Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Luis Suárez (Ajax Amsterdam) --> Barcelona

AS skriver vi overvejer et 12€ mil bud på Suárez, som vores scouts over flere gange har set på, og har sagt god for.
Suárez spiller begge wings, offensiv midt og central angriber. Han er dog ikke EU'er.
Jeg er en af dem der følger meget med i den hollandske liga, og jeg håber personligt ikke at han kommer til Barca. For det første er han en af verdens bedste "divers" (filmere). Det er simpelthen så irriterende at se, og jeg synes det overskygger hans tekniske kvaliteter. Luis Suárez er nemlig en god teknisk spiller, der giver mange assists, men hans filmeri er simpelthen for irriterende...

Her en af hans mange "dyk".

Som man kan se er hans skuespil i orden... :)


Jeg er halv-hollænder, så jeg ved hvad kommentatoren siger. Især det sidste er ret morsomt: "Suárez laver noget rigtigt flot sydamerikansk teater." :lol:

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af JBN »

Jeg håber virkelig rygtet med Ribéry til Barca holder stik, han er mit første valg til vores venstre side. Han er virkelig ren klasse, så bare fyr Henry til Miami til sommer og hent Ribéry, og glem folk som Benzema og Agüero som vi alligevel ikke har plads til.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Rocco skrev:Ribery og Tevez rygtes til Barca. Ribery så jeg personligt meget gerne i Barca. Ham og Messi på hver sin kant, det ville slet ikke være dårligt.
LINK MIG ! :D
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Sergio Asenjo -> Barca.
#jesuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Sergio Asenjo ville være et fantastisk bud til at kæmpe om 1. målmandsposten. Valdés er også en rigtig god keeper, men han har dog lavet nogle fejl hist og pist. Mit bud på næste års målmandbesætning:

1. Victor Valdés
2. Sergio Asenjo (eller omvendt)
3. Oier Olazábal

Pinto og Jorquero er simpelthen ikke gode nok til FC Barcelonas førstehold. Måske Barca Atlètic? :lol:

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:Sergio Asenjo ville være et fantastisk bud til at kæmpe om 1. målmandsposten. Valdés er også en rigtig god keeper, men han har dog lavet nogle fejl hist og pist. Mit bud på næste års målmandbesætning:

1. Victor Valdés
2. Sergio Asenjo (eller omvendt)
3. Oier Olazábal

Pinto og Jorquero er simpelthen ikke gode nok til FC Barcelonas førstehold. Måske Barca Atlètic? :lol:
Tror da både Pinto og Joquera er bedre end Oier som må betragtes som et talent. Ser ingen grund til at have 2 talenter og en etableret keeper. Så hellere omvendt. Her kan det så diskuteres hvorvidt Asenjo er etableret.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:
Zinker skrev:Sergio Asenjo ville være et fantastisk bud til at kæmpe om 1. målmandsposten. Valdés er også en rigtig god keeper, men han har dog lavet nogle fejl hist og pist. Mit bud på næste års målmandbesætning:

1. Victor Valdés
2. Sergio Asenjo (eller omvendt)
3. Oier Olazábal

Pinto og Jorquero er simpelthen ikke gode nok til FC Barcelonas førstehold. Måske Barca Atlètic? :lol:
Tror da både Pinto og Joquera er bedre end Oier som må betragtes som et talent. Ser ingen grund til at have 2 talenter og en etableret keeper. Så hellere omvendt. Her kan det så diskuteres hvorvidt Asenjo er etableret.
Hmm, ja. En vis mand sagde engang til mig, at der altid skal være et keepertalent i truppen, og så vidt jeg ved, er Jorquera eller Pinto ikke talenter mere :) .

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

Så godt Oier som manden, der tog over efter Valdes, når han nu engang vælger at stille støvlerne på hylden. Det er altid rart at have klubbens egne talenter, som etablerede førsteholdsspillere. :)

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Da-Playmaker skrev:Så godt Oier som manden, der tog over efter Valdes, når han nu engang vælger at stille støvlerne på hylden. Det er altid rart at have klubbens egne talenter, som etablerede førsteholdsspillere. :)
Enig, Oier er et af Spaniens største keeper-talenter, og burde foretrækkes i stedet for enten Jorquera eller Pinto. Fremtidens målmænd for Spanien bliver:

1. Sergio Asenjo (Real Valladolid)
2. Oier Olazábal (Barca Atlètic)
3. David De Gea (Atlético Madrid II)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Irrelevant. Tilbage til topic.
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Zinker skrev:Sergio Asenjo ville være et fantastisk bud til at kæmpe om 1. målmandsposten. Valdés er også en rigtig god keeper, men han har dog lavet nogle fejl hist og pist. Mit bud på næste års målmandbesætning:

1. Victor Valdés
2. Sergio Asenjo (eller omvendt)
3. Oier Olazábal

Pinto og Jorquero er simpelthen ikke gode nok til FC Barcelonas førstehold. Måske Barca Atlètic? :lol:
Tror da både Pinto og Joquera er bedre end Oier som må betragtes som et talent. Ser ingen grund til at have 2 talenter og en etableret keeper. Så hellere omvendt. Her kan det så diskuteres hvorvidt Asenjo er etableret.
Hmm, ja. En vis mand sagde engang til mig, at der altid skal være et keepertalent i truppen, og så vidt jeg ved, er Jorquera eller Pinto ikke talenter mere :) .
så må du fortælle ham din vise ven at jeg ikke er enig :) - har dog ikke noget imod hvis han bliver rykket op eller lignede når han er på niveau med pinto eller Jorquera eller bedre. indtil syntes jeg ikke :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Har du set Oier Olazábal spille? Jeg kan sige at han er bedre end Jorquera ihvertfald. Siden hans skade er han ikke kommet på tale som selv 2. målmand, så min meninger er:

Ind med Oier - Ud med Jorquera

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

har ikke set ham spille , tror dog at pep har styr på det .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:har ikke set ham spille , tror dog at pep har styr på det .
Dette vil jeg til gengæld give dig ret i. Pep har sq styr på Barca for tiden, og han har min (og fansenes) tillid. Min egen mening er dog at Oier burde komme ind på holdet i stedet for Jorquera. Han er som sagt en uhyre talentfuld måælamdn og efter min mening en fremtidig landsholdspiller. Så hvorfor ikke bare gøre ham en del af truppen? Så får han den erfaring, (jeg tror ikke at Jorquera har en chance for at komme på spaniens landshold) :D

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

[/quote] (jeg tror ikke at Jorquera har en chance for at komme på spaniens landshold) :D[/quote]

Ligeså stor chance for tøffe gør comeback på det danske landshold og kommer på dream team :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster