en Barca forstand?
Synes at folk går meget op i at ikke må bande osv.. Luis Enrigue var en kanon træner. Synes dog ikke at de helt unge fik meget spille tid.. Var efter ham med Bartra feks. Men det er måske fordi jeg har et lidt øhmt punkt for den knægt, som nu er en mand..
Ok, men du er klar over at han kom fra Real Madrid og derefter cementerede sig som en Barca legende ik?
Det er en træner.. Og det er ligesom med Michael Laudrup. Altså total tilgivet fordi han er elsket i begge klubber.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster