Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:Slap af Benjamin. Jeg har ingen anelse om hvem Blach er, og jeg kommer bare med et rygte, er det nu blevet forbudt?? Desuden er jeg ændret mening om Henry. Godt nok er han ikke min yndlingsspiller, men jeg er begyndt at kunne lide ham - han spiller jo fantastisk for tiden.

Så måske burde du lige slappe lidt af, tænke lidt over tingene, og ikke kalde Black og mig for 'best pals', for det er absolut ikke sandt... Bare fordi vi har samme mening (som nogle af jer andre også har, bare stik modsat).

Relax...
det var satans - ændret mening alligevel ? - du virkede da ellers rimelig sikker, må man spørge hvorfor du har ændret mening ? (:
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Zinker skrev:...men jeg er begyndt at kunne lide ham - han spiller jo fantastisk for tiden...
Der står det, sort på blåt.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:
Zinker skrev:...men jeg er begyndt at kunne lide ham - han spiller jo fantastisk for tiden...
Der står det, sort på blåt.
han har spillet fantastisk hele sæsonen ....
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Man har et standpunkt til man tager et nyt. Kan godt være det lyder trivielt, men det er desto mindre sandt.

Jeg så da også Henry solgt i sommers, men har ligeledes ændret min holdning i denne og ser ham gerne blive til næste sæson. Så svært er det vel heller ikke, at forstå.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Tolquhon »

Henry har fået tilspillet sig en fortjent startplads på holdet, selv om han er en smule sløv rent fysisk og stadig mangler lidt skarphed (i kampen mod Bayern kom han ofte for sent til bolden og han havde mere end et par skidte førsteberøringer/forsøg på mål). Når det er sagt, tæller hans erfaring klart til hans fordel - jeg synes han til tider udviser en imponerende spilforståelse og et glimrende overblik.

IMO skal vi ikke gå efter at sælge Henry for enhver pris, men hvis nu man får et godt tilbud på ham samtidig med at man kan hive David Silva til Barca for en rimelig penge, ville jeg nok næppe sige nej tak.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Tolquhon skrev:Henry har fået tilspillet sig en fortjent startplads på holdet, selv om han er en smule sløv rent fysisk og stadig mangler lidt skarphed (i kampen mod Bayern kom han ofte for sent til bolden og han havde mere end et par skidte førsteberøringer/forsøg på mål). Når det er sagt, tæller hans erfaring klart til hans fordel - jeg synes han til tider udviser en imponerende spilforståelse og et glimrende overblik.

IMO skal vi ikke gå efter at sælge Henry for enhver pris, men hvis nu man får et godt tilbud på ham samtidig med at man kan hive David Silva til Barca for en rimelig penge, ville jeg nok næppe sige nej tak.
Enig i hvad du siger! Dog ville jeg hellere se en Ribery i Barca.. Men Silva kunne også være em rigtig spændende spiller i Barca..

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Den danske landsholdsforsvarer Daniel Agger skulle være et varmt navn i den spanske fodboldstorklub FC Barcelona. Det er i hvert fald, hvad den spanske sportsavis El Mundo Deportivo med hovedsæde i Barcelona skriver.

Ifølge Ekstra Bladet har den spanske avis fået bekræftet, at klubben gennem længere tid har holdt gode øje med Liverpool-spilleren.

Daniel Agger har kontrakt med Liverpool til sommeren 2010, men er for øjeblikket i forhandlinger med klubben om en forlængelse. Han har tidligere også været sat i forbindelse med flere italienske klubber.
hentet fra tv2sport

Hvad siger I til dette rygte? Det kunne jo selvfølgelig være fedt med en dansk spiller i Barca, men spørgmålet er så om vi har brug for endnu en forsvarspiller? Agger besidder jo uden tvivl niveauet og kvaliteterne, der skal til for at være en del af vores trup.
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Udover han er dansker, hvilket i sig selv ville være fedt, så er han jo en super forsvarsspiller, stærk, hurtig og god med hovedet. Han kan drive bolden frem, hvilket altid er godt. Desuden er han venstrebenet, hvilket ville være perfekt..

Og så er han jo Brøndby legend, så fint med mig.
#jesuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

zqa skrev:Udover han er dansker, hvilket i sig selv ville være fedt, så er han jo en super forsvarsspiller, stærk, hurtig og god med hovedet. Han kan drive bolden frem, hvilket altid er godt. Desuden er han venstrebenet, hvilket ville være perfekt..

Og så er han jo Brøndby legend, så fint med mig.
Jeps.... men med Marquez, Piqué, Puyol, Cáseres og Milito, er det så ikke unødvendigt? Nogle af disse spillere skal vel sælges/udlejes (Cáseres/Milito/Marquez?), for at der kan være plads til Agger. Nok er det fedt med en dansker i Barca, men det ville være synd, og spild af talent, hvis han hænger med hovedet ude på bænken.
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Bestemt. Plus Adriano tilbage fra lån.. Desuden har der været rygter om, at Bruno Alves har lavet en forhåndsaftale med os..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter

Indlæg af Fantomet »

Jeg tror selv at Caceres tager retur til Villareal eller Huelva på udleje i sommer. Agger erstatte ham.

Jeg krydser fingrer og tæer at Agger siger ja til at blive Barca-spiller i sommer.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

pcm skrev:Jeg tror selv at Caceres tager retur til Villareal eller Huelva på udleje i sommer. Agger erstatte ham.

Jeg krydser fingrer og tæer at Agger siger ja til at blive Barca-spiller i sommer.
Agger passer spillemæssigt slet ikke til Barca, og han bliver da i Liverpool ifølge Benítez og hamselv.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Han passer da lige netop helt perfekt...
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Og hvorfor passer Agger ikke ind i Barcelona ? Det synes jeg er noget ubegrundet vrøvl
El Señor de las Tartas

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

-----------Valdés-------------
Alves-Puyol-Agger-Abidal

Me like!! Så længe han får masser af spilletid, skal han til Barca...
Stick to your guns.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 99 gæster