Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

"Maxwell has decided that he will leave, not because of the fans, the team or the president but because of the coach. He has a lot of qualities, but he's not the physical player that Mourinho wants.

So the conclusion is that both parties should go their own way. Maxwell is a typical player who can go to any European club and be a starter. I can see him joining a team like AC Milan, Arsenal, Real Madrid or Barcelona."
- Mino Raiola til Mino Raiola

Mmm, ham til venstrekanten..
#jesuisSheep

eldurum

Re: Transfer rygter

Indlæg af eldurum »

zqa skrev:
"Maxwell has decided that he will leave, not because of the fans, the team or the president but because of the coach. He has a lot of qualities, but he's not the physical player that Mourinho wants.

So the conclusion is that both parties should go their own way. Maxwell is a typical player who can go to any European club and be a starter. I can see him joining a team like AC Milan, Arsenal, Real Madrid or Barcelona."
- Mino Raiola til Mino Raiola

Mmm, ham til venstrekanten..
Er han ikke nærmere venstre back ? i såfald synes jeg ikke han er særlig aktuelt, lidt for offensiv.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Guardiola »

Zlatan - jo han kunne være sjov at se i Barca, fordi han er så uortodoks. Han har klart teknikken til at spille med, og som det er sagt, så han han mange kvaliteter - højde, fysik og skudstyrke - at kunne bidrage med. Men som jeg ser det, er jeg også enig i, at hans ankomst ville kræve et salg - og det formentlig af Eto'o. Og det er jeg ikke vild med. Det ville forudsætte, at Eto'o selv ville søge nye udfordringer. Jeg syntes Zlatan bidrager til fodboldspillet, men jeg ser ham ikke som en angriber der er garant for mål i spandevis. Jeg tvivler på, at han kan score 20 ligemål på en sæson. I øvrigt er han cool i nike-reklamen, med hans lille sidespejl.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

eldurum skrev:Er han ikke nærmere venstre back ? i såfald synes jeg ikke han er særlig aktuelt, lidt for offensiv.
Jo, venstreback.. Han er virkelig, virkelig god defensiv, og også rigtig god offensiv. Ham og Alves er de bedste backs i verden i øjeblikket.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Flax_Generous »

Maxwell? Har Chivu og Santon ikke slået ham helt af på backpladsen i Inter?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Mou kan ikke lide ham, som han selv siger. Du, om alle, har rost ham til skyerne, dike.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har aldrig rost Maxwell. Men jeg kan da godt forsøge:

Maxwell kunne sikkert være en interessant backup-spiller i Barca. Han kunne give lidt offensiv bredde som venstreback og han kunne give lidt hurtighed og gennembrudskraft som venstrekant, begge noget som Barca til tider mangler. Han er vist også rimelig teknisk stærk, så han falder næppe igennem på grund af et for højt teknisk niveau på holdet. Jeg synes dog ikke, at Maxwell umiddelbart har klassen til at slå enten Abidal eller Henry af. Han er for svag rent defensivt, ikke målsøgende nok og ofte særdeles ineffektiv og frustrerende. Han har i mine øjne i fald ikke vist super meget i det seneste års tid (måske mest fordi han ikke har spillet særlig meget pga. Chivu, Santon og Mourinho). Hvis Hleb og Sylvinho skal væk, så kunne han dog være en interessant erstatning for dem. Men i start-11'eren..?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Okay.. Jeg har lige kogt på arbejdet, jeg troede der stod Maicon... My mistake.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Guardiola »

Maicon og Maxwell? - Det minder jo også meget om hinanden i stavemåden :-) Jeg kan godt se, at der må være tale om en varemærkeretskrænkelse

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Barcelona scout for Asturias Emilio Gutiérrez confirmed to the paper that he has been keeping an eye on Cote for a while now: "I have been following him for three years. I know him since he was playing for the Juvenil team.

It's a sensational footballer, you won't easily find a left-footed player with his qualities, so I'm not surprised he's doing that well in the Liga. With José Angel and Canella, Sporting has actually two good players for that position. Both are interesting players although I cannot go into details about my scouting reports."
- til El Comercio
#jesuisSheep

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter

Indlæg af Fantomet »

Frey til Barca? :mrgreen:


Billede

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Hahaha - busted :D

Hvis dette er seriøst, ville det være meget godt. Frey er en fantastisk målmand, og bestemt en god spiller for Barça.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Det var bolddrengene der gav ham den, og da han fik at vide, at der var et Barca-logo på tog han den med det samme af.. Ikke det bedste tegn? He he.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Rygterne går på, at da Txiki i denne uge var i Brasilien får at kigge på Keirrison, blev der samtidig indgået en aftale om at han skifter Palmeiras ud med Barcelona til sommer. Great news.

edit: det er ikke et rygte Txiki var i Brasilien, for det var han, og, han var der også får at kigge på Keirrison - og Neymar så vidt jeg lige husker.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, YouTube's befolkning er da overbeviste om at skiftet er på plads. Nu må vi se - det kunne være spændende! Det er selvfølgelig svært at bedømme ud fra videoer på YouTube, men han virker nu meget spændende, omend jeg ville være mere interesseret i Kun! ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster