Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

ifølge elmundo deportivo vil f. perez hente laudrup som træner hvis han bliver valgt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Sport skriver, at de ifølge tyske kilder ved, at Barca allerede har en aftale med Ribéry, og der nu kun mangler en aftale klubberne imellem.
http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=849
#jesuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

Fra Onside.dk:
http://onside.dk/node/31520

Mon han overvejer Agger for Eto'o?
For hvis han tror vi går med på den er han godtnok dum!
Hvad siger i til dette rygte?
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Blach skrev:Fra Onside.dk:
http://onside.dk/node/31520

Mon han overvejer Agger for Eto'o?
For hvis han tror vi går med på den er han godtnok dum!
Hvad siger i til dette rygte?
Det sker ikke, og det håber jeg ihvertfald heller ik...
Stick to your guns.

Remmen

Re: Transfer rygter

Indlæg af Remmen »

zqa skrev:Sport skriver, at de ifølge tyske kilder ved, at Barca allerede har en aftale med Ribéry, og der nu kun mangler en aftale klubberne imellem.
http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=849
Håber ikke vi køber ham, Henry er så god for tiden.. Vil heller have Aguero..

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

http://www.bold.dk/nyt/BBC-City-forhandler-om-Etoo
Ifølge BBC skulle Eto'o og Barca forhandle med ManCity.
Fordelen er at hvis han ryger dertil, får vi sikkert en masse poser penge. De skulle jo være klar til at bruge mange millioner på spillere som ham. Og så at L'pool også er intra øger vel prisen!
Hvad mener i? :)
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Blach skrev:http://www.bold.dk/nyt/BBC-City-forhandler-om-Etoo
Ifølge BBC skulle Eto'o og Barca forhandle med ManCity.
Fordelen er at hvis han ryger dertil, får vi sikkert en masse poser penge. De skulle jo være klar til at bruge mange millioner på spillere som ham. Og så at L'pool også er intra øger vel prisen!
Hvad mener i? :)
Jeg ved sku snart ikke :) Jeg synes Eto'o har spillet rigtig godt og så har han scoret en masse mål. Men her på det sidste, har han ikke været særligt skarp i afslutningerne.. Jeg synes også at han laver en del flere fejl end før.

Der har været meget snak om at Eto'o virkelig er en så god angriber som man hævder.. Fordi som mange siger, så kan enhver angriber score på Barcas hold i øjeblikket.. Det er bare lige med at lavet det rigtige løb og så få foden på bolden.. Man skal også tænke på at Eto'o har fantastiske spillere rundt om sig som: Messi, Henry, Xavi, Iniesta, Touré osv. Og når man har så gode spillere rundt om sig, som laver de rigtige løb som giver plads til Eto'o, og som ligger de rigtige afleveringer til Eto'o osv. osv.. Så er det sku heller ikke så svært at score.. Tag f.eks. en spiller som David Villa.. Han har scoret rigtig mange mål.. Han har scoret hele 25 mål og Eto'o har scoret 27. Jeg er sku næsten bange for at Villa overhaler Eto'o. Nå men, hvis vi kigger på Valencias hold, så er de også spækket med klassespillere, men de er ikke nær så gode som Barcas.. Og alligevel formår David Villa at score så mange mål på et hold, som er meget svingende i deres resultater.. (dog ikke her i de sidste kampe) Men altså alt i alt så er David Villa en klasseangriber, og muligvis også bedre end Eto'o.. Villa har nemlig ikke brug for en masse klassespillere til at score, hvilket jeg tror Eto'o har. Jeg tror faktisk at Eto'o er for overvurderet..

Men det kan egentlig være lige meget om Villa er bedre end Eto'o.. For så længe Eto'o scorer de mål som han skal, og gerne lidt til, så skal han da blive i Barca!

Men min personlige mening, vil nok være at vi skal beholde Eto'o i hvert fald en sæson mere.. Han er stadig en af verdens bedste angribere, men bare ikke den bedste efter min mening.. Men "hvis nu" at vi sælger Eto'o her til sommer, så synes jeg vi skal købe David Villa.. Han vil passe perfekt ind i Barca, og så har han bevist han er en verdensklassespiller.. Dog hvis vi venter med at sælge Eto'o i et år, så skal vi have fat i Agüero som erstatning.. Jeg mener ikke at han er klar endnu til at spille for barcas hold.. Men hvis vi kan købe ham næste år, så tror jeg at han har udviklet sig nok, til at være blandt de bedste angribere i verden.. Men synes ikke han er helt deroppe endnu..

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Jeg er så træt af disse rygter, og jeg især træt af folk, der tager dem alt for seriøst. Med alt respekt for jeres meninger og grublen over fremtidens udvikling, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor, at vi overhovedet skal begynde at spekulere i hvem, der skal erstatte Eto'o hvis han skulle forlade os, eller om hvor mange penge vi kan tjene ind på ham, osv. Han er den mest scorende spiller i verden, og der er ingen på nuværende tidspunkt, der kan erstatte ham. Det er rigtigt at han har været svingende over en lille periode (det er de fleste spillere), og det er rigtigt at han brænder mange chancer, men hvis man tilgengæld vejer det op med alle de mål han så sætter i kassen for os, så er det vel også okay. Det har ikke gjort nogen skade endnu, og hvis det skulle gøre, jamen så lad det være. Man skal ikke søge den perfekte angriber, da sådan en ikke eksisterer, ej heller vil. Eto'o skal blive til den dag han selv siger stop, og om han så skal ende som bænkvarmer. :wink:
Stick to your guns.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

benjamin skrev:Jeg er så træt af disse rygter, og jeg især træt af folk, der tager dem alt for seriøst. Med alt respekt for jeres meninger og grublen over fremtidens udvikling, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor, at vi overhovedet skal begynde at spekulere i hvem, der skal erstatte Eto'o hvis han skulle forlade os, eller om hvor mange penge vi kan tjene ind på ham, osv. Han er den mest scorende spiller i verden, og der er ingen på nuværende tidspunkt, der kan erstatte ham. Det er rigtigt at han har været svingende over en lille periode (det er de fleste spillere), og det er rigtigt at han brænder mange chancer, men hvis man tilgengæld vejer det op med alle de mål han så sætter i kassen for os, så er det vel også okay. Det har ikke gjort nogen skade endnu, og hvis det skulle gøre, jamen så lad det være. Man skal ikke søge den perfekte angriber, da sådan en ikke eksisterer, ej heller vil. Eto'o skal blive til den dag han selv siger stop, og om han så skal ende som bænkvarmer. :wink:
Rygter er altid sjovt at snakke om.. Det kan da sagtens være at de ikke er rigtige, men så får man da lige en hyggelig snak om det kunne være rigtigt og evt. hvilken spiller man hellere ville i se i Barca.. :P Synes ikke det gør noget.. Hvad skulle vi ellers snakke om her på forummet?

Eto'o er den mest scorende i verden, ja.. Men som jeg skriver, så kan "hvem som helst" score på Barcas hold! Ikke at jeg siger at Eto'o er dårlig, han er skam en af verdens bedste angribere, men jeg tror sagtens at en David Villa kunne score ligeså mange mål. Jeg synes også at David Villa er en helt fantastisk spiller..
Men jeg kan skam rigtig godt lide Eto'o, men at man siger at det er hans egen fortjeneste at han er topscorer i ligaen i øjeblikket, så er jeg ikke enig.. Med så mange klassespillere, så er det næsten svært ikke at score.. Mange af målene er selvfølgelig hans egen fortjeneste, men mange af målene er også spillerne rundt om Eto'os fortjeneste.. Bare min mening..

Det skal også siges at jeg ikke vil have Eto'o forlader Barca.. "Men hvis nu han gjorde" Så synes jeg en David Villa eller en Agüero ville være de rigtige spillere til at erstatte Eto'o.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Det at man konstant skal fokuserer på mulige forbedringer, rygter og alt anden grublen vedr. en fremtidig udvikling (og så samtidig være velvidende om at vi fører La Liga, finaleklare i Copa del Rey, og er i en igangværende semifinale i Champions League), er efter min mening en smule makabert. Min irritation var nok mere henvendt til dig, fordi at samtlige af dine indlæg er skrevet i rygteemnerne. :)
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Skal vi ikke også snart lade vær at skrive ufatteligt lange indlæg om hvordan og hvorledes forskellige spillere eventuelt kunne klare sig, og ens meninger om samme herinde.. Det er en rygte tråd, til rygter, ikke til længere diskussioner.

Altså, ex: Y ----> X ifølge someone. Done.
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Vi kan også bare helt lade være med at skrive noget :D :P

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

zqa skrev:Skal vi ikke også snart lade vær at skrive ufatteligt lange indlæg om hvordan og hvorledes forskellige spillere eventuelt kunne klare sig, og ens meninger om samme herinde.. Det er en rygte tråd, til rygter, ikke til længere diskussioner.

Altså, ex: Y ----> X ifølge someone. Done.
bevares
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

;)

Mange af diskussionerne er bare lidt ligegyldige og unødvendige.
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

zqa skrev:;)

Mange af diskussionerne er bare lidt ligegyldige og unødvendige.
Det kan du vel egentlig godt have ret i.. Men som sagt, så er det bare "hyggeligt" at snakke om det, og så synes jeg også det er sjovt at høre hvad folk mener om diverse rygter.. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster