Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skriver de klare en stor del af det. Ronaldo bringer kun en ting og det er mål. Det kan de også komme med. Benz ville f.eks. være markant bedre hvis han ikke skulle rende rundt og skabe plads til ronaldo hele tiden.

Ronaldo er ikke en topspiller længere. Han nyder godt af at have et fremragende hold rundt om ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8387
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Jeg skriver de klare en stor del af det. Ronaldo bringer kun en ting og det er mål. Det kan de også komme med. Benz ville f.eks. være markant bedre hvis han ikke skulle rende rundt og skabe plads til ronaldo hele tiden.

Ronaldo er ikke en topspiller længere. Han nyder godt af at have et fremragende hold rundt om ham.
Ronaldo er den anden bedste spiller i verden. Der er Messi og Ronaldo også er der alle de andre.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er det virkelig ikke. Ronaldo er ikke engang den bedste hos real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Piquénbauer skrev:Jeg skriver de klare en stor del af det. Ronaldo bringer kun en ting og det er mål. Det kan de også komme med. Benz ville f.eks. være markant bedre hvis han ikke skulle rende rundt og skabe plads til ronaldo hele tiden.

Ronaldo er ikke en topspiller længere. Han nyder godt af at have et fremragende hold rundt om ham.
Jeg tror at Ronaldo er den eneste spiller i verden der kan score de mål han gør - uden at blive anerkendt for det. Ikke engang Real Madrids egne fans kan finde ud af at anerkende hans tal.

Selvom Ronaldo knap nok kan sætte en mand, se en medspiller i bedre position eller slå en præcis aflevering, så kan han stadig mange andre ting. Real bruger Ronaldo helt rigtigt og derfor har han formået at holde niveau. Han er ikke den samme spiller som da han kom til klubben, men han er bestemt ikke blevet dårligere med årene. Tør ikke tænke på hvad Messi og Ronaldo kunne skabe på samme hold. Men det må en velgørenhedskamp i fremtiden engang vise..
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Du tager pis ikk? Ikke blevet dårligere med alderen? Ufatteligt hvad et par mål mod slutningen af sæsonen kan gøre.

Denne sæson viste tydeligt at Ronaldo ikke længere skal regnes for en af de bedste. De bedste spillere kan skabe noget selv. Det kan ronaldo ikke længere. Han kan stå rigtigt og score mål. Det er selvfølgelig flot men han er ikke længere det vigtigste spiller hos real og holdet er blevet markant bedre af det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Piquénbauer skrev:Du tager pis ikk? Ikke blevet dårligere med alderen? Ufatteligt hvad et par mål mod slutningen af sæsonen kan gøre.

Denne sæson viste tydeligt at Ronaldo ikke længere skal regnes for en af de bedste. De bedste spillere kan skabe noget selv. Det kan ronaldo ikke længere. Han kan stå rigtigt og score mål. Det er selvfølgelig flot men han er ikke længere det vigtigste spiller hos real og holdet er blevet markant bedre af det.
Hvis jeg skulle vælge en spiller til at skabe noget i en situation hvor han var dækket op af to afventende forsvarsspillere mellem feltet og sidelinjen, så ville jeg ikke vælge Ronaldo nej (Benzema måske? Nej). I sådan en situation ville jeg nok vælge Neymar.
Hvis jeg skulle vælge en spiller der skulle modtage en høj boldet inde i feltet (evt fra overnævnte situation), så ville jeg vælge Ronaldo. Hvis det var en flad bold ville den stå mellem Ronaldo og Messi.
Hvis jeg skulle vælge en spiller der skulle sendes i dybden efter et mislykket hjørnespark fra modstanderholdet, som kunne stryge direkte mod mål, så ville jeg nok have Ronaldo i min top 3 stykker
Hvis jeg skulle vælge en spiller der skulle tage det afgørende straffespark i en VM-finale så ville jeg nok vælge Ronaldo.

Nej, han kan ikke trylle med en bold som Messi og andre kan det. Så lad ikke ham om at gøre de ting. Lad ham gøre det han er god til. Og han er god i boksen. Og det gør ham stadig en topspiller.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke rigtigt så meget at sige til det der. Det er alt sammen fint. Det gør ham dog ikke til en af de bedste spillere på jorden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Piquénbauer skrev:Jeg har ikke rigtigt så meget at sige til det der. Det er alt sammen fint. Det gør ham dog ikke til en af de bedste spillere på jorden.
Det gør ham vel til en af de bedste angribere?
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja han er nu en af mange i en lang række af gode angribere. Det er ikke nødvendigvis det jeg vil kalde for en af de bedste på jorden når man ser på alle spillere. Jeg ser f.eks. ikke lewan som en af de bedste generelt. Eller suarez. Eller aubameyang. Eller kane.

Men vi er ude i petitesser og analyse af begreber. Min pointe er at ronaldo er en angriber som kan erstattes. Han er måske en af de bedste angribere men han er 32. Og med de penge der bliver snakket om så vil det kun være til reals fordel at sælge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Piquénbauer skrev:Ja han er nu en af mange i en lang række af gode angribere. Det er ikke nødvendigvis det jeg vil kalde for en af de bedste på jorden når man ser på alle spillere. Jeg ser f.eks. ikke lewan som en af de bedste generelt. Eller suarez. Eller aubameyang. Eller kane.

Men vi er ude i petitesser og analyse af begreber. Min pointe er at ronaldo er en angriber som kan erstattes. Han er måske en af de bedste angribere men han er 32. Og med de penge der bliver snakket om så vil det kun være til reals fordel at sælge.
Zlatan er også 35 eller noget, men det har ikke gjort ham dårligere. Det er ikke fordi at vi behøver at være enige, men tror du bliver nød til at bløde lidt op. Det er aldrig nemt når man taler om en Real spiller og særligt ikke når denne spiller lige om lidt udligner Messi på Ballon D'ors, men derfor kan man godt anerkende ham uden at mene at han er bedre end sin egen favorit. Kun en spiller overgår hans tal. Og det er Messi. Så er man altså god til et eller andet som er værdifuldt for hvilken som helst klub.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Zlatan er ikke en af de bedste.

Og mit problem har intet at gøre med at han er realspiller. Jeg kan sagtens sige at marcelo er verdens bedste back og at modric og kroos er den bedste duo på midten.

Det her handler om niveau og ronaldo er ikke en af de bedste spillere længere. Jeg er hamrende ligeglad med hans tal og titler. Jeg kan se hvad han laver på banen og der laver han det samme som så mange angribere gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Det sidste halve år har Ronaldo været tæt på Messi. Og selvom det på mange måder er absurd, så er Ronaldo sandsynligvis på vej imod sin 3. Ballon d'Or i træk. At påstå han ikke er en topspiller, og at han ikke hører bland de bedste i verden, er mere absurd end at han kåret som verdens bedste de sidste to år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det sidste halve år har Ronaldo været tæt på Messi.
...

Jeg gider ikke bruge mere tid på det her fis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2838
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af whidgee »

Xavi6Smede skrev:Det sidste halve år har Ronaldo været tæt på Messi.
Stop dig selv

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Xavi6Smede skrev:Det sidste halve år har Ronaldo været tæt på Messi. Og selvom det på mange måder er absurd, så er Ronaldo sandsynligvis på vej imod sin 3. Ballon d'Or i træk. At påstå han ikke er en topspiller, og at han ikke hører bland de bedste i verden, er mere absurd end at han kåret som verdens bedste de sidste to år.
Han er i hvert fald en af de bedste angribere i Europa. Men tæt på Messi ren fodboldfagligt? Njah. Hans kreative evner, lå vidst nogle sæsoner tilbage i tiden efterhånden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster