Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Jeg har fulgt denne mand i en årrække nu, og han er virkelig en god målmand. Jeg forventer dog ikke at han skifter til Barca, da han er meget tro over for Fiorentina, og han har en kontrakt der løber til 2013 - hvilket kan virke som en stor forhindring.

Men Valdés er da også god nok - jeg mener bare at vi burde finde en "bedre" målmand. Det er jeg overbevist om, at flere er.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

FCBarcelona.dk melder:

"Barca sikrer sig 20-årig brasiliansk målmaskine"

I følge den catalanske sportsavis Sport, skulle Barca have indgået en forhåndsaftale med det brasilianske stortalent Keirrison, som i øjeblikket spiller i den hjemlige liga for klubholdet Palmeiras hvor han har kæmpe succes.

Med sine bare 20 år er Keirrison blevet en af Brasiliens mest lovende talenter og når man ser på angriberens statistik tyder alt på at der er tale om en meget giftig herre. Indenfor de sidste 16 måneder har brasilianeren nemlig scoret hele 57 mål og ud fra dette kommer det nok ikke som nogen overraskelse at Barca ønsker at få fingrene i denne spiller, inden andre interesserede klubber som Liverpool, Real Madrid og Valencia får underskriften i hus.

Barca's sportschef Txixi Begiristain skulle have fulgt Keirrison i et godt stykke tid og overværede senest kampen mellem Palmeiras og Bragantino som endte 2-1 til Keirrison og co. Her skulle Txixi være blevet overbevist og påbegyndte straks forhandlingerne. Barca skal efter sigende slippe godt 15 millioner euro for den brasilianske angriber, men Begiristain vil når de afsluttende forhandlingerne skal finde sted til sommer forsøge at sænke prisen.

Keirrison er som sagt 20 år gammel og kom til Palmeiras i januar måned i år. Her har han spillet 15 officielle kampe og scoret 16 mål. Han er 1,81 meter høj og er yderst stærk i hovedspillet. Samtidig skyder brasilianeren godt med begge ben og er ikke mindst en fantastisk aflsutter.


------------------------------------------

Lyder fantastisk :D . 57 mål i de sidste 16 måneder er virkelig imponerende, og det ville være rigtig fint hvis han kunne hentes til Barca. Visca Barca! :)

Hvordan udtales hans navn? Er det: Kæjrison, Kairison eller Kæírisson

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

Kairison tror jeg nok

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

kommer til at tænke tilbage på ronaldo.. om han klarer sig godt i barca ved jeg ikke kender ham ikke, har blot set et youtube klip.. ifølge youtube klippet virker han lovende, men det gør min veninde også

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Brombi skrev:kommer til at tænke tilbage på ronaldo.. om han klarer sig godt i barca ved jeg ikke kender ham ikke, har blot set et youtube klip.. ifølge youtube klippet virker han lovende, men det gør min veninde også
Ja, hun er også lovende, hvis du forstår sådan én lille én.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:
Brombi skrev:kommer til at tænke tilbage på ronaldo.. om han klarer sig godt i barca ved jeg ikke kender ham ikke, har blot set et youtube klip.. ifølge youtube klippet virker han lovende, men det gør min veninde også
Ja, hun er også lovende, hvis du forstår sådan én lille én.
Ja hun er den type med bryster og en tissekone, sådan en du aldrig har rørt . . . men kender det godt, har aldrig rørt en selv heller.. har kun rørt ved tissemænd.. hvis du vil have jeg skal malke så ring

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Uh, bad comeback.

Back to topic.
#jesuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Brombi skrev:kommer til at tænke tilbage på ronaldo.. om han klarer sig godt i barca ved jeg ikke kender ham ikke, har blot set et youtube klip.. ifølge youtube klippet virker han lovende, men det gør min veninde også
Ja, Ronaldo/Agüero... 57 mål på 16 måneder :shock:
Stick to your guns.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Daluigi »

Dette tyder på Eto'o er på vej væk til sommer :cry:
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

Brombi skrev:
zqa skrev:
Brombi skrev:kommer til at tænke tilbage på ronaldo.. om han klarer sig godt i barca ved jeg ikke kender ham ikke, har blot set et youtube klip.. ifølge youtube klippet virker han lovende, men det gør min veninde også
Ja, hun er også lovende, hvis du forstår sådan én lille én.
Ja hun er den type med bryster og en tissekone, sådan en du aldrig har rørt . . . men kender det godt, har aldrig rørt en selv heller.. har kun rørt ved tissemænd.. hvis du vil have jeg skal malke så ring
undskylder gerne for det her indlæg.. var meget fuld :oops:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha', Brombi :lol:
En lidt upassende drejning samtalen tog der! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Brombi »

jah sårn kan det gå :/ har en tendens til at blive rigtig ulækker når jeg er fuld.. utroligt min kæreste vil have mig :S

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Ha ha, fair nok.

He he, fuld og ubehagelig.. that's the way to rock.

back to topic.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha', Brombi you crazy bitch! :D

Men for at komme tilbage på sporet -> Ifølge Goal (ja .. Goal!) skulle vi også være interesserede i Yuri Zhirkov. Synes I han er et muligt og interessant emne til venstrebacken? Jeg har ikke selv den store viden om ham. Jeg kan dog tydeligt huske ham fra EM sidste år, hvor han dog imponerede mig en del - her agerede han dog på venstrekanten, så vidt jeg husker? Andet har jeg ikke set til ham, så det er meget begrænset hvad jeg ved om ham og hans spillestil. Nogen med lidt viden om den kære Yuri? :)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Flax_Generous »

Ha ha ha, Brombi, awesome indlæg! Helt klart en kandidat til årets indlæg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 87 gæster