Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Hvis man kigger på Agger og Marquez er der forskelle. Agger er hurtigere, Agger har imo bedre timing i sine taklinger, Agger er mere hovedstødsstørk end Marquez, Aggers løb med bolden op af banen er mere sikker og præcis end Marquezs. Marquez er ikker dårlig, han har været stabil nok i denne sæson, men Agger er på de nævnte punkter bedre, samtidigt med at han er yngre.

Barcelona har mange forsvarspillere og kan ikke se en Agger i Barcelona hvis ikke vi skiller os af med 1-2 forsvarspillere til sommer. Kunne være at Cecares bliver sendt væk på en lejeaftale, mens Milito måske ender med at blive solgt.
Allez...

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg mener at Agger kunne passe rigtig godt ind i Barca.. Dog synes jeg også at vi har nok forsvarsspillere.. Men med en Milito som man er lidt usikker på, som først lige skal igang, og en Caceres som højst sandsynligt bliver solgt eller lejet ud, så kunne han sagtens komme.. Jeg tror for den sags skyld også sagtens at han kan spille sig til en stamplads i forsvaret.. Han har i hvert fald evnerne til det, og som i andre siger: Så er han også dansker :D Kunne være fedt med en dansker i Barca :)

Så jeg synes klart at vi skal købe Agger, Cissokho og så hente Henrique tilbage..
Og så synes jeg at vi skal sælge Sylvinho, Caceres (leje måske)

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

Mes Que Un Club skrev:Jeg mener at Agger kunne passe rigtig godt ind i Barca.. Dog synes jeg også at vi har nok forsvarsspillere.. Men med en Milito som man er lidt usikker på, som først lige skal igang, og en Caceres som højst sandsynligt bliver solgt eller lejet ud, så kunne han sagtens komme.. Jeg tror for den sags skyld også sagtens at han kan spille sig til en stamplads i forsvaret.. Han har i hvert fald evnerne til det, og som i andre siger: Så er han også dansker :D Kunne være fedt med en dansker i Barca :)

Så jeg synes klart at vi skal købe Agger, Cissokho og så hente Henrique tilbage..
Og så synes jeg at vi skal sælge Sylvinho, Caceres (leje måske)
Hvad med Botia? :)
Fra Barca Athletic :wink:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Ham der Cissokho, er der Sissoko fra Juventus? Du mener nok næppe den 30-årige målmand Kalidou Cissokho, og jeg kan ikke helt se hvad vi skal bruge Porto's Cissokho til. Han har knapt nok spillet, og i mine øjne bør vi hent en stærkere venstreback end Cissokho nu engang er. Jeg har ikke set ham spille, men jeg har set flere Porto kampe i år, uden at se ham i aktion overhovedet. Hvis man ikke er god nok til Porto, er man altså heller ikke god nok til Barcelona i mine øjne. Apropos venstrebacken, må jeg indrømme jeg er meget i tvivl. Jeg synes ikke vi skal smide Abidal på bænken til fordel for Lahm, for jeg synes bestemt ikke Lahm er god nok defensiv. I mine øjne er det nok med én så offensiv back, som både Alves og Lahm er, og desuden synes jeg heller ikke at Abidal er helt uden tænder rent offensivt. Han er naturligvis ikke særligt målfarlig, hvilket hans statistik vidner alt for godt om, men jeg synes nu han deltager nok så fint i det offensive spil - dermed ikke sagt det ikke kunne være bedre! :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Back to topic
#jesuisSheep

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter

Indlæg af Fantomet »

Jeg har læst et sted at Aggers frikøbsklausul kun er på 8,5 mio euro. Jeg ved ikke om det passer?

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

Læste et eller andet sted, at man kunne købe Agger for 24 mio. kr., pga. en klausul i hans kontrakt.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Nu siges det at Aggers agent har været i Barca for at forhandle en aftale på plads :) Det er da kanon.. Han er lige sådan en spiller vi mangler i forsvaret synes jeg.. Han er for det første venstre benet, men så synes jeg også at han er rigtig god til at tage rykket frem i banen med bolden, og ikke mindst, så har han et fantastisk skud.. Det er ikke mere end en uge siden hvor han hamrede den op i krydset langt ude fra.. Og jeg synes godt at vi kan bruge en som kunne skyde lidt udefra.. Dani Alves gør det, men ikke så ofte mere synes jeg.. Og da Barca er bedst til at spille sig til chancer, er det derfor klart at Alves ikke skyder så meget, men i stedet vælger at lægge en stikning.. Men synes ikke det gør noget at Alves prøver en gang imellem.. Så hvis vi får Agger til Barca, så skal vi nok se nogle flere skud udefra, som vil komme fra Alves og Agger, og det tror jeg kunne være rigtig godt.. + at jeg mener at Agger er rigtig god i hovedspillet.. Og det er bestemt også noget vi mangler :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter

Indlæg af Lopezzz »

Agger til Barcelona? :shock:
WTF! Er han selv klar over hvad der venter ham. BÆNK,BÆNK OG MERE BÆNK! :lol:
MDCCCXCIX

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Lopezzz skrev:Agger til Barcelona? :shock:
WTF! Er han selv klar over hvad der venter ham. BÆNK,BÆNK OG MERE BÆNK! :lol:
Hahaha jep :P

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Lopezzz skrev:Agger til Barcelona? :shock:
WTF! Er han selv klar over hvad der venter ham. BÆNK,BÆNK OG MERE BÆNK! :lol:
Mener du virkelig det?? :) Tror sagtens han kunne spille sig til en startplads!! Som jeg lige har skrevet, så er han lige sådan en spiller vi mangler i forsvaret for at gøre det komplet..

Men ellers for at gøre forsvaret helt komplet, så synes jeg vi skal beholde Abidal, efter hvad han har vist her på det seneste og så sælge Sylvinho og købe en ung spiller, til at være backup for Abidal.. Hvem det skulle være ved jeg ikke.. Men hvis det sker, har vi et komplet forsvar!

Morten

Re: Transfer rygter

Indlæg af Morten »

Mes Que Un Club skrev:Nu siges det at Aggers agent har været i Barca for at forhandle en aftale på plads :) Det er da kanon.. Han er lige sådan en spiller vi mangler i forsvaret synes jeg.. Han er for det første venstre benet, men så synes jeg også at han er rigtig god til at tage rykket frem i banen med bolden, og ikke mindst, så har han et fantastisk skud.. Det er ikke mere end en uge siden hvor han hamrede den op i krydset langt ude fra.. Og jeg synes godt at vi kan bruge en som kunne skyde lidt udefra.. Dani Alves gør det, men ikke så ofte mere synes jeg.. Og da Barca er bedst til at spille sig til chancer, er det derfor klart at Alves ikke skyder så meget, men i stedet vælger at lægge en stikning.. Men synes ikke det gør noget at Alves prøver en gang imellem.. Så hvis vi får Agger til Barca, så skal vi nok se nogle flere skud udefra, som vil komme fra Alves og Agger, og det tror jeg kunne være rigtig godt.. + at jeg mener at Agger er rigtig god i hovedspillet.. Og det er bestemt også noget vi mangler :)
Hvis jeg skal være helt ærligt, så kan jeg ikke se ham i en Barcatrøje. Jo han er da en god fodboldspiller, men for det første så har vi altså Marquéz, Milito, Pique og Cacéres til den position. De to sidstnævnte kan nok slås af holdet, men tvivler meget på at han kan slå Marquéz af holdet, og Milito er snart på vej tilbage efter sin skade. For det andet så har vi allerede de to wings til at bringe bolden oppe af banen, og jeg tror ærligt talt ikke at der bliver plads til det for en centerforsvarer. Det er sjældent set at Puyol og Marquéz/Pique bringer bolden op af banen.
Og for det tredje som du selv siger så har vi også Dani Alves som den utrolige offensive forsvarsspiller, der både bringer den op af banen, ofte med hjælp fra Messi, og skyder udefra.
For det fjerde så tror jeg bare at han vil ende på bænken, og det ville simpelthen være spild af stort talent.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:Agger til Barcelona? :shock:
WTF! Er han selv klar over hvad der venter ham. BÆNK,BÆNK OG MERE BÆNK! :lol:
Oh no. Han er på visse punkter bedre end Pique, kan faktisk ikke se hvor Pique er bedre end Agger, og hvis Pique kan spille kan Agger også.
Allez...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Pique er væsentligt bedre i kommunikation og i luftspillet, hvilkt er to ret vigtige ting
El Señor de las Tartas

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Diabolito skrev:Pique er væsentligt bedre i kommunikation og i luftspillet, hvilkt er to ret vigtige ting
Ja kommunikation er vigtigt, men alle kan lære de vitale gloser. Vil ikke mene at Pique er bedre i luftspillet, det mener jeg er en af Aggers forcer, luftspillet både offensivt og defensivt. Pique har pt. ingen ekstra talenter/evner der gør ham bedre end Agger, Agger er hurtigere og teknisk dygtigere.

Pique er en fantastisk spiller og er glad for at han er i Barcelona, men mener blot at han ikke er BEDRE end Agger.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 110 gæster